Announcement

Collapse
No announcement yet.

bruke 7,2 v batteri i hl tank

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bruke 7,2 v batteri i hl tank

    hei har noen nimh batterier på 4500 mah å jeg lurer på om jeg kan bruke di på en M1A2 abrams tank?
    2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

  • #2
    Er den i skala 1.24 eller 1.16?
    Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

    Comment


    • #3
      Høres ut som om det skulle funke greit. Kjøpte selv 2 stk 3600 fra usa, som funker fint i tanksen. Det eneste er at de var litt lengre (2mm) enn de orginale, så det ble litt trangt i batterikassa.

      SandStrand
      Geir Sand-Strand, 1968.

      Comment


      • #4
        er en 1.24 tank.men batteriene er jo alt for lange for batteri boksen.noen som vet om man kan montere batteriet inn tanksen?
        2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

        Comment


        • #5
          1/24... ser du skrev m1a2 nå og den er vel ikke i 1/16. Jeg tenkte 1/16...og der skal det passe såvidt.

          SandStrand
          Geir Sand-Strand, 1968.

          Comment


          • #6
            Originally posted by sandstrand View Post
            1/24... ser du skrev m1a2 nå og den er vel ikke i 1/16. Jeg tenkte 1/16...og der skal det passe såvidt.

            SandStrand
            tanksen virket på di 4500 mah battteriet.noen som tror den blir sterkere med det batteriet?må vist sage litt inn tanksen får å få plass til batteriet.funker det å sage i den med stikksag?
            2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

            Comment


            • #7
              er vel lettere og bruke en Baufil, stikksag blir vel noe voldsomt?
              Sverre Finnerud '83 modell
              FF4 Shafty Crawler med masse snadder
              frekvens 2.4ghz

              Comment


              • #8
                ja mulig den blir litt mye med stikksag.men har ikke baufil.va er denne motoren til?ser ikke ut som aksingen ikke går til noe

                2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                Comment


                • #9
                  Originally posted by buzzd View Post
                  .noen som tror den blir sterkere med det batteriet?
                  Tanksen blir ikke sterkere, men får lengre kjøretid
                  Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                  Comment


                  • #10
                    nå har jeg modda tanksen litt.så det ble plass til nimh 4500 mah batteriet.men så lurer jeg på om jeg kan pakke inn det grønne krets kortet i en brø pose?.eller blir det noe varme av det krets kortet?måtte fjerne innmaten til tårnet,men jeg brukte ikke den funksjonen så det kan være det samme

                    legger ved noen bilder



                    2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                    Comment


                    • #11
                      Kjør litt og kjenn på det. Tror ikke det blir varmt...
                      Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                      Comment


                      • #12
                        tror ike den tålte batteri et.begynte å ryke av av av og på knappe ledningene.
                        2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                        Comment


                        • #13
                          har fått kobbla på ledningene til av å på knappen.den funker med orginal batteriet som er på 9,6v.er det trygt å bruke 7,2 v 4500 mah batteri?eller var det noen annet som fikk det til å ryke?
                          2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                          Comment


                          • #14
                            Det vil ikke skje så mye annet enn at den går dårligere når du går ned på spenninga. Så det var nok noe annet enn batteriet sin feil at det begynte å ryke.
                            Team RC Companiet - Minicupen.no
                            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X