Hvis du utstyrer den med et minium av intelligens og en utendørs lader, så kan den brøyte oppkjørselen din før du skal på jobb, litt som en robotgressklipper  

men disse er veldig korte så de må vel skjøtes også? Gummibelter som dette ser mye bedre ut for helårs bruk også. Blir fort kostbart å kjøpe 4x slike sett å skjøte sammen da
 men disse er veldig korte så de må vel skjøtes også? Gummibelter som dette ser mye bedre ut for helårs bruk også. Blir fort kostbart å kjøpe 4x slike sett å skjøte sammen da 

Drivhjulene til beltene kan jeg CNC maskinere i fra nylonplast litt slik som på tegningen over, men hjulene som skal brukes må jeg nesten finne til en rimelig penge på biltema/jula/clas så de må nesten være som de er. Kan muligens gå ned i diameter på hjulene med rent plast belte i stede for å bruke de 150mm diameter julene fra Jula som er litt i største laget. Da kan også designet endres litt med å kjøre mindre drivhjul litt over center på de andre julene slik som på tråkkemaskiner orginalt siden disse beltene sikkert tåler mindre radius.
 Drivhjulene til beltene kan jeg CNC maskinere i fra nylonplast litt slik som på tegningen over, men hjulene som skal brukes må jeg nesten finne til en rimelig penge på biltema/jula/clas så de må nesten være som de er. Kan muligens gå ned i diameter på hjulene med rent plast belte i stede for å bruke de 150mm diameter julene fra Jula som er litt i største laget. Da kan også designet endres litt med å kjøre mindre drivhjul litt over center på de andre julene slik som på tråkkemaskiner orginalt siden disse beltene sikkert tåler mindre radius.  Blir ikke avgjort noe før jeg får regnet litt på totalkostnaden for noe slikt selv om jeg har utrolig lyst tli å lukke øya å begynne å bestille inn deler!
 Blir ikke avgjort noe før jeg får regnet litt på totalkostnaden for noe slikt selv om jeg har utrolig lyst tli å lukke øya å begynne å bestille inn deler! Fortsatt like mye griseri ved fresing av aluminiums deler, men får lage kabinett til den tid.
 Fortsatt like mye griseri ved fresing av aluminiums deler, men får lage kabinett til den tid. 
Comment