Her er min Schumacher Procat som jeg kjøpte i -89 (mener jeg) på Small Size, etter å siklet lenge i kataloger på gliset. Her gikk alle sparepengene mine...
Når jeg kjøpte den hadde jeg fra før en Yokomo Yz-10 Super Dogfighter (Yz-870c) med overlegne kjøreegenskaper og Procat fikk dessverre ikke all verden kjøretid, selv om det selvfølgelig ble noe.
Bilen solgte jeg etterhvert til min bror, hos han har den stort sett stått på hylla.
I høst bygde jeg en Yokomo Mr-4bc (har fortsatt igjen 3-4.stk'r av) til han og fikk byttet tilbake cat'n.
Nå bygger jeg den på nytt og planen er vel å sette inn et børstesett å kjøre den litt på kunstgress til sommer'n.
Bilen er rå, men ikke spes lite jobb å skru når noe ryker i drivverket.
Mulig jeg bygger den gradvis/delvis om til Bosscat etterhvert, da blir det vel evt ett børsteløst sett i den.
Her er noen bilder:
Ellers så gjennstår det å bytte nedre bærearmer bak, de som sitter på nå er Lazer zx-armer som er noe lengre men mye mer solide. Skal monteres orginalt eller Bosscat.
Når jeg kjøpte den hadde jeg fra før en Yokomo Yz-10 Super Dogfighter (Yz-870c) med overlegne kjøreegenskaper og Procat fikk dessverre ikke all verden kjøretid, selv om det selvfølgelig ble noe.
Bilen solgte jeg etterhvert til min bror, hos han har den stort sett stått på hylla.
I høst bygde jeg en Yokomo Mr-4bc (har fortsatt igjen 3-4.stk'r av) til han og fikk byttet tilbake cat'n.
Nå bygger jeg den på nytt og planen er vel å sette inn et børstesett å kjøre den litt på kunstgress til sommer'n.
Bilen er rå, men ikke spes lite jobb å skru når noe ryker i drivverket.
Mulig jeg bygger den gradvis/delvis om til Bosscat etterhvert, da blir det vel evt ett børsteløst sett i den.
Her er noen bilder:
Ellers så gjennstår det å bytte nedre bærearmer bak, de som sitter på nå er Lazer zx-armer som er noe lengre men mye mer solide. Skal monteres orginalt eller Bosscat.
Comment