Announcement

Collapse
No announcement yet.

Touring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by hugin_q3 View Post
    Men for en skruing! Jeg kjørte i filler, Bjørnar kjørte i filler også med den merkelige lager-rasingen gang på gang hehe
    Men slik er det, noen ganger ender det bare i skruing virker det som
    Den store mekkedagen... hehe
    Første lageret jeg tok var nok generell slitasjeskade.. men det nr 2 derimot var rett og slett feil fra meg
    Hadde klart å bestille feil lager faktisk... skulle ikke være lager med flens på... så det var derfor det gikk til helvete
    Ble litt for trangt så det gikk ikke mange rundene får det var filler av både lager å mere
    Men nye deler er bestillt
    Bjørnar Kristiansen
    Elverum
    Xray T4 - Serpent S411TE - TM E4D MF-PRO - Futaba

    Comment


    • #47
      Aha hehe, vel, jeg har en del Avid stållagre om du trenger i mellomtiden så bare skrik ut.

      Om jeg ikke tar feil er dette lager-del #1344 og i 10x15x4?
      Og det er i 'stock' om du vil ha, har 4 stk
      Last edited by Bakstad; 25 August 2013, 22:39.
      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

      Comment


      • #48
        litt mekking hører med noen dager mer en andre uansett ble det da en bra dag, å det virket som alle fikk fart på bilene mellom servicene Åsmund forbedret banerekorden sin med en hundredel også 11,87 med elektro

        å grepet på bana var veldig bra på dagen også selv med relativt høy temp, over 40 grader på asfalten. ble noe bedre i kveld med ikke så voldsomt
        satser på noen runder i morra å været ser strålende ut langt framover
        Anders Fleischer
        Elverum
        Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

        Comment


        • #49
          Jepp! Bra feste midt på dagen i varmen er jo supert!
          Tydelig at banen bare blir bedre og bedre den
          5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
          Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

          Comment


          • #50
            Originally posted by hugin_q3 View Post
            Aha hehe, vel, jeg har en del Avid stållagre om du trenger i mellomtiden så bare skrik ut.

            Om jeg ikke tar feil er dette lager-del #1344 og i 10x15x4?
            Og det er i 'stock' om du vil ha, har 4 stk
            Er 5x8x2.5 jeg trenger... Men spørs hvordan det feste er da.
            Spola jo opp ganske så bra inni der... hehe
            Bjørnar Kristiansen
            Elverum
            Xray T4 - Serpent S411TE - TM E4D MF-PRO - Futaba

            Comment


            • #51
              Originally posted by Blacktsi View Post
              Er 5x8x2.5 jeg trenger... Men spørs hvordan det feste er da.
              Spola jo opp ganske så bra inni der... hehe
              A ok, da blir det verre. Jeg har 5x10x4 på bilen min... Så da har jeg ikke det lageret
              Men en ting, er du sikker på at det er 2.5mm i bredde da? Og ikke 3mm? (5x10x3)
              5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
              Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

              Comment


              • #52
                Halla... Noen som har ett lager og en shim å låne meg??
                Lager: 4x7 flanged
                Shim: 3x5x0,3
                Bjørnar Kristiansen
                Elverum
                Xray T4 - Serpent S411TE - TM E4D MF-PRO - Futaba

                Comment


                • #53
                  kun shims jeg kan bidra med desverre... Ble noen brukbare runder i dag også. veldig bra feste i dag å, vi ble ikke helt fortrolige med kjøringa egentlig, lite lettkjørt synes jeg, men fort gikk det endte på 10.72 som er rekord med elektro så langt
                  er nok ennå mye å gå på tror jeg
                  men folk må møte opp å kjøre!
                  Anders Fleischer
                  Elverum
                  Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

                  Comment


                  • #54
                    Litt mere parts nå så... skal den gule fare fly rundt bana igjen
                    Bjørnar Kristiansen
                    Elverum
                    Xray T4 - Serpent S411TE - TM E4D MF-PRO - Futaba

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Blacktsi View Post
                      Halla... Noen som har ett lager og en shim å låne meg??
                      Lager: 4x7 flanged
                      Shim: 3x5x0,3
                      Shims har vi vel de fleste av oss.
                      Eneste lager med flens jeg har er 3x6x2.5

                      Men jeg skal på Løten RC i morgen, ser de har 4x7 men uten flens.
                      Kan plukke med meg noen av de om du kan bruke de midlertidig, og evt bruke shims (HPI har noen med stor flate) for å bygge flens eller noe sånt: http://www.rc-shop.no/search_result?...er+4x7&x=0&y=0

                      Kan godt hende han har med flens også, selv om det ikke står på nettsiden hannes
                      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                      Comment


                      • #56
                        Ja så dem hadde uten flens på Løten.. Men er korrekt lager på tur fra Elefun...
                        Så satser på at dem er kjappe med å sende og at Posten ikke fucker opp alt
                        Bjørnar Kristiansen
                        Elverum
                        Xray T4 - Serpent S411TE - TM E4D MF-PRO - Futaba

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Blacktsi View Post
                          Ja så dem hadde uten flens på Løten.. Men er korrekt lager på tur fra Elefun...
                          Så satser på at dem er kjappe med å sende og at Posten ikke fucker opp alt
                          Den er ti-fire
                          5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                          Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                          Comment


                          • #58
                            Da ble det 11.15 på bråke bilen i går da veldig godt fornøyd med det ja
                            André Skjerpen
                            Kongsvinger
                            Kyosho MP9e, Kyosho TF5 , Xray NT1

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by An-skjer View Post
                              Da ble det 11.15 på bråke bilen i går da veldig godt fornøyd med det ja
                              Bra bra Kjem du på Søndag og kjører og drekker no kaffe og kanskje?
                              5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                              Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Bakstad View Post
                                Bra bra Kjem du på Søndag og kjører og drekker no kaffe og kanskje?
                                Ja jeg kommer jeg men blir ikke veldig lenge der da
                                André Skjerpen
                                Kongsvinger
                                Kyosho MP9e, Kyosho TF5 , Xray NT1

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X