ny kjøring på søndag!!!! håper på fint vær:P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
drift
Collapse
X
-
har fiksa allerede:P antenna er på plass å bilen er i orden igjen. skal starte den opp å la den gå ett par tanker sånn in case
ja var bra igår, kult att ranablad kom så fort
marius? klarer du å finne innmeldings skjema for klubben inn til norsk motorsportforbund??? sånn att vi kan melde klubben dit.. jeg har sendt mail til geir gisnås og spurt om vi kan møtes på mandag.
Comment
-
hær gutta fant en side.....
snakket med nmf og eg mått registrere klubben gjenom nif norges idrets forbund først. så det vart mye frem og tilbake på telegon å nettsider om låverk å gud hjølpe meg,,..,.,.,... ja har kopiert den teksten vi trenger.....Marius Ranen 28år
kjører FG monster jeep snart 4wd
Comment
-
tja.. kunne vært morsomt å prøvd
vill du være med å kjøre på søndag?? i parkeringshuset.. kommer derifra nå etter en liten tur
fikk justert den inn å fikk prøvd litt skikkelig drifting.. ååå det kommer seg gutta!!!
ingen stygge turer i veggen eller noe sånt idag:P noen som har filmkamera btw??
Comment
-
Originally posted by rc-vekter View Posttja.. kunne vært morsomt å prøvd
vill du være med å kjøre på søndag?? i parkeringshuset.. kommer derifra nå etter en liten tur
fikk justert den inn å fikk prøvd litt skikkelig drifting.. ååå det kommer seg gutta!!!
ingen stygge turer i veggen eller noe sånt idag:P noen som har filmkamera btw??
nopp
du må sei i fra nor du drar dit...
eg var nede på det motorsentret i ranenget i går... å dem har en bra plass. har han svart om vi kun kom på mandag?Marius Ranen 28år
Comment
-
vi får bære sette osser ned å notere....Originally posted by rc-vekter View Postja det var bare å komme
kommer en kar ifra rana by-drift å møter oss.. vi skulle egentli ha satt opp ei liste over krav og hva vi ønsker med tanke på ei skikkelig bane
Marius Ranen 28år
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment