Droppe BMW-karosseriet da? 2 stk failsafe, go. Men kan sjekke pris.
Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux
japp glem faan ikke att vi skal møte opp klokken 7 i ranenget... mulig att jeg blir 5 min forsinket pga att jeg må jobbe på domus:O men kommer rett dit!!
Hehe, det jeg trodde. Må være kulden som dreper batteriene, for skal ikke være noe galt med batteriene. Bruker samme batterier selv, og de bruker å holde ganske lenge.
pluss att bilen meget mulig har stått på hele natta etter att jeg gjorde den ren... glemmer altid av brytern
fant en nettside dær dem selger bateripakker oppdelt så man kan lodde i hop dem skjøl i den fasong og voltstyrken man vil ha dær kan du også få ett litium bateri til bilen vis du ville ha....
møte kl 7..... gooooo.... men ta med notatene dere har..
og ja har noen en litt lenger nettverkskabel? dem har ikke trådløs så vi må koble oss inn manuelt....
Marius Ranen 28år
kjører FG monster jeep snart 4wd
Ska ta med notatan ja. Korr lang kabel treng vi? Eg skaff.
Ang. failsafe, så har HPI kommen me sin egen no, og ska funk på alle bila. Delenummer 101290, førrventa inn på lager hos vår leverandør om ca. 3 uke.
Når d gjeld E30-bodyen Ole Martin, så får dem den inn om et par uke. Så tar bestillingen etterkvært. Kjem tell å bestill inn litt failsafe så vi har.
Og min kommende Sprint 2 Flux kjem tell dem neste uka ^_^
Æh, glemte å spørre etter pris på bodyen, men skal ringe i morgen og spørre om noe annet, da kan jeg spørre. Ikke drift nei, d finnes ikke flux i drift enda, så e bærre "vanlig" gatebil. Men trur den kan vær arti fordet
haha, nitro når d gjeld offroad
Comment