Originally posted by rc-vekter
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
drift
Collapse
X
-
Jeg er med å kjøre......... når bilen min er ferdig :POriginally posted by rc-vekter View Postforesten... tenker vi sier klokken 3
ja har bekrefta
Har bestilt Mamba Monster ESC, så bilen kan ikke brukes før den er mottat.
Regner med jeg har den om 5-10 dager
Det er forresten "mini-Streetmeet" i parkeringshuset kl 5 idag
Ta å møt opp samtidig, rc-bil er jo også bil hehe
men er det ikke litt for my is i parkhuset nå kanskje ?
Comment
-
hehe, ikke så lett å holde bilene i orden når alt skal selvbygges...Originally posted by rc-vekter View Postfaan da!!! :P folk må jo ha bilene i orden
neida er helt fint.. var ute her om dagen å kjørte en tank. det funker som faan:P
Har 3 motorstyringer som er brent opp, men satser på at mamba styringer skal overgå alle..
Trenger også en måte å låse av spur drevet på, siden det var nitrobil så går den ikke i revers, men det er jeg helt avhengi av med strøm.
Comment
-
ja gleder meg og til det.... da får eg endeli lakt åver til sommerdekk å så få den godkjent hos biltilsynetOriginally posted by rc-vekter View Postsatse på att nye sstyringa blir bra da
gleder meg igrunn til snøen forsvinner så je slipper å kjøre i parkeringshuset.. hadde ett lite uhell der på onsdag med att bil plutselig forsvant bortover:P
Marius Ranen 28år
kjører FG monster jeep snart 4wd
Comment
-
nei eg roy og ole martin såg på den å vi prøvde den tilogmed på roy sin savage og så fort den blir koblet på noen steder så lyser den røtt så eg trur den er ødelakt...Originally posted by keiko View PostJeg er også med og kjører,så snart dere møtes en gang jeg ikke er på jobb.heheh...
Marius,fikk du til å justere failsafen din?
men får bære kjøp en ny en roy sku årn sa han... ikke sant roy bra priser og eller
Marius Ranen 28år
kjører FG monster jeep snart 4wd
Comment
-
lol..ska reng i morra og hør me leverandøranOriginally posted by driftking1 View Postvi får legga han ned å kjøre åver han til han årn goe priser

Njææ..vart ikke heilt fornøyd me bildan, hadd ikke rette innstillinge på kamera..men ska se om eg får slengt ut dem som vart grei ^^Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment