Announcement

Collapse
No announcement yet.

drift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rc-vekter View Post
    møtes i parkeringshusest klokken 1 i morgen?? varmt og lyst ute da noen som har bil å vil være med??
    Klokka ett? Dæven..tenkt eg sku søv lenge i morra, men e no greit bekrefta oppmøte?
    Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
    RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
    HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

Comment

Originally posted by rc-halv View Post
      Klokka ett? Dæven..tenkt eg sku søv lenge i morra, men e no greit bekrefta oppmøte?

foresten... tenker vi sier klokken 3 ja har bekrefta

Comment

foresten... tenker vi sier klokken 3 ja har bekrefta
        Jeg er med å kjøre......... når bilen min er ferdig :P
        Har bestilt Mamba Monster ESC, så bilen kan ikke brukes før den er mottat.
        Regner med jeg har den om 5-10 dager

Det er forresten "mini-Streetmeet" i parkeringshuset kl 5 idag
        Ta å møt opp samtidig, rc-bil er jo også bil hehe

men er det ikke litt for my is i parkhuset nå kanskje ?

Comment

faan da!!! :P folk må jo ha bilene i orden neida er helt fint.. var ute her om dagen å kjørte en tank. det funker som faan:P

Comment

faan da!!! :P folk må jo ha bilene i orden neida er helt fint.. var ute her om dagen å kjørte en tank. det funker som faan:P
            hehe, ikke så lett å holde bilene i orden når alt skal selvbygges...
            Har 3 motorstyringer som er brent opp, men satser på at mamba styringer skal overgå alle..

Trenger også en måte å låse av spur drevet på, siden det var nitrobil så går den ikke i revers, men det er jeg helt avhengi av med strøm.

Comment

satse på att nye sstyringa blir bra da gleder meg igrunn til snøen forsvinner så je slipper å kjøre i parkeringshuset.. hadde ett lite uhell der på onsdag med att bil plutselig forsvant bortover:P

Comment

satse på att nye sstyringa blir bra da gleder meg igrunn til snøen forsvinner så je slipper å kjøre i parkeringshuset.. hadde ett lite uhell der på onsdag med att bil plutselig forsvant bortover:P
                ja gleder meg og til det.... da får eg endeli lakt åver til sommerdekk å så få den godkjent hos biltilsynet
                Marius Ranen 28år
                kjører FG monster jeep snart 4wd

Comment

Originally posted by driftking1 View Post
                  ja gleder meg og til det.... da får eg endeli lakt åver til sommerdekk å så få den godkjent hos biltilsynet
                  snakker vi skala 1:1 nå eller 1:10 ?

Comment

vi snakker 1:6

Comment

nå er bilen oppe å går igjenn:P men.. trur jeg skal kjøpe sånne dere oppladbare batterier til kontrollen og bilen fikk du tatt noen bra bilder roy?

Comment

Jeg er også med og kjører,så snart dere møtes en gang jeg ikke er på jobb.heheh...
                        Marius,fikk du til å justere failsafen din?

Comment

Originally posted by keiko View Post
                          Jeg er også med og kjører,så snart dere møtes en gang jeg ikke er på jobb.heheh...
                          Marius,fikk du til å justere failsafen din?
                          nei eg roy og ole martin såg på den å vi prøvde den tilogmed på roy sin savage og så fort den blir koblet på noen steder så lyser den røtt så eg trur den er ødelakt... men får bære kjøp en ny en roy sku årn sa han... ikke sant roy bra priser og eller
                          Marius Ranen 28år

Comment

hvis roy ikke gir gode priser så blir han kasta ut av klubben:P

ole martin- meningsløs racing/ i`ll drift your ass off!!!!!

Comment

hvis roy ikke gir gode priser så blir han kasta ut av klubben:P

ole martin- meningsløs racing/ i`ll drift your ass off!!!!!
                              vi får legga han ned å kjøre åver han til han årn goe priser
                              Marius Ranen 28år

Comment

Originally posted by driftking1 View Post
                                vi får legga han ned å kjøre åver han til han årn goe priser
                                lol..ska reng i morra og hør me leverandøran

Njææ..vart ikke heilt fornøyd me bildan, hadd ikke rette innstillinge på kamera..men ska se om eg får slengt ut dem som vart grei ^^
                                Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                                RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                                HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X