Announcement

Collapse
No announcement yet.

bilder av ny layout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hørte noen rykter om at banen hadde blitt flat igjen, stemmer det???

¤¤ xxxxxx ¤¤ OS Engines ¤¤ Byron fuel ¤¤ xxx ¤¤ xxxxxxxxxx ¤¤ xxxxxxxxxx ¤¤ Power save racing ¤¤

Comment

stemmer det runner , har noen bilder på telefonen skal få lagt den ut på nettet
      tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

Comment

nye bilder fra geiteryggen fra fredag 13/7/07

da var gravemaskinen vært her igjen og dette er forhåpentligvis den endelige layouten for efra gp .

som dere ser så ligner bane layouten meget på den som har vært tidligere , noen endringer er gjort .

se bildene på www.tomin.org
        Last edited by tomin; 14 July 2007, 19:12. Reason: overskrift
        tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

Comment

Ser bra ut detta !

Kommer ut å prøver en gang, når bilen funker bra og banen er åpen !!

Bra jobb gutta

KRis

Comment

og vips så var vi tilbake til den gamle layouten??? et lite hopp på enden av langstrekket og en boks istedet for to pupper ut fra svang to etter flisene??

Det er hvertfall forskjellene jeg ser med de "gode" bildene

hadde håpet på litt mer hopp og sprett, men kan ikke gjøre alle til lags.

A.M er vel fornøyd tenker jeg
            MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
            TRF-415MSXX
            DEX410

Comment

javel...

men det kunne jo i det minste vært ett dobbelt hopp på slutten av langsiden.

og en ting til, jeg skjønner ikke hvorfor dette ble gjort. men samma det. gjort er gjort.

Jeg syntes at dere skulle hatt ett trippel hopp der table toppen er isteden, rett etter betong svingen.

Men, ja igjen, så syntes jeg det er kult at sving partiet etter langsiden fortsatt er der. me like it

hva gjør dere med svingen før langsiden, hører jeg heller?

¤¤ xxxxxx ¤¤ OS Engines ¤¤ Byron fuel ¤¤ xxx ¤¤ xxxxxxxxxx ¤¤ xxxxxxxxxx ¤¤ Power save racing ¤¤

Comment

Originally posted by Runner View Post
                javel...

men det kunne jo i det minste vært ett dobbelt hopp på slutten av langsiden.

og en ting til, jeg skjønner ikke hvorfor dette ble gjort. men samma det. gjort er gjort.

Jeg syntes at dere skulle hatt ett trippel hopp der table toppen er isteden, rett etter betong svingen.

Men, ja igjen, så syntes jeg det er kult at sving partiet etter langsiden fortsatt er der. me like it

hva gjør dere med svingen før langsiden, hører jeg heller?
                da tror jeg vi må regne med endel bil-lempere langt til skogs
                MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                TRF-415MSXX
                DEX410

Comment

går kjøreretningen fortsatt med klokka?
                  hva er grunnen til at dere tok vekk hoppa?

Comment

det blir vel asfalt i sweeperen

Comment

Det jeg lurer på er,hvorfor i alle dager ble den andre banen sletta?
                      Var den for vanskerlig eller hva var det?

Comment

Fae... gutter... dere hadde en helt rå layout der med de hoppene..
                        Legger ned mange timers jobb for å lage det som "lett" så ut som
                        Norges grommeste bane.... vipps så flater dere alt ut igjen?

Hmm, synes det var trist jeg
                        sigpic

Team Xray

Comment

Originally posted by jan erik kåsa View Post
                          Det jeg lurer på er,hvorfor i alle dager ble den andre banen sletta?
                          Var den for vanskerlig eller hva var det?
                          For noen så ble den vel for vanskelig å kjøre, de er redde for å ta en utfordring, noe som er synd for banen, den var helt rå, men nå er det back to same old same old, noen lærer aldri.
                          LRP S8BX LRP ZR21 Savox Team RC Center

Comment

der hadde derre virkelig en bane med høy standar derre kunne skrytte av, så hvorfor ta den vekk hva skjedde.mener skal vi heve standaren på førere her på berget trenger vi en bane av den kaliberen,men stå på er sikker på at det derre lager blir bra men f for en bane derre hadde en stund.
                            Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
                            x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

Comment

Banen er bygget om igjen bilder kommer
                              RC ER EN HOBBY
                              Stian T

Comment

Gratulerer med Norges flateste bane nokk en gang........Gått å se dere hører på mangfoldet av førere i dette landet, men som du sa finken så ble den jo alt for vanskelig for ny begynnere.Jeg må bare le av dere.ha ha ha godt jobba...
                                Ken Skalleberg

Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X