hørte noen rykter om at banen hadde blitt flat igjen, stemmer det???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bilder av ny layout
Collapse
X
-
nye bilder fra geiteryggen fra fredag 13/7/07
da var gravemaskinen vært her igjen og dette er forhåpentligvis den endelige layouten for efra gp .
som dere ser så ligner bane layouten meget på den som har vært tidligere , noen endringer er gjort .
se bildene på www.tomin.orgtom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz
Comment
-
og vips så var vi tilbake til den gamle layouten??? et lite hopp på enden av langstrekket og en boks istedet for to pupper ut fra svang to etter flisene??
Det er hvertfall forskjellene jeg ser med de "gode" bildene
hadde håpet på litt mer hopp og sprett, men kan ikke gjøre alle til lags.
A.M er vel fornøyd tenker jeg
MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
TRF-415MSXX
DEX410
Comment
-
javel...
men det kunne jo i det minste vært ett dobbelt hopp på slutten av langsiden.
og en ting til, jeg skjønner ikke hvorfor dette ble gjort. men samma det. gjort er gjort.
Jeg syntes at dere skulle hatt ett trippel hopp der table toppen er isteden, rett etter betong svingen.
Men, ja igjen, så syntes jeg det er kult at sving partiet etter langsiden fortsatt er der. me like it
hva gjør dere med svingen før langsiden, hører jeg heller?
Comment
-
da tror jeg vi må regne med endel bil-lempere langt til skogsOriginally posted by Runner View Postjavel...
men det kunne jo i det minste vært ett dobbelt hopp på slutten av langsiden.
og en ting til, jeg skjønner ikke hvorfor dette ble gjort. men samma det. gjort er gjort.
Jeg syntes at dere skulle hatt ett trippel hopp der table toppen er isteden, rett etter betong svingen.
Men, ja igjen, så syntes jeg det er kult at sving partiet etter langsiden fortsatt er der. me like it
hva gjør dere med svingen før langsiden, hører jeg heller?
MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
TRF-415MSXX
DEX410
Comment
-
For noen så ble den vel for vanskelig å kjøre, de er redde for å ta en utfordring, noe som er synd for banen, den var helt rå, men nå er det back to same old same old, noen lærer aldri.Originally posted by jan erik kåsa View PostDet jeg lurer på er,hvorfor i alle dager ble den andre banen sletta?
Var den for vanskerlig eller hva var det?LRP S8BX LRP ZR21 Savox Team RC Center
Comment
-
der hadde derre virkelig en bane med høy standar derre kunne skrytte av, så hvorfor ta den vekk hva skjedde.mener skal vi heve standaren på førere her på berget trenger vi en bane av den kaliberen,men stå på er sikker på at det derre lager blir bra men f for en bane derre hadde en stund.Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..
Comment
-
Gratulerer med Norges flateste bane nokk en gang........Gått å se dere hører på mangfoldet av førere i dette landet, men som du sa finken så ble den jo alt for vanskelig for ny begynnere.Jeg må bare le av dere.ha ha ha godt jobba...Ken Skalleberg
Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment