Originally posted by hanikol
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ny 1:10 el-buggy bane på Geiteryggen
Collapse
X
-
Trodde det da var snakk om å ta endel av parkeringa som uansett ikke ble brukt. Denne plasseringa har jo ikke noe å si for flyplassen. Og det å flytte banen, og ha store innvirkningen på det eksisterende anlegget, må da være en helt annen og ny sak?Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!
-
Nei, dette er vel ikke vedtatt, da var saken at det skulle bygges hoppelommelyktbane i øvre høyre hjørne av parkeringen.Originally posted by hanikol View PostDette er vedtatt før også (2009) men ble utsatt for Flyplassen måtte ha parkering slik jeg har forstått det.
Last edited by Samen; 26 April 2011, 09:10.
Comment
-
Originally posted by hanikol View PostHar ikke så greie på styrearbeid men det er vel klubbvedtektene som regulerer hva styret kan og ikke kan.
Nå må vi slutte med å tenke bare på oss selv. Det svære annlegget og ikke tilbud til 1:10 er også forkastelig. Skal vi beholde "gammlegutta" tror jeg dette er positivt.
Hilsen en som støtter vedtaket!
At dette ikke blir luftet blant medlemmene har sin helt klare årsak, noe jeg fikk bekreftet igår. Måten dette ble gjort på er eneste muligheten den lille 1/10 grupperingen kan få kuppet saken og ta for seg.
Å omgå de største medlemsgrupperingen i klubben er helt forkastelig, men egentlig ikke uventet når man ser hvem som står bak, tross alt.
Så trekker sikkert noen frem rekruttering: I hvilken klasse har vi hatt rekruttering de siste år??
Men, for all del, hvis målet er å ha sin egen lille lekegrind er det bare å stå på.
Comment
-
Ja hvorfor ikke ta av asfalten, vi har altfor stor plate. God ide Gøril. lolOriginally posted by Gøril View PostHar fått innspill fra folk i andre klubber. De er, som meg, veldig overrasket over at ikke medlemmene har fått mulighet til å i det minste uttale seg. Er jo snakk om å ta en god del meter av den delen av Geiterygg-anlegget som er DESIDERT mest brukt, uten å røre asfaltbanen. Enkelte andre snakket til og med at det aldri ville skjedd i deres klubb uten Årsmøtevedtak... Men ikke i GMBK nei, der bestemmer 3 stykker, og presenterer det FØRST her, uten å informere medlemmene. Bra gutter!
Comment
-
Nå prater du tull Gøril, dette ble det snakket en del om i 2010. Jeg sier ikke at tilbudet var skriftelig.Originally posted by Gøril View PostBle dette tilbudet loggført dette tilbudet noe sted? Rart ingen jeg kjenner i klubben vet om dette tilbudet, men er jo ikke første gang ting fra styret ikke kommer fram til medlemmene. Og uansett, dette er vel en så stor sak at, nok en gang, medlemmene burde fått mulighet til å uttale seg, både før et slikt "tilbud"(på vegne av flesteparten i klubben) kom. Og, ikke minst, før endelig vedtak ble gjort? Og, hvem hadde myndighet til å komme med et slikt tilbud på vegne av 1:8 førerne?
Ikke glem at det var en som var Offroadansv i 2010 som representerte dere!
Han hadde myndighet! Og kommer ikke ting frem til dere er det kommunikasjonsproblemer mellom dere og deres representant.
Comment
-
Dette blir bare gammel groms!!!!!! Dropper dette nå!!"!!!!
Kom med serriøse innspill for å gjøre det best mulig ut av dette vedtaket, slik at vi alle kan få goder.
Med den plata som gjennstår er det ikke noe problem og lage layout som tar 40 sek å forsere!
Comment
-
Er jo og litt rart at det i det ene innlegget blir opplyst at banen blir kortere og i neste er det snakk om å åpne slusa, og vips er rundetidene det samme. det vil altså si at vi skal kjøre 1/8 på 1/10 banen og?
dette virkere bare mindre og mindre gjennomtenkt, og gir klare assosiasjoner til da det plutselig ble opplyst at nå kommer det kunstgress på hele 1/8 banen. Reaksjonene lot ikke vente på seg, og ting ble moderert og moderert til det rant ut i sanden. ser jo unektelig ut som samme initiativtaker har lært av den saken og tar det via styret. Riktignok var jo saken diskutert blant de som stemte for på forhånd uten å nevne det for de som stemte mot, men pyttsann...... Hva gjør man ikke for å sikre seier for sin fanesak?
Comment
-
Latterliggjøring av motdebattanter, istedet for å svare på kritikk, sier ufattelig mye om ens manglende evne til å trekke fram GODE argumenter Hans........Originally posted by hanikol View PostJa hvorfor ikke ta av asfalten, vi har altfor stor plate. God ide Gøril. lol
Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!
Comment
-
Originally posted by hanikol View PostNå prater du tull Gøril, dette ble det snakket en del om i 2010. Jeg sier ikke at tilbudet var skriftelig.
Ikke glem at det var en som var Offroadansv i 2010 som representerte dere!
Han hadde myndighet! Og kommer ikke ting frem til dere er det kommunikasjonsproblemer mellom dere og deres representant.
Ikke ta alt personlig Hans! Selv om 1:8 gutta hadde medlem i styret, var det ikke sagt at han på egen vegne, uten å snakke med andre, kunne gi fra seg deler av banen. Og ja, det er godt mulig det var dette medlemmet som sviktet i å gi oss info, jeg sa IKKE at det var du Hans. Og uansett, burde ikke dette tilbudet inn i et møtereferat, slik at flest mulig fikk vite det? Bare et spørsmål, ingen kritikk av deg Hans! Lurer på hvorfor det kun er du som er på banen for å forsvare vedtaket? Hva med Leder, og han som kom med forslaget?Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!
Comment
-
Jeg ønsker at styret sitter, er lei av å være uenig bare! Og så tror jeg det blir bedre, men jeg kan ta feil.Originally posted by Gøril View PostBare et spørsmål, ingen kritikk av deg Hans! Lurer på hvorfor det kun er du som er på banen for å forsvare vedtaket? Hva med Leder, og han som kom med forslaget?
Comment
-
Jeg har ikke kritisert styret Hans, bare etterlyst innspill fra klubbens leder, og vedkommende som fremmet forslaget.Originally posted by hanikol View PostJeg ønsker at styret sitter, er lei av å være uenig bare! Og så tror jeg det blir bedre, men jeg kan ta feil.
Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!
Comment
-
Her er det noen som har lyst på VELDIG masse dugnadsarbeid ser jeg... Er ikke bare-bare å bygge, montere og flytte kjøretårn og brakker (som i utgangspunktet ikke er i bra nok stand til å flyttes)! Lykke til
Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....
Comment
-
Vet ikke det, er ganske lat jeg.Originally posted by Skimmy View PostHer er det noen som har lyst på VELDIG masse dugnadsarbeid ser jeg... Er ikke bare-bare å bygge, montere og flytte kjøretårn og brakker (som i utgangspunktet ikke er i bra nok stand til å flyttes)! Lykke til
Men siden vi ikke har løp i år så er vel timing hvis det først skal gjøres noe perfekt.
Og jeg er ikke sikker på at dette må bli dårlig.
Her er det mye vi kan få på kjøpet. Det har blitt snakket om lenge å fikse opp mekkeområde og div andre ting som nå blir litt naturlig å gripe fatt i.
Slik jeg forstod det skal gammel platform rives og brakka bort. Altså tror jeg det blir ny plattform på 1:8 layout.
Det virker på meg som folk tar dette med fatning unntatt noen unntak som er helt naturlig spør du meg.
Slik jeg ser det blir 1:8 layout fortsatt etter ombygging Norges største bane!!!!! Men det er nå min mening Kim.
Comment
-
Unnskyld at jeg holder på å le her, og ødelegge "seriøsiteten" i denne tråden, men sakset dette fra tråden om NC-åpninga for elektrotouring på Ryggen i helga:
"Det finnes en hel hau med elektrobiler der ute. Hva skal til tro for å få de med på løp, skjønner ikke hva vi gjør feil. Men noe er det når det bare er 11 påmelte til Nc Elektrotouring og dette er fordelt på 2 klasser. 4 biler i Mod, må ha en til!"
Så hva gjør vi når vi ikke får folk til å stille opp i sesongåpninga i den største "disiplinen" innen elektro?
JA! Vi lager en bane til, for en mye mindre gruppe, så bi får spredt det enda mer. Go for it!Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment