Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder, Videoer og andre morsomheter innen RC BÅT :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ny båten min





    men di 4 4s batteriene jeg har var det dårlig plass til så om noen har 4 2s batterier å vil bytte så hadde det vært kjempe
    er 3 stk 4s turnigy 30-40c 4500mah og et zippy 4s 8400 mah
    2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

    Comment


    • Filmsnutt av goskuta mi fungerer bare så syyyykt 110%
      SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

      Comment


      • Ja, det ser ut til at du er klar for løpskjøring snart!
        Se å kom deg opp til Vatnebu nå, og få kjørt litt rundt bøyer sammen med resten av SMBK!
        I`m BACK!

        Comment


        • hehe, er der oppe hver helg klar for løp i 2012
          SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

          Comment


          • et knallbra bilde av båten min i aksjon, bildet er tatt av Jørn Markset, bildet er nedskalert for å få plass her inne :/
            Click image for larger version

Name:	IMG_7924.jpg
Views:	1
Size:	41.4 KB
ID:	774250
            SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

            Comment


            • Originally posted by TageMathiassen View Post
              et knallbra bilde av båten min i aksjon, bildet er tatt av Jørn Markset, bildet er nedskalert for å få plass her inne :/
              [ATTACH=CONFIG]48622[/ATTACH]
              skikkelig båt=)

              Comment


              • jess vi stikker opp å kjører til søndag igje om været er greit, da blir vi ikke så mange som vi pleier
                SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                Comment


                • den bl seafire fra hk var helt vill men veldig flat og litt framtung så den har det med å ta seg en liten dukkert så skyter den opp igjæn og går som bare pokker.kvaliten er helt topp og hardware holder seg kjølig.kjører med 2 stk 2s 5000 lipo men så får vel ca 10 min på full pinne.skal få filma kjøring ettervert.så nå selger jeg den hbx wiildseeker bl båten min.noen som veet om et billig og bra onboard cam da mitt ble ødelagt
                  Last edited by buzzd; 18 August 2011, 02:09.
                  2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                  Comment


                  • trur du kan justere struten på den.. ve tro den går bra med 4 celler.. må få filma.. er kje noe kjekt med onboard cam...
                    Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
                    tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

                    Comment


                    • nei.. jeg var der alene i går å kjørte.. hehe kommer hvertfall på lørdag kanskje søn
                      dag også

                      Comment


                      • kult tror det blir lørdag for min del å meldt fint vær vettu
                        SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                        Comment


                        • Fant ut at radioboksen min ikke er tett lenger.. Så får se om e finner ut av det først hvertfall...


                          Sendt frå ipådden

                          Comment


                          • surt det ja, ble utsatt til søndagen for vår del uansett nå
                            SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                            Comment


                            • Ok tror e har noe på gang her nå då får se om e tar en tur


                              Sendt frå ipådden

                              Comment


                              • Originally posted by TageMathiassen View Post
                                et knallbra bilde av båten min i aksjon, bildet er tatt av Jørn Markset, bildet er nedskalert for å få plass her inne :/
                                [ATTACH=CONFIG]48622[/ATTACH]
                                ÅÅÅÅÅ... Savner gamlebåten min En utrolig fin båt og veldig god å kjøre... har hatt noen fine norgescup runder med den....

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X