Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Siste oppdatering er at han har sendt "selvsagt" delene, både til Jon, og de som Jørn hadde bestilt for et års tid siden
    Så da er det bare sette seg ved postkassen og vente. Om ikke annet kan sikkert julenissen ta dem med fra England til jul :mrgreen:

-Han sendte forresten massevis av deler til Norge, uten noen problemer i det hele tatt. Kjappe leveranser og god service er visst hans greie! HAHA

Han virket som han ble pottesur når jeg konfronterte han med hans fantastiske seriøsitet. Stemninga i den siste mailen var ikke fullt så hyggelig som i den første, av en eller annen merkelig grunn

Comment

• Originally posted by Øyvind! View Post
      Siste oppdatering er at han har sendt "selvsagt" delene, både til Jon, og de som Jørn hadde bestilt for et års tid siden
      Så da er det bare sette seg ved postkassen og vente. Om ikke annet kan sikkert julenissen ta dem med fra England til jul :mrgreen:

-Han sendte forresten massevis av deler til Norge, uten noen problemer i det hele tatt. Kjappe leveranser og god service er visst hans greie! HAHA

Han virket som han ble pottesur når jeg konfronterte han med hans fantastiske seriøsitet. Stemninga i den siste mailen var ikke fullt så hyggelig som i den første, av en eller annen merkelig grunn

Jeg drar til Leno om noen få dager, og da kommer jeg til å ta dette opp med han face to face.
      Jørn Markset

Lindesnes Modellbåt Klubb

Comment

• ja ja

Eller gjør som meg, sende bestilling fra Irs Norway. Med påfølgende link til Interol. Pipa ble sendt etter 1 dag. Må være verdens rekord... Var i tvil, etter at Marksetten fortalte hvor landet lå... Men vi menn er jo dumme, vi er jo sånn når det gjelder kvinnfolk. Unsett hvor mye dritt kompisene dine forteller om dama, så driter du i det. Den dama skal du ha..... Å gud jeg har angra på det i ettertid..... Men ble forelska i presta potta og da gikk det som det ofte gjør....

Men denne gangen hadde jeg TUR
        sigpic
        http://www.kyosho.no/

Comment

• Fikk ny mail fra Dave. Han sier seg enig at servicen er crap men at han gjør så godt han kan for å forbedre seg.
          Kanskje han har fått noe å tenke på. Har i alle fall bedt han om å sende pakkenummeret slik at vi får sporet pakken hans.

Comment

• Prestebutikken er vel hovedgeskjeften til Marles...
            Det sitter vel mange taalmodige FSR-V karer rundt om i verden....
            Stein Tumert N-217
            Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
            CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

Comment

• Fortalte også at vi stortsett bare forventer en dato for når han skal sende utstyret, og trackingnummeret på sendinga.
              Det håpløse med Mr. Marles er at han alltid lover å sende dagen etter. Alle untatt Ozzy har jo opplevd noe helt annet

Comment

• Nå er det mange år siden jeg kjørte fletta av O-35 med min zenoah, så akkurat det er vel ikke noe breaking news. Problemet kommer først når det blir heavy sjø.... Og det gjør det i offshore!!
                Jørn Markset

Lindesnes Modellbåt Klubb

Comment

• Originally posted by Jørn Markset View Post
                  Nå er det mange år siden jeg kjørte fletta av O-35 med min zenoah, så akkurat det er vel ikke noe breaking news. Problemet kommer først når det blir heavy sjø.... Og det gjør det i offshore!!
                  Jon får installere bølgedempere på Sæbyvannet da :mrgreen: :mrgreen:

Comment

• Originally posted by JohnnyStingray
                    Jeg har også fått mail fra han nå, og sakene mine skal være underveis.

Verdt å merke seg, er at han bruker en Zenoah-motor i 35-klassen, altså! Kanskje jeg skulle kjøre i den O35 i stedet for Zenoah, jeg også???

He he

Dave er vel den i verden som vet mest om "motortuning" i rc båt,
                    og at han hadde radioproblemer i O35 kommer ikke som noen bombe!!!!!
                    Last edited by Kjell Gunnar Noddeland; 18 July 2007, 23:13.
                    Kjell Gunnar Noddeland 1963

Comment

Det er jo da skuta mi gjør seg best.:mrgreen: Leif R. kaller slik sjø for "Sonic-føre"... Og siden vi kjører offshore, så skal det være røft og tøft! Vi driver da ikke å kjører rundt i indre Oslofjord...?

Nei, vi får vel først hamle opp med Zenoah-folket, så får vi heller rykke opp til eliteserien når vi ikke har mer konkurranse der... Kan vel bli en stund til, kanskje......

Tja, det kan kanskje ta sin tid.. men den som venter på noe godt...

Comment

Vi får se i Bergen åssen jeg ligger an i forhold til dere andre. Er skikkelig sulten nå...
                        Vi laksedorgere har det bare bra. Håper det blir litt mer fart og spenning fra vår side framover mot Bergen

Comment

• he he

Originally posted by JohnnyStingray
                          Er skikkelig sulten nå...
                          Ta deg noen Ertnes Ostepølser, dem er knakende gode
                          sigpic
                          http://www.kyosho.no/

Comment

• Originally posted by OZZY View Post
                            Ta deg noen Ertnes Ostepølser, dem er knakende gode
                            Det er jeg helt enig i.

Comment

Takk for det!
                              Det skal jeg gjøre. Kan det betraktes som smøring av dommer`n eller noe i den duren...???
                              Ja, smøring er det.. men det står ikke nevnt noe sted at det ikke er akseptert med pølsesmøring av dommerene

Comment

Takk for det!
                                Det skal jeg gjøre. Kan det betraktes som smøring av dommer`n eller noe i den duren...???

Nei gutter, nå mister dere "fokus" igjen.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X