Announcement
Collapse
No announcement yet.
Heftigste Zenoah?
Collapse
X
-
Johnny...Originally posted by JohnnyStingrayVar det det som skjedde på Damtjern med deg ifjor også???:wink:
Hva sa du, sa du?
Comment
-
Ritalin er helt feil gutt, ikke begynn med prøve og feil metoden den, Hilde har helt supre V skolebrød. Hold deg til det du gutt.......Originally posted by JohnnyStingraySå på NC5 skal jeg innta 50mg Ritalin før start....og kjøre mitt eget løp...
Jøss jeg viste deg hvor koden lå mange ganger Jon, har du endelig pussa linsene? Men husk Jon å finne riktig cg er ikke det store kunsstykket, men å legge vekta riktig i lengderetninga og sideveis i denna baljaOriginally posted by JohnnyStingrayHar funnet "Sonic-koden" nå. Mer vekt og riktig CG er viktig!
Vi får se hvem som ruler, jeg mangler den forbanna motorfeste dingsen. Så det ser ut som om klubmesterskapet går dunken for meg i år. Dfn skal nemlig hvile til NC5..
sigpic
http://www.kyosho.no/
Comment
-
hva skjer æ ozzy?? klubbmesterskapet er jo viktigste løpet for åretOriginally posted by OZZY View PostRitalin er helt feil gutt, ikke begynn med prøve og feil metoden den, Hilde har helt supre V skolebrød. Hold deg til det du gutt.......
Jøss jeg viste deg hvor koden lå mange ganger Jon, har du endelig pussa linsene? Men husk Jon å finne riktig cg er ikke det store kunsstykket, men å legge vekta riktig i lengderetninga og sideveis i denna balja
Vi får se hvem som ruler, jeg mangler den forbanna motorfeste dingsen. Så det ser ut som om klubmesterskapet går dunken for meg i år. Dfn skal nemlig hvile til NC5..
du har jo en uke på deg å fikkse båten. er det noe jeg kan hjelpe deg med eller???
cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
kai bråthen. ø.m.b.k.
Comment
-
tja
Jeg mangler motorfeste til zenoah motorn, jeg mangler den bakerste braketten til aeromarine festene. Har festene som er til sia,,men ikke denne trekanten som man fester drasnora i. Synes det er litt gæli å kaste festene da.. Men Jon skulle hjelpe meg å finne en på ebay. Men uansett så kommer dem ikke fram til Hobøl i tide... Det beste er å få tak i noen alubetar som er 3mm tykke og 25 cm lange og 3 brei. Da kan jeg lage noen fester som passer rett inn. Men har ikke lykkes å få tak i noen endaOriginally posted by katta View Posthva skjer æ ozzy?? klubbmesterskapet er jo viktigste løpet for året
du har jo en uke på deg å fikkse båten. er det noe jeg kan hjelpe deg med eller???
Dfn gidder jeg ikke å bruke, den veit jeg funker og har lyst til å klemme til på nc5. Går den i filler på klubbmesterskapet. Da sitter jeg med fingern i rompa. Det gidder jeg ikke
sigpic
http://www.kyosho.no/
Comment
-
Hvor mange mekaniske verksteder finnes det på Østlandet Ozzy? :?Originally posted by OZZY View PostJeg mangler motorfeste til zenoah motorn, jeg mangler den bakerste braketten til aeromarine festene. Har festene som er til sia,,men ikke denne trekanten som man fester drasnora i. Synes det er litt gæli å kaste festene da.. Men Jon skulle hjelpe meg å finne en på ebay. Men uansett så kommer dem ikke fram til Hobøl i tide... Det beste er å få tak i noen alubetar som er 3mm tykke og 25 cm lange og 3 brei. Da kan jeg lage noen fester som passer rett inn. Men har ikke lykkes å få tak i noen enda
Dfn gidder jeg ikke å bruke, den veit jeg funker og har lyst til å klemme til på nc5. Går den i filler på klubbmesterskapet. Da sitter jeg med fingern i rompa. Det gidder jeg ikke

Comment
-
Du har endelig løst koden: http://media.putfile.com/Sonic-vs-Blast-CatOriginally posted by JohnnyStingrayKom ihvertfall lenger enn til første sving.:wink:
Nå er skuta plukket i fra hverandre i sine enkelte bestanddeler og hullet i bunnen er støpt igjen og tettet. Så på NC5 skal jeg innta 50mg Ritalin før start....og kjøre mitt eget løp...
Har funnet "Sonic-koden" nå. Mer vekt og riktig CG er viktig!
Så da regner jeg mitt første året i NC som et "prøve-og-feile-år". Men NESTE ÅR.....
Da blir nok neste sesong litt annerledes
Har du fått hull i den nye Sonic'n??? Hvordan skjedde dette?
Comment
-
Originally posted by harald1966 View PostDu har endelig løst koden: http://media.putfile.com/Sonic-vs-Blast-Cat
Da blir nok neste sesong litt annerledes
Har du fått hull i den nye Sonic'n??? Hvordan skjedde dette?
Han møtte Stin i Ertnesgropa i siste heat.
Stin lå steindød og ventet på Jon, og Pølsemakeren gikk rett i fella :mrgreen:
Comment
-
Ser det er mye kompetanse på Zenoah her! - jeg har et spørsmål, slik på sida:
Er det noen som har en "trylleformel" for gasserjustering på en Zenoah 26ccm? har prøvd H=1,5 L=1,25 men går ikke som den skal.....Nils Heen -74 mod. Eidfjord Tlf: 950 43 887, Kjører: Mugen MBX 6 m/OS Recab(?), Tamiya TRF 416 m/NOVAK 5,5 Flyr: T-Rex 450 S
-Dreng på midtskogen raceway-
Comment
-
Jon skulle bare forsikre seg om at båten til Stin var heeeeeelt død.... :mrgreen:Originally posted by Øyvind! View PostHan møtte Stin i Ertnesgropa i siste heat.
Stin lå steindød og ventet på Jon, og Pølsemakeren gikk rett i fella :mrgreen:
Comment
-
dyse justeringer!!!!
Hva slags forgasser står det på Zenoahen!!!!!!Originally posted by nøytralturn View PostSer det er mye kompetanse på Zenoah her! - jeg har et spørsmål, slik på sida:
Er det noen som har en "trylleformel" for gasserjustering på en Zenoah 26ccm? har prøvd H=1,5 L=1,25 men går ikke som den skal.....
normalt er det 1,5 turn på H og L som grunninnstilling
257 forgasseren trenger 1 turn+ på H dysa,
og 2 turn på L dysa .
husk å sjekke pluggen!!!!!!!!!!!
Lykke til.......LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
"I`M FAST"
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment