Announcement

Collapse
No announcement yet.

Div spørsmål om en Twister

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jokko View Post
    Det ser ut som at du kjenner Ole Petter, det er han jeg refererte til, han har en slik Twister, helt lik den gamle til Harald.
    Han mistet luftinntaket sitt i fjor etter en velt, mulig han har laget det nye selv, og at han kan hjelpe deg med et.
    Den hvite han prøvde og selge ifjor?
    Det var jeg som hadde før premiere på båtene dine, som Ole Petter lakkerte på jobben sin
    1/5 HPI BAJA 5T M/Race Ported 30,5cc , 1/8 HONG NOR SPEED 9.5, 1/10 HPI SPRINT 2 DRIFT, 1/10 HPI NITRO 3 RS4 EVO+, PRATHER AGGRESSOR 2 m/ OS 46, ART-TECH SPORTSTER m/ MINI-TITAN MOTOR, Twister 160 m/ Mathe 35ccm

Comment

Originally posted by EJ RACING View Post
      Hadde vært morro med noen bilder til innspirasjon, siden jeg ikke har fått bestemt meg for hva jeg skal gå for. Det var det som også var litt av baktanken med denne tråden (+ at det passa jo fint siden det er så stille her om dagen)
      Det har åpna seg en mulighet for en NY cowling hvis jeg ikke får tak i de 2 som egentlig skulle fulgt med båten, og den muligheten er jeg veldig takknemlig for
      Vi satt hvis å skrev innlegg samtidig ! Dette høres jo fint ut, da skal du se at dette ordner seg og at Twister `en blir så god som ny !
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

Comment

Den hvite han prøvde og selge ifjor?
        Det var jeg som hadde før premiere på båtene dine, som Ole Petter lakkerte på jobben sin
        Twisteren til Ole Petter er blå og sølv, mye lik den til Harald. Den hvite du nevner var en Cosmic med Castrol reklame, den kjøpte jeg av Ole Petter tidlig på våren i fjor, men solgt den til en kar som bor i nærheten av Bergen i juni i fjor, jeg får jo ikke ha skutene mine i fred, vet du ! Hehe......
        Ole Petter skal jo selge sin Twister, så der har du muligheten til å få deg en til, den er i veldig bra stand !!!! Hadde tenk å kjøpe den av han, men jeg har så alt for mange båter, min Twister XL kjøpte jeg av Ole Petter, og det er den flotteste båten jeg har, når det gjelder utseende.
        Mener han ønsker seg ti lapper for sin Twister i RTR stand, og det er den verdt !
        Last edited by jokko; 14 March 2010, 01:56.
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

Comment

Twisteren til Ole Petter er blå og sølv, mye lik den til Harald. Den hvite du nevner var en Cosmic med Castrol reklame, den kjøpte jeg av Ole Petter tidlig på våren i fjor, men solgt den til en kar som bor i nærheten av Bergen i juni i fjor, jeg får jo ikke ha skutene mine i fred, vet du ! Hehe......
          Ole Petter skal jo selge sin Twister, så der har du muligheten til å få deg en til, den er i veldig bra stand !!!! Hadde tenk å kjøpe den av han, men jeg har så alt for mange båter, min Twister XL kjøpte jeg av Ole Petter, og det er den flotteste båten jeg har, når det gjelder utseende.
          Mener han ønsker seg ti lapper for sin Twister i RTR stand, og det er den verdt !
          Ole Petter prata om den Twister`n når min blei handla, men da var han ikke sikker på om han skulle selge, så da blei det denne.
          Jeg vet at den er bra, men har allerede 3 båter og får jo ikke kjørt mer enn en avgangen dessverre
          Hadde sikkert handla den, men jeg har så alt for mye allerede. Jeg driver ikke bare med båt. Har en haug med biler og noen fly også, så jeg beggynner å få litt å henge fingerene i kan du si

Nå kan det kanskje se ut til at cowling problemet mitt kanskje allerede er løst
          Han som sitter på de 2 cowlingene som egentlig fulgte båten, har tatt kontakt med meg her. Så han skulle sende disse til meg skrev han, så nå er jeg spent på å se hvordan disse ser ut
          1/5 HPI BAJA 5T M/Race Ported 30,5cc , 1/8 HONG NOR SPEED 9.5, 1/10 HPI SPRINT 2 DRIFT, 1/10 HPI NITRO 3 RS4 EVO+, PRATHER AGGRESSOR 2 m/ OS 46, ART-TECH SPORTSTER m/ MINI-TITAN MOTOR, Twister 160 m/ Mathe 35ccm

Comment

Ole Petter prata om den Twister`n når min blei handla, men da var han ikke sikker på om han skulle selge, så da blei det denne.
            Jeg vet at den er bra, men har allerede 3 båter og får jo ikke kjørt mer enn en avgangen dessverre
            Hadde sikkert handla den, men jeg har så alt for mye allerede. Jeg driver ikke bare med båt. Har en haug med biler og noen fly også, så jeg beggynner å få litt å henge fingerene i kan du si

Nå kan det kanskje se ut til at cowling problemet mitt kanskje allerede er løst
            Han som sitter på de 2 cowlingene som egentlig fulgte båten, har tatt kontakt med meg her. Så han skulle sende disse til meg skrev han, så nå er jeg spent på å se hvordan disse ser ut
            Ja, det har lett for å ta av litt i denne " bransjen ", godt å høre at det er flere som er like gærne ! Fint at det ordner seg med cowlingene, regner med å se en strøken Twister på Sæbyvannet til våren !
            Ser du bor på Ås, jeg solgte en Twister uten motor til en kar fra Nesodden for snart to år siden og han pleide å kjøre båt i sydenden av Årungen, har du vært der å sett de kjøre ? Husker ikke navnet på han i farta, men han hadde tidligere vært medlem i ØMBK og driver et gulvsliper firma.

Comment

Ja, det har lett for å ta av litt i denne " bransjen ", godt å høre at det er flere som er like gærne ! Fint at det ordner seg med cowlingene, regner med å se en strøken Twister på Sæbyvannet til våren !
              Ser du bor på Ås, jeg solgte en Twister uten motor til en kar fra Nesodden for snart to år siden og han pleide å kjøre båt i sydenden av Årungen, har du vært der å sett de kjøre ? Husker ikke navnet på han i farta, men han hadde tidligere vært medlem i ØMBK og driver et gulvsliper firma.
              Har egentlig aldri lagt merke til noen som har kjørt på Årungen, men det hender vi møter noen ifra Nesodden når vi er på Gjersjøen å kjører. Men ingen av de har noe annet enn "billig" båter å kjøre med.
              Hvis jeg blir ferdig, blir det nok noen turer til Sæby i sommer ja.

Comment

Har egentlig aldri lagt merke til noen som har kjørt på Årungen, men det hender vi møter noen ifra Nesodden når vi er på Gjersjøen å kjører. Men ingen av de har noe annet enn "billig" båter å kjøre med.
                Hvis jeg blir ferdig, blir det nok noen turer til Sæby i sommer ja.
                Han fortalte at de kjører på den siden hvor alle byggningene til ro stadioen ligger, helt inne i sydenden, får ta deg en tur til sommeren å sjekke dette, er jo veldig nært til Ås.

Comment

Hmm, må vel undersøke dette til sommeren ja . Rostadioen ligger vel omtrent på grensa ja.
                  Det er jo bare 2,5-3 km ifra der jeg bor

Comment

det var jeg som byttet til meg twisteren til harald, med en kar fra porsgrund. båten skar seg etter en liten velt. veivakselen knakk.. båten ble solgt videre til en jeg jobber med som bor i asker. han fikk ordnet båten med den motoren som sto til salgs på finn. når båten var ferdig ble den solgt igjen. siden er den sporløst borte! jeg sitter og leter etter denne båten igjen. den hvite cowlingen som harald har på bilde sitt har jeg enda! det er det eneste jeg sitter igjen med etter den båten angrer bitteret på at jeg solgte den så om noen skulle kommet over den eller finner et eller annet navn ville jeg blitt glad om jeg fikk vite det
                    fg monster truck, mhz katte m 26 zenoah bonzisports, twister, ombyget kina båt. fg henger til båt, hyper7, ofna, firestorm, lama v3, blade vx+++++++

Comment

Denne båten er det meg som har nå...holder på og få resturert den....bilder kommer snart......meget int i cowling....har bare den åpene
                      Om noen har send pm eller 97137284
                      Det er ikke godt nok og være nest best!

Comment

Originally posted by cpettersen1984 View Post
                        Denne båten er det meg som har nå...holder på og få resturert den....bilder kommer snart......meget int i cowling....har bare den åpene
                        Om noen har send pm eller 97137284
                        Om du ikke får tak i en så kan jeg lage en til deg.Er det en XL eller en vanlig Twister.
                        sigpicØivind Reppen
                        http://ombk.org

Comment

vanlig twister.. det er den gammle til harald som var hvit med blå striper på dekk.. jokko har bilder av den.. samme som mitt profilbilde
                          fg monster truck, mhz katte m 26 zenoah bonzisports, twister, ombyget kina båt. fg henger til båt, hyper7, ofna, firestorm, lama v3, blade vx+++++++

Comment

Originally posted by odin bas2 View Post
                            Om du ikke får tak i en så kan jeg lage en til deg.Er det en XL eller en vanlig Twister.
                            Det er en vanlig Twister, Twister XL finnes det kun 4 stk. av, Øivind. Du har den ene, Leif R, Jørn og jeg har de andre.
                            Last edited by jokko; 10 November 2010, 22:41.

Comment

Originally posted by vanndam View Post
                              vanlig twister.. det er den gammle til harald som var hvit med blå striper på dekk.. jokko har bilder av den.. samme som mitt profilbilde
                              Jeg har ingen bilder av denne båten, men den har ligget tilsalgs på Finn.no helt til i dag, så jeg regner med at det er der den nye eier har kjøpt den

Hvordan står det til med vanndam, det har vært stille derfra en stund nå, klar for en båthandel igjen

Comment

hei....takker for svar... er en vanlig twister. ja om det skiulle være mulig of få tak i cowling hadde det vært supert.... kan også kvitte meg med den åpene jeg hsr om noen skulle være int....
                                Det er ikke godt nok og være nest best!

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X