Announcement

Collapse
No announcement yet.

DeltaForce 53" Mono

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DeltaForce 53" Mono

    Har dom börjat att komma till Norge, har någon riggat och kört någon eller kanske sett den "in action" youtube/video? Jag har varken hört eller sett något ännu!

    Rille

  • #2
    Originally posted by Rille View Post
    Har dom börjat att komma till Norge, har någon riggat och kört någon eller kanske sett den "in action" youtube/video? Jag har varken hört eller sett något ännu!

    Rille
    Samme situasjon her. Har ikke sett den ennå. Men siste melding var, at de er på vei fra fabrikken.
    N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
    MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

    Comment


    • #3
      Det er ankommet hjemme hos meg i dag Men jeg er på jobb og har ikke planlagt hjemreise før 8 - 9 november. Sorry guys...
      Jørn Markset

      Lindesnes Modellbåt Klubb

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jørn Markset View Post
        Det er ankommet hjemme hos meg i dag Men jeg er på jobb og har ikke planlagt hjemreise før 8 - 9 november. Sorry guys...
        Det var roligt, väntar med spänning på alla kommande intressanta bygg trådar på forumet. Och Jörn, av dig förväntar jag mig lite mer. Kommer du hem vid den 8-9:e så bör du kunna ha en färdig båt till den 15:e och därmed kunna leverera några fina HD video's på båten flygandes fram med en bifogad klockren "setup instruction"

        Roligt att det kommer fram fler båtar som är bättre anpassade för 27cc klassen!

        Rille

        Comment


        • #5
          Är det så här det kommer att se ut i dom norska stugorna när spjuten skall vässas till inför 2012?




          Click image for larger version

Name:	DF53_012.jpg
Views:	1
Size:	30.5 KB
ID:	775777Click image for larger version

Name:	DF53_011.jpg
Views:	1
Size:	40.5 KB
ID:	775778Click image for larger version

Name:	DF53_013.jpg
Views:	1
Size:	48.9 KB
ID:	775779



          Så här ser det ut i norra Svedala, ett bra sätt för att få ner nosen på båten!


          Click image for larger version

Name:	1 010.jpg
Views:	1
Size:	19.7 KB
ID:	775780


          Rille

          Comment


          • #6
            Vi var ca. 10 man som fikk utdelt hver vår nye Delta Force Annihilator 53" under årsmøtet i ØMBK hjemme hos avtroppende formann Jon og påtroppende ny formann Hilde i går kveld, etter at Kai hadde vært så snill og tatt seg en rask biltur nede på Sørlandet til Jørn på lørdag, og hentet hele Østfold kolleksjonen.

            Jeg var selv en av de som fikk en slik båt, men om den blir bygget i vinter er enda ikke avgjordt. Men Rille, du kan nok regne med at det blir noen byggetråder fra de andre eierene etterhvert. Tror vel de fleste som så denne nyskapningen var veldig fornøyde, nå gjenstår det bare å få de på vannet etterhvert og jeg for min del er ikke i tvil om at dette bør bli en meget bra og rask båt.

            PS ! Det ser ut som at du har kjørt over bunnen på båten med bilen din, syns jeg ser avtrykk/mønster av vinterdekk uten pigg !
            Last edited by jokko; 16 November 2011, 20:46.
            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

            Comment


            • #7
              Ja Rille, nå er Inhalatoren i hus og byggingen i full gang. Ser allerede nå at dette blir en real SpeedCraft-killer.

              Hvor har du fått tak i bildene av den "sveitserosten"?
              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
              sigpic
              For n'te gang Sofus, trykk F5...

              Comment


              • #8
                Originally posted by harald1966 View Post
                Ja Rille, nå er Inhalatoren i hus og byggingen i full gang. Ser allerede nå at dette blir en real SpeedCraft-killer.

                Hvor har du fått tak i bildene av den "sveitserosten"?
                Vet inte om det verkligen blir en SpeedCraft-Killer, men troligt är att du även nästa år kommer att bli ifrån åkt av en "X-CRAFT".

                Bilden från tidigare är ifrån; "the X-Files". En och annan hemlighet gömmer sig bortom både tid och rum!

                Agent Rille

                Comment


                • #9
                  Jaggu..... Da ligger det en 53-tommer her også, men det er hverken Speedcraft eller DF...
                  Og DENNE får dere ikke se før til våren, hvis dere ikke er i min "inner circle"... Det skal myyyyye til for å komme så tett innpå, ja.
                  Selvfølgelig går det an å kjøpe seg en plass i denne sirkelen som overalt ellers, men det koster dyrt å gå den veien altså!
                  Det kan bli trangt på banen neste år, ja...
                  I`m BACK!

                  Comment


                  • #10
                    Det kan bli trangt på banen neste år, ja...

                    Skal du kjøre med Goldfish`en sidelengs

                    Comment


                    • #11
                      Är det med en "Patron S" som du skall dominera med?
                      Du vet väl om talesättet; -Sina vänner skall man hålla nära men sina fiender ännu närmare!

                      Rille

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by JohnnyStingray View Post
                        Jaggu..... Da ligger det en 53-tommer her også, men det er hverken Speedcraft eller DF...
                        Og DENNE får dere ikke se før til våren, hvis dere ikke er i min "inner circle"... Det skal myyyyye til for å komme så tett innpå, ja.
                        Selvfølgelig går det an å kjøpe seg en plass i denne sirkelen som overalt ellers, men det koster dyrt å gå den veien altså!
                        Det kan bli trangt på banen neste år, ja...
                        Nå imponerer du Johnny!
                        Er du allerede ferdig med RIB'n, trebåten, DF'n til Hilde og i full gang med neste prosjekt???

                        Her er din nye 53:a?
                        Last edited by Haralde66; 21 November 2011, 22:01.
                        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                        sigpic
                        For n'te gang Sofus, trykk F5...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by JohnnyStingray View Post
                          Jaggu..... Da ligger det en 53-tommer her også, men det er hverken Speedcraft eller DF...
                          Og DENNE får dere ikke se før til våren, hvis dere ikke er i min "inner circle"... Det skal myyyyye til for å komme så tett innpå, ja.
                          Selvfølgelig går det an å kjøpe seg en plass i denne sirkelen som overalt ellers, men det koster dyrt å gå den veien altså!
                          Det kan bli trangt på banen neste år, ja...
                          Jon är det 53 ? Ryktet gick om nått med 55 .
                          Whiplash GV/QD25HT. Insane G4 Mobster/QD25HT. Hydro VX RCMK RX254. Jannini 58"/QDP26
                          Speedcraft G3 Zen260, X-Craft 53" QDP26, T-Rex QDP26, CrackerBox 254Evo www.umeaak.se

                          Comment


                          • #14
                            Alt er stort i Svinndal, Janne! Den har vokst litt i natt også...
                            I`m BACK!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by JohnnyStingray View Post
                              Alt er stort i Svinndal, Janne! Den har vokst litt i natt også...
                              Jon, jag vet inte allt men jag vet att det i bl.a Europa, Sydafrika byggs varianter av olika båtar inom 50-55" längden. Från varianter av Razors till övriga båtar. Mycket roligt att det kommer fler båtar i denna längd. Jag vet även vilken båt DU har Jon! Min mun är förseglag,men det kostar!


                              Rille

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X