Announcement

Collapse
No announcement yet.

DeltaForce 53" Mono

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Skal du bygge ny elektrobåt Anbjørn?
    Vet ikke om MK II, men jeg vet om endel Annihilatorer til salgs.
    Ble du forresten ferdig med det båtprosjektet du holdt på med for noen år siden?
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

    Comment


    • #47
      Originally posted by harald1966 View Post
      Skal du bygge ny elektrobåt Anbjørn?
      Vet ikke om MK II, men jeg vet om endel Annihilatorer til salgs.
      Ble du forresten ferdig med det båtprosjektet du holdt på med for noen år siden?
      Ikke ny elektrobåt av DF nei. Der har jeg andre greier.
      Den O-35 båten er ikke 100% ferdig, ikke for løp i allefall.
      MK II tenkte jeg som "hytte båt"
      Annihilator vet jeg ikke om jeg liker utseendet på.
      Bygger O-35 båt.
      Ellers seriøst ute av tellinga.

      Comment


      • #48
        Originally posted by Anbjørn View Post

        MK II tenkte jeg som "hytte båt"
        Har du fått deg hytte Anbjørn ? Trodde du ferierte i campingvogn i vakre omgivelser ved en fjordarm på mørekysten !

        Bare tull å kjøpe en loslitt båt for deg som liker å ha ting i orden, tror ikke det er så lett å få tak i en slik heller. Mener Jørn tar mellom 2300-2500 for et slik skrog og da får du bygd den akkurat slik du vil ha den !
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • #49
          Originally posted by jokko View Post
          Har du fått deg hytte Anbjørn ? Trodde du ferierte i campingvogn i vakre omgivelser ved en fjordarm på mørekysten !

          Bare tull å kjøpe en loslitt båt for deg som liker å ha ting i orden, tror ikke det er så lett å få tak i en slik heller. Mener Jørn tar mellom 2300-2500 for et slik skrog og da får du bygd den akkurat slik du vil ha den !
          Fått meg hytte? Nei det har jeg heldigvis ikke.
          Det var derfor jeg skrev "hyttebåt" i hermetegn.
          Enkelte kompiser påstår nemlig at campingopplegget mitt er bortimot som en hytte å regne.

          Ja jeg kunne jo sjekket med Jørn om en ny en men det legger jo litt press på meg selv om å bygge den litt skikkelig også.
          Litt enklere å starte med sliten en som jeg kan klaske sammen av overskuddsdeler.
          Jeg får se om noe dukker opp. Har jo etpar catteskrog som kan brukes også.
          Bygger O-35 båt.
          Ellers seriøst ute av tellinga.

          Comment


          • #50
            Originally posted by harald1966 View Post
            Blir spennende å se hvilken båt som går til topps i siste runde.
            Mener du egentlig at du lurer på om jeg skal kjøre 90MKII eller Annihilator?
            Jørn Markset

            Lindesnes Modellbåt Klubb

            Comment


            • #51
              Originally posted by jokko View Post
              Bare tull å kjøpe en loslitt båt for deg som liker å ha ting i orden, tror ikke det er så lett å få tak i en slik heller. Mener Jørn tar mellom 2300-2500 for et slik skrog og da får du bygd den akkurat slik du vil ha den !
              Jørn Markset

              Lindesnes Modellbåt Klubb

              Comment


              • #52
                Originally posted by Jørn Markset View Post
                Mener du egentlig at du lurer på om jeg skal kjøre 90MKII eller Annihilator?
                Tja, kanskje det... Regner du med å vinne?
                I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                sigpic
                For n'te gang Sofus, trykk F5...

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Jørn Markset View Post
                  Hehe, joda jeg har nok sjekka den ut alerede ja.
                  Bygger O-35 båt.
                  Ellers seriøst ute av tellinga.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Jørn Markset View Post
                    Mener du egentlig at du lurer på om jeg skal kjøre 90MKII eller Annihilator?
                    Hei Jørn
                    Har det egentlig noe å si? Du er RUSTEN!!!!!!!!

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by S.Boye View Post
                      Hei Jørn
                      Har det egentlig noe å si? Du er RUSTEN!!!!!!!!
                      Ja, og ikke går båtene noe særlig heller. Har prøvd en som er sånn
                      halvveis, og to som ikke er prøvd enda.... Men jeg skal iallefall på fest!!!
                      Jørn Markset

                      Lindesnes Modellbåt Klubb

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by S.Boye View Post
                        Hei Jørn
                        Har det egentlig noe å si? Du er RUSTEN!!!!!!!!
                        Har du en god og dekkende beskrivelse på resten av startfeltet?
                        Forøvrig et knallbra arrangement, dere er flinke!!
                        Jørn Markset

                        Lindesnes Modellbåt Klubb

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Jørn Markset View Post
                          Har du en god og dekkende beskrivelse på resten av startfeltet?
                          Forøvrig et knallbra arrangement, dere er flinke!!
                          Hei
                          Jo ja det har seg kanskje sånn at den kommentaren om at du var/er RUSTEN!!!!!!! ikke holder helt rot i virkeligheten og at jeg var påvirket av et eller annet når den kommentaren ble lagt ut til offentligskue

                          Men at noen hadde mye Flaks derimot og fikk litt for mange runder må vi være enig om

                          En god og dekkende beskrivelse på resten av startfeltet, oppriktlig ment av meg, er at du er god, bedre en god (33runder på 8min), men at det er nå flere andre i Norge som kan klare å hamle opp med deg og KGN. Nivået har gått opp mye og VM kvalik til neste VM blir ikke lett.
                          Vi er mange som har troa på det vi gjør og som vil bevise det

                          Comment


                          • #58
                            Takk for skryt, Stian
                            Jeg tror ikke det blir så galt, det er 5 plasser tilgjengelig hvilket betyr at det er relativt enkelt å komme med ref tidligere års vm uttak. 2011 uttaket hadde 71 poeng på 5 plass.
                            Nivået er nok endel høyere, først og fremst i disiplin på banen, og det resulterer ofte i noen runder ekstra.
                            Jørn Markset

                            Lindesnes Modellbåt Klubb

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Jørn Markset View Post
                              Takk for skryt, Stian
                              Jeg tror ikke det blir så galt, det er 5 plasser tilgjengelig hvilket betyr at det er relativt enkelt å komme med ref tidligere års vm uttak. 2011 uttaket hadde 71 poeng på 5 plass.
                              Nivået er nok endel høyere, først og fremst i disiplin på banen, og det resulterer ofte i noen runder ekstra.
                              Vi får se, Gøy blir det uansett

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Jørn Markset View Post

                                Nivået er nok endel høyere, først og fremst i disiplin på banen, og det resulterer ofte i noen runder ekstra.
                                Det var utrolig rått å se på at du kjørte 95 runder i O27 Jørn, en rekord som skal bli vanskelig å slå Men jeg har tenkt litt på den båten du brukte, den hadde ikke dine vanlige farger i gult/hvit, men var hvit med rosa striper, noen feminim for en kar med slike baller som deg Den var også utstyrt med en veltebøyle/spoiler slik de bruker på gamle Volvo 240 på Notodden og båten hadde vel derfor helst passet til en nybegynner

                                Hvis du i ettertid skulle komme til å være flau over denne fargekombinasjonen og veltebøylen/spoileren og brått skulle ønske å kvitte deg med den, så hadde den passet perfekt til mitt barnebarn, for hun elsker alt som det er noe rosa på. Tenk litt på det, så skal farfar kjøpe båt til jenteungen
                                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X