Announcement

Collapse
No announcement yet.

DeltaForce 53" Mono

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by petrol View Post
    [ATTACH=CONFIG]51474[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]51475[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]51476[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]51477[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]51478[/ATTACH]nå begynner den å bli ferdig,, testur denne uka
    Da håper jeg at vi får en detaljert testrapport
    N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
    MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

    Comment


    • #32
      kommer tilbake til det are,,, fast,,,,
      thor asbjørn nielsen

      Comment


      • #33
        Det blir interessant! Jeg er minst like spent som deg Thor.
        Rekker du test før isen legger seg? Vinteren kommer krypende sakte men sikkert nå.
        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
        sigpic
        For n'te gang Sofus, trykk F5...

        Comment


        • #34
          ja i dag hadde jeg første test tur av df,en,,, båten ligger kjempefint på vannet, stødig og fin,, kjørte med en 67/17/3 propell,, ble litt mye luft, så må prøve med en to bladers i morgen,, tror dette er en båt med potensiale,,,fartem var også ganske bra,, så da gjenstår kjøreferdighetene :::: angrer ikke på det kjøpet,,,, good luck to you all
          thor asbjørn nielsen

          Comment


          • #35
            Originally posted by petrol View Post
            ja i dag hadde jeg første test tur av df,en,,, båten ligger kjempefint på vannet, stødig og fin,, kjørte med en 67/17/3 propell,, ble litt mye luft, så må prøve med en to bladers i morgen,, tror dette er en båt med potensiale,,,fartem var også ganske bra,, så da gjenstår kjøreferdighetene :::: angrer ikke på det kjøpet,,,, good luck to you all
            Da kom snøen ser vi i avisen, det var akkurat on time med den testen!


            ...
            Stein Tumert N-217
            Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
            CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

            Comment


            • #36
              Thor, har du fått testet noe med 2 bladers propell, eller har isen lagt seg på Drammenselva ?
              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

              Comment


              • #37
                nei jokko, rakk ikke å teste det før isen kom, men fortsetter været slik, så kan det hende hente båten tar en tur på vannet, slik att jeg får testet båten,, noe jeg gleder meg til
                thor asbjørn nielsen

                Comment


                • #38
                  Originally posted by petrol View Post
                  nei jokko, rakk ikke å teste det før isen kom, men fortsetter været slik, så kan det hende hente båten tar en tur på vannet, slik att jeg får testet båten,, noe jeg gleder meg til
                  Du får komme med en ny rapport, hvis du er så heldig at du kommer deg på vannet igjen i vinter !
                  Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                  Comment


                  • #39
                    Halla

                    Nå driver jeg å prosjekterer på en df.53"

                    Er det noen som kan fortelle meg hvor høyt opp fra bunnen jeg skal ta hull for strutten.Det er en M&D stinger jeg har tenkt å bruke her.
                    Last edited by Ken; 30 December 2012, 00:06.
                    AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
                    Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
                    http://www.arcticrc.no/

                    Comment


                    • #40
                      [QUOTE=Ken;492105]Halla Petrol.Håper det går fint att jeg kupper tråden din litt.,....

                      Nå driver jeg å prosjekterer på en df.53"

                      Er det noen som kan fortelle meg hvor høyt opp fra bunnen jeg skal ta hull for strutten.Det er en M&D stinger jeg har tenkt å bruke her.[/QUOT


                      Ungefär ca: 45mm ovanför å 23mm till vänster,,Jon sa det till mig i höstas,,,,,, hi, hi, ho, ho,,,,,ha, ha,!

                      Rille ( Svensk humor)

                      Comment


                      • #41
                        Annihilator trakk lengste strået i O-27 sist helg. Grattis Are!
                        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                        sigpic
                        For n'te gang Sofus, trykk F5...

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by harald1966 View Post
                          Annihilator trakk lengste strået i O-27 sist helg. Grattis Are!
                          Da bør det vel også legges til at den var utstyrt med en CMB 26 ( For da blir Jørn glad når han leser dette )
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • #43
                            Hvis jeg ikke husker helt feil så har DF 90 MK II vunnet O-27 i 3 NC-runder denne sesongen og DF Annihilator vunnet 1 gang.
                            Blir spennende å se hvilken båt som går til topps i siste runde.
                            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                            sigpic
                            For n'te gang Sofus, trykk F5...

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by harald1966 View Post
                              Hvis jeg ikke husker helt feil så har DF 90 MK II vunnet O-27 i 3 NC-runder denne sesongen og DF Annihilator vunnet 1 gang.
                              Blir spennende å se hvilken båt som går til topps i siste runde.
                              Det stemmer det Harald, og alle fire seierene er med CMB 26, altså " den gamle typen ". Skal vi tippe på en med den nye CMB 27 denne gang. Ser det er en luring fra Bibelstranda som er påmeldt og han har vel ikke kjørt løp på snart 2 år, regner med at det kribler litt i den skrotten nå, for å vise at han ikke er blitt helt tilbakesatt !
                              Last edited by jokko; 2 September 2012, 22:57.
                              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                              Comment


                              • #45
                                Er det noen som har et skabbete DF 90 MK II skrog til salgs?
                                Den bør selvfølgelig være mulig å reparere. Trenger ingen hardware.
                                Send meg i såfall en PM.
                                Anbjørn
                                Bygger O-35 båt.
                                Ellers seriøst ute av tellinga.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X