Announcement

Collapse
No announcement yet.

Naviga World Championship 2012 / VM 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Endelig hjemme igjen etter godt og vel 1200 km i traktoren idag.
    Moro å se at det har vært så mye aktivitet her på forumet siste uka.
    Internettforbindelsen på hotellet i Tyskland var så treg at jeg ga opp laptop'n. Når det tar et kvarter å få opp første siden på vg.no så er det håpløst.

For min egen del gikk det som forventet. Listefyll! Må trene mer.

Det har likevel vært en helt fantastisk uke. Mye morsomt å se på, trivelige mennesker fra fjærn og nær, god mat og drikke, stort sett fint vær, gode tilbud på deler/utstyr og ikke minst, mye action på vannet.
    Plassen hvor arrangementet foregikk var fin og vannet ble bra når de fikk rensket vekk "tang og tare" (gress). De kjørte en doning på vannet som dro opp gresset.
    KGN er det bare å ta av seg hatten for. Fantastisk kjøring!
    Men det var også mange andre som gjorde det morsomt å være norsk tilskuer på finaledagen. Veldig moro at Anders ble verdensmester!
    De norske flaggene ble flittig brukt under premiesermonien.

Originally posted by jokko View Post
    Litt merkelig dette, for det pleier å være "ordnung must sein" .... på de trakter
    Det trodde jeg også, men der tok jeg skammelig feil. (Blir sikkert tema på brygga når vi samles neste gang. Lang hitorie. )
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

Comment

Originally posted by novice h 15 View Post
      Simen fikk også 3 plass i H 7,5

Da får vi gratulere Simen med denne Bronsen i Hydro 7,5 også
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

Comment

Jeg må bare si at det er SÅ SYKT MORO at ØMBK fortsatt har VERDENSMESTER`N i Offshore 7,5 Junior!!!
        Litt trist at Kenneth dessverre ikke hadde lykken på sin side denne gang, men "you can`t win them all", som det heter.

Her er ihvertfall video`n fra seierssermonien, med både Anders og Sunniva på pallen, norske flagg i bakgrunn og "Ja Vi Elsker". For en stemning!!!

I`m BACK!

Comment

Hva med di andre som deltok??????
          Stian Bamle
          Sgx 21. Sgx 45. sgx 90 Wave braker. Df 90mk2. SS66. Cmb , Zenoah,Mathe. Just go fasst!

Comment

Originally posted by Bamle View Post
            Hva med di andre som deltok??????
            Har det aller meste på film. Kommer snart! Stay tuned! Men nesten 4 timer video og 3000 bilder bør gå igjennom før jeg legger det ut.
            I`m BACK!

Comment

Komplette resultater for Hydro og Offshore ligger naa paa www.nmsbf.org

...
              Stein Tumert N-217
              Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
              CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

Comment

Her er et samlebilde av alle norske medaljevinnere!

(Send meg mailadressa di, Tumert, så sender jeg full størrelse til bruk på forbundssiden)

Click image for larger version

Name:	Vinnere.jpg
Views:	1
Size:	71.3 KB
ID:	778093
                I`m BACK!

Comment

Her er en liten billedvideo fra VM av noe av de bildene jeg tok underveis.
                  Liker du ikke den behagelige musikken ( ) så skru av lyden.
                  I`m BACK!

Comment

Mer edelt metall til utdeling

I`m BACK!

Comment

Finalen i Offshore 27 i sin helhet, uredigert!
                      Nesten 20 minutter video!
                      I`m BACK!

Comment

Kai "Katta" Bråthen og Kjell Gunnar Noddeland i et av de innledende heatene. Legg merke til hvor mye flaks Kai har her!!! Slipper helskinnet unna 2 nesten-smell iløpet av snaue 50 meter! Her er det MYE vill kjøring...

I`m BACK!

Comment

De var utrolig gøy og sitte og se på disse heat`a live, men må bare få sakt at nivået på førerne i alle land har blitt utrolig mye høyere en de har vært, var sevfølgelig endel villmans kjøring men alt i alt mye bra kjøring og normennene som kjørte der fikk merke de at nivået er mye høyere en de har vært...
                          Insane gen2 cat 25,4ccm, AB Marine Annialator Evo Zen 7, Delta force Annihilator 53 Quickdraw 25cc pioneer, Delta force Annihilator 53 m CMB 26cc delta force mk2 90 m stepp m CMB 27cc delta force mk2 90 futaba 4px 2.4ghz. spacewaker 3.5 el glider og Energic 2.5m F3f... Og en hau m rc biler

Comment

Anders og Sunniva`s triumfferd i Offshore 7,5 Junior!

I`m BACK!

Comment

Kredit for at du har filmet så mye og tar deg tid til å legge det ut, Jon, det er det nok mange som setter umåtelig pris på!!

Båten til Kai går skikkelig fint!
                              Last edited by Jørn Markset; 8 August 2012, 16:34.
                              Jørn Markset

Lindesnes Modellbåt Klubb

Comment

Takk for det, Jørn. Moro å vise de "hjemmeværende" hvordan det er ute i verden.
                                Jeg har så mye film og bilder at jeg ikke har helt styring enda, men fant ut a de heatene jeg har i sin helhet likegreit kan legges ut uredigert. Så skal vi prøve å lage en heftig og spektakulær 3-4 minutters oppsummering med litt rock`n roll i Pinnacle Studio til slutt.
                                I`m BACK!

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X