Endelig hjemme igjen etter godt og vel 1200 km i traktoren idag.
Moro å se at det har vært så mye aktivitet her på forumet siste uka.
Internettforbindelsen på hotellet i Tyskland var så treg at jeg ga opp laptop'n. Når det tar et kvarter å få opp første siden på vg.no så er det håpløst.
For min egen del gikk det som forventet. Listefyll! Må trene mer.
Det har likevel vært en helt fantastisk uke. Mye morsomt å se på, trivelige mennesker fra fjærn og nær, god mat og drikke, stort sett fint vær, gode tilbud på deler/utstyr og ikke minst, mye action på vannet.
Plassen hvor arrangementet foregikk var fin og vannet ble bra når de fikk rensket vekk "tang og tare" (gress). De kjørte en doning på vannet som dro opp gresset.
KGN er det bare å ta av seg hatten for. Fantastisk kjøring!
Men det var også mange andre som gjorde det morsomt å være norsk tilskuer på finaledagen. Veldig moro at Anders ble verdensmester!
De norske flaggene ble flittig brukt under premiesermonien.
Det trodde jeg også, men der tok jeg skammelig feil. (Blir sikkert tema på brygga når vi samles neste gang. Lang hitorie.
)
Moro å se at det har vært så mye aktivitet her på forumet siste uka.
Internettforbindelsen på hotellet i Tyskland var så treg at jeg ga opp laptop'n. Når det tar et kvarter å få opp første siden på vg.no så er det håpløst.
For min egen del gikk det som forventet. Listefyll! Må trene mer.
Det har likevel vært en helt fantastisk uke. Mye morsomt å se på, trivelige mennesker fra fjærn og nær, god mat og drikke, stort sett fint vær, gode tilbud på deler/utstyr og ikke minst, mye action på vannet.
Plassen hvor arrangementet foregikk var fin og vannet ble bra når de fikk rensket vekk "tang og tare" (gress). De kjørte en doning på vannet som dro opp gresset.
KGN er det bare å ta av seg hatten for. Fantastisk kjøring!
Men det var også mange andre som gjorde det morsomt å være norsk tilskuer på finaledagen. Veldig moro at Anders ble verdensmester!
De norske flaggene ble flittig brukt under premiesermonien.
Originally posted by jokko
View Post

Comment