Announcement

Collapse
No announcement yet.

Genesis Cat Prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    jepp stemmer det
    SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

    Comment


    • #32
      her har du den heldige nye eieren Tor som har jomfruturen med camelon og carbonprosjektet mitt han har moddet litt selv i oppsettet og resultatet ble slik
      SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

      Comment


      • #33
        tar og slenger inn denne linken for Tor jeg skuta er nå til salgs litt billig etter min mening
        SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

        Comment


        • #34
          Å dær var den borte igjen gitt.

          Men siden du har hatt fingrene i et par slike båter er kansje du rette mannen å spørre.
          Den motorn som står ferdig montert stock i denne http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=11240
          med en 120A Esc de selger hvvor mye power kan en kjøre gjennom den? 6s?
          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

          Comment


          • #35
            Originally posted by john_erlingbakke View Post
            Å dær var den borte igjen gitt. Men siden du har hatt fingrene i et par slike båter er kansje du rette mannen å spørre.Den motorn som står ferdig montert stock i denne http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=11240med en 120A Esc de selger hvvor mye power kan en kjøre gjennom den? 6s?
            Ja ikke rart den forsvant fort, kunne nok priset den et par tusen høyere ja :P er et råskinn av en skute det ja nei ville nok ikke kjørt no mer en 4s på den org motoren, og 4s vil noknikke holde mer en 10-12 turer, så den motoren trives best på 3s desverre rimligste alt motor som er holdbar pg kan anbefales er leopard 4082 2200kv går rått på 4s og enda råere på 5s
            SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

            Comment


            • #36
              Høres veldig fornuftig ut Men med Leo motorn bør vel kansje Esc oppgraderes en "smule" og?

              På forhånd igjen takk for hjelpen, og at du holder ut med "teite" spørsmål
              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

              Comment


              • #37
                tja, ville nok gått for en 180 amp da ja bare morro å hjelpe folk syntest jeg var en gang jeg ikke kunne så mye om det jeg å
                SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X