Lanterner med LEd lys må man ha, topplanterne på plass.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Slepebåten Kalle fra Aeronaut
Collapse
X
-
-
-
-
-
Hallo.
Det var "smekker" (volum og limt fast) løsning på balast i modellbåt.
Trawlig hilsen
RoaldRoald
Hjemmeside
Comment
-
Disse loddene fra Biltema syntes jeg er greie å bruke. Går an å justere totalvekten +/- 5 gram. Dette er ikke bly med egenvekt 11,34, men sink som har egenvekt på 7,13, så det tar litt mere plass. Men det går bra i denne båten. Tok å fylte badekaret på morgenen i dag å finjusterte ballasten. Totalt ble det 1620 gram med ballast og blybatteriet veier 750 gram slik at totalvekten på båten ble 4250 gram. Båten er ikke helt ferdig ennå, men det er bare småting som mangler som ikke veier stort.Originally posted by Roald View PostDet var "smekker" (volum og limt fast) løsning på balast i modellbåt.Peppern75
http://www.smartweb.no/
Comment
-
-
-
-
Hvis du er i Horten i dag, eller nærmeste dagene bør du stikke innom Linden Park, 2. etasje. Butikken via a vis Europris har fått inn en pall med RC-deler fra en eller annen plass. Elektronikk, batterier, kreti og pleti egentlig. Priser på artikler ute lapp er latterlige...Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15
Comment
-
-
Praktisk spørsmål; du har jo en del elektriske båter med batteri, og jeg ser at du bruker en del blybatteri - hvordan holder du liv i alle sammen? Har du et anlegg et eller annet sted som bare står og vedlikeholdslader?
Liker trådene dine. Fine detaljer og man får innsikt i prosessen.
ØivindSankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15
Comment
-
Om sommeren bruker jeg båtene såpass mye at det ikke er noe problem. Lader bare opp mellom hver gang. Men om vinteren tar jeg de fram å lader dem ut og opp igjen med jevne mellomrom, dette gjelder bly og NiMh batteriene. Bruker da en "computerlader" med program for dette. Litt annerledes med LiPo batteriene som jeg lagrer halveis oppladet i et kjøleskap som jeg har kun til det formålet + lagring av Cyano lim. LiPo bruker jeg lite på båter, men mye av på modellfly, og noen av dem er store.Originally posted by oih View Postser at du bruker en del blybatteri - hvordan holder du liv i alle sammen?Peppern75
http://www.smartweb.no/
Comment
-
-
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment