Eneste som skiller en RTR fra en G+ er graphite delene man får i settet LOSA9650 og demperne. Sånn sett fullt mulig å kjøpe en RTR og graphite conversion kit'et, så har man en G+ og noen reservedeler.
Ta en titt på lista over hopups her, conversion kit'et er også nevnt.
Legg til disse RSS-linkene i RSS-leseren din, eller som "Live bookmark" i browseren din (bruker Thunderbird selv):
- Da får du med deg det meste av xxx-s stash som selges på eBay. Det er vel som regel 1-2 graphite i uka, så nok av sånne som selges også.
Hvis du får et problem med at veldig mange kun ønsker å selge innad i USA, kan du benytte http://www.jetcarrier.com for å få en amerikansk postboks-adresse som automatisk videresender til deg.
Hvordan er losi'n å kjøre med da?? Regner det blir en xxx-s g+ på meg.
Børsteløs nosram 4,5T og novak gtb + 7.4v li-po batterier
Har for det meste sølv på tt'n. Ikke alle som har den fargen
Gassar til det raser
Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp
Absolutt pen bil, ikke noe å utsette på fargen heller synes nå jeg. Finfin kjøring og, så liksom ikke tegn til korrigering. Hverven så plutselig mye større ut enn på bildene på klubbsida, er det en krevende bane? Rimelig stor forskjell for en som er vant med små parkeringsplasser..
Banen er krevende, absolutt. Den krever også mye motor av bilen din. Svingen før langsiden går i slakk oppoverbakke, så det gjelder å bruke motorkraften varsomt i starten, og dra på med alt man har utover i svingen. Og ja, banen er STOR. Langt å løpe hvis du kjører ut.
Det skal også sies at på filmen her så hadde jeg splitter nye HPI Type T hjul som ikke var slitt til, så det var sykt glatt. Menmen, Ole er flink til å klippe og lime, hihi.
Comment