Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz sin prosjekttråd 2008

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jo'a finner endel som er rtr på ebay. med og uten børsteløs system. Helt nye..
    Men skulle hatt xxx-s + med graphite
    Gassar til det raser
    Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

    Comment


    • Eneste som skiller en RTR fra en G+ er graphite delene man får i settet LOSA9650 og demperne. Sånn sett fullt mulig å kjøpe en RTR og graphite conversion kit'et, så har man en G+ og noen reservedeler.

      Ta en titt på lista over hopups her, conversion kit'et er også nevnt.

      Legg til disse RSS-linkene i RSS-leseren din, eller som "Live bookmark" i browseren din (bruker Thunderbird selv):


      - Da får du med deg det meste av xxx-s stash som selges på eBay. Det er vel som regel 1-2 graphite i uka, så nok av sånne som selges også.

      Hvis du får et problem med at veldig mange kun ønsker å selge innad i USA, kan du benytte http://www.jetcarrier.com for å få en amerikansk postboks-adresse som automatisk videresender til deg.

      Evt kan du jo kjøpe en ny direkte fra Losi/dealers
      Last edited by ccondrup; 25 April 2008, 16:26.
      Min prosjekttråd

      Comment


      • Takker du, er jo mer enn nok med stash te dem. Men hva er det med att de messte skal være i rødt da.... Hehe. Er jo noe i sølv å blått ser jeg..
        Gassar til det raser
        Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

        Comment


        • Rødt er jo litt kult det da. Har litt sansen for det på Losien. Tamiya derimot skal kun være blått.

          Kommer en film fra dagens kjøring med Evo'en om ikke lenge. Stay Tuned.

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • Hvordan er losi'n å kjøre med da?? Regner det blir en xxx-s g+ på meg.
            Børsteløs nosram 4,5T og novak gtb + 7.4v li-po batterier
            Har for det meste sølv på tt'n. Ikke alle som har den fargen
            Gassar til det raser
            Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

            Comment


            • Losien er knallbra den. Kulediff foran og bak.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • Here it is!

                Ble noe krøll i starten der når jeg lasta den opp, menmen, den funker...

                DriftingBuktaApril-1.flv - Video - Photobucket - Video and Image Hosting
                I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
                Team Associated B44.1
                Team Associated B4

                Comment


                • fy f*** den bilen var kul da=)
                  Sunnfjord RC Klubb
                  Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

                  Comment


                  • Absolutt pen bil, ikke noe å utsette på fargen heller synes nå jeg. Finfin kjøring og, så liksom ikke tegn til korrigering. Hverven så plutselig mye større ut enn på bildene på klubbsida, er det en krevende bane? Rimelig stor forskjell for en som er vant med små parkeringsplasser..
                    Min prosjekttråd

                    Comment


                    • Super film Ole, takker!

                      Banen er krevende, absolutt. Den krever også mye motor av bilen din. Svingen før langsiden går i slakk oppoverbakke, så det gjelder å bruke motorkraften varsomt i starten, og dra på med alt man har utover i svingen. Og ja, banen er STOR. Langt å løpe hvis du kjører ut.

                      Det skal også sies at på filmen her så hadde jeg splitter nye HPI Type T hjul som ikke var slitt til, så det var sykt glatt. Menmen, Ole er flink til å klippe og lime, hihi.

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • De dekkene du hadde på der er det disse:

                        (HPI-4402 Super Drift Tyre 26mm)???
                        super film ja=)
                        Sunnfjord RC Klubb
                        Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

                        Comment


                        • T-Drift heter dekkene.

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • Du begynner jo nesten å bli litt god da Fabian

                            Skal du ut dit i morra, hvis det er opphold?

                            Edit: NorgesCup
                            Last edited by sabben; 26 April 2008, 16:51.
                            Team Smallsize

                            Comment


                            • Pent pent

                              Dritrå bil Selv skal jeg ha Nissan Skyline GTR R34-kaross på min driftebil Men skal ha en farge som ligner din For den er imponerende kul ;o
                              sigpicMorten Nilsen 1989
                              Har mye rart innen RC..

                              Comment


                              • Skit bra hehe Stå på det er jo helt rått
                                Kåre Johannes Brenden -87
                                HPI Sprint 2

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X