Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz sin prosjekttråd 2008

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • detta ser heftig ut!
    Martin " ? " Fosberg - 92 mod.
    HPI Sprint 2 (Mangler mottager og regg.) - Tamiya TT-01D (Carbon Prosjekt) - Ofna Pirate Mt Sport (Selges) www.carbon-prosjekt.piczo.com

    Comment


    • Da har jeg montert litt HPI-hjul. Disse er mildt sagt jævlig vanskelige å montere. Men alt går.
      Brukte denne metoden:


      Dette var den ENESTE måten å få dekkene på felgene. Sto først i to timer å fulgte HPI sin veiledning om å bruke hårføner, og det funket åpenbart ikke. Denne metoden er den beste jeg har vært borti! Men haken er jo at man sitter med førstegradsforbrenning av hendene etterpå da. Snakker av erfaring.

      Bilder kommer!

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Bildeeeeee!
        Til høyre: HPI Workmeister, til venstre: HPI TE37. Alle felgene med 6mm offset. Ble veldig fornøyd med resultatet. MERK: Disse dekkene passer best på HPI felger. Du kan prøve med andre også, men HPi sine felger er litt større enn alle andre sine, så de passer bedre på dekkene.

        Alt fra Genki



        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • Originally posted by Fabiz View Post
          Bildeeeeee!
          Til høyre: HPI Workmeister, til venstre: HPI TE37. Alle felgene med 6mm offset. Ble veldig fornøyd med resultatet. MERK: Disse dekkene passer best på HPI felger. Du kan prøve med andre også, men HPi sine felger er litt større enn alle andre sine, så de passer bedre på dekkene.

          Alt fra Genki



          Fabiz
          Kule de der altså.
          Driver mer med 1:1 biler for tiden.

          Comment


          • Så du satser på HPI i år ?
            Smart metode for og få på dekk som er trange.
            | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by !DrifterŽn! View Post
              Så du satser på HPI i år ?
              Smart metode for og få på dekk som er trange.
              Satser jo ABS som alltid, men det er jo fint å lære seg å bruke dekk man MÅ bruke etterhvert...

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • ......Som EM i RC drifting ?
                | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by !DrifterŽn! View Post
                  ......Som EM i RC drifting ?
                  Nemlig.

                  Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

                  Comment


                  • da tror jeg kanskje at yokomo er bedre... hørt mye rart om hpi sine dekk
                    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                    Comment


                    • Tror faktisk Fabiz har "litt" mere erfaring med det....


                      Ev1er
                      Yamaha Aerox

                      Comment


                      • Originally posted by Fabiz View Post
                        I dag kom noe jeg har ventet på LENGE!

                        Nemlig DRIFTRC, verdens første blad som KUN omhandler RC Drifting. Jeg er (selvfølgelig) abbonent på dette bladet, og første nummer kom i dag. Det kommer et nummer hver tredje måned.

                        Anbefales på det STERKESTE! Sjekk ut www.driftrczine.com


                        Fabiz
                        Fikk bladet idag jeg også....
                        Morro å lese om folk i resten av verden...

                        Anbefales!!
                        Marius Brandshaug,Snart 26 nå gitt...TT01... " Drift stæsja" Silvia S-15...-Romsdal RC klubb-
                        Member of www.moldestuket.com
                        Kjør som om det er det siste du gjør...

                        Comment


                        • Kule felger du har fått deg alltså!!
                          Magnor Salte (94) | Bil: FW-05T. Scala: 1:10.

                          Comment


                          • Originally posted by beemerworld View Post
                            da tror jeg kanskje at yokomo er bedre... hørt mye rart om hpi sine dekk
                            Ikke for å være frekk mot deg, men det å ha prøvd noe kontra det å ha hørt noe er det forskjell på. Jeg har testet begge, og HPI er faktisk bedre. Yokomo fungerer bra de også, men det er jo en endeløs vei med vinkeljusteringer på hjulvinkler med de dekkene.

                            Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S
                            Team Losi : Spektrum

                            Comment


                            • Hpi har da litt forskjellige dekktyper å velge i; det er kanskje grunnen til forvirringen - Se nederst på http://hpiracing.com/hpitires/touring/

                              Jeg tipper mange har hørt mye rart om Type A-dekka, som følger med Sprint driftkitene fra HPI (RTR og Rollers). Disse er kjent for kastesladder og sånt tull, det er litt vel mye grep i dem. Kanskje egnet for nitro drift..?

                              Så har man Type D som følger med på Stage-D bilen, noe hardere og glattere, men Fabiz har altså kjøpt Type T, som er de hardeste og likner mest på ABS av disse dekkene.

                              Fabiz: Hjelpes, flere pakker! Jeg lurer på hvor mye penger du legger ned i porto, toll, mva og sånt i løpet av et år.. men når vi får bilder av alt skal jeg ikke klage, masse snacks å sikle over
                              Min prosjekttråd

                              Comment


                              • Originally posted by ccondrup View Post
                                Fabiz: Hjelpes, flere pakker! Jeg lurer på hvor mye penger du legger ned i porto, toll, mva og sånt i løpet av et år.. men når vi får bilder av alt skal jeg ikke klage, masse snacks å sikle over
                                Hehe, det legges ned mye penger i porto ja. Men nå er det ikke noe dyrere å få tilsendt ting fra utlandet enn innlandet lenger, for postsatsene har steget FRYKTELIG mye den siste tiden.

                                Nå er det tre pakker på vei fra Hong Kong og USA. Bilder kommer så klart.

                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X