Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz sin prosjekttråd 2008

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fet bil.. bli lagt inn bestilling på dennne på søndag. Er en liten godbit fra hpi det der.!! grattis!'

    Sondre

    Comment


    • Originally posted by turbo_fever View Post
      Blir bra denne da, men hadde du nå problemer med att diffene blei treige, litt tighte.
      Leste litt om att man bør vare litt på vakt med sammensettning av den. Og hvilket kaross skal du ha på denne da?? Ser ikke hva det er

      Lurer også på en pro d, men da må jeg nåkk ha med servo og. Motor tenker jeg på alla nå som nosram 4,5t som jeg bruker på min t2, for den er det godt med futt i. Så kanskje Novak GTB esc.

      Tenkte å høre om du har nå annbefalinger av servo, motor, mottaker og esc..
      Diffene er fine de, og drivverket er smooth og fint. Ingen problemer her!
      Jeg har jo 6.5T som skal settes inn i bilen, man trenger som regel ikke mer i en driftebil.

      Originally posted by !EPOXYGUTTEN! View Post
      fet bil.. bli lagt inn bestilling på dennne på søndag. Er en liten godbit fra hpi det der.!! grattis!'

      Sondre
      Den er dritkul. Ser ut som det er mange som har bestilt den her nå.

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Men hva er alt det stæsje du skal selge? kommer det ut snart
        Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

        Comment


        • Originally posted by H-augen View Post
          Men hva er alt det stæsje du skal selge? kommer det ut snart
          Kommer ut i løpet av kvelden!

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • Grattis, ser bra ut detta! Har kanskje mulighet til et par turer på banen nå i helga, vi kan snakkes nærmere om dette - regner med du har vidunderet klart hvert øyeblikk?
            Min prosjekttråd

            Comment


            • Hehe, helgen er full for min del, og i tillegg venter jeg på servoen. Vet ikke helt når den kommer.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • har du bilder nå ?
                team losi xxx-s

                Comment


                • er veldi intrisert i bilen
                  team losi xxx-s

                  Comment


                  • Såså romlingen, Fabiz kommer nok med både bilder og annonser når han har gjort det ferdig vet du

                    Grattis med ny bil Fabiz, dritgrom! Har fulgt med litt i tråden din, og må si jeg har litt lyst på en drifter selv Du legger jo ut alt for mange bilder... Kan jo ikke la være å sikle på de da
                    # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

                    Comment


                    • Nå er div. lagt ut i til salgs-delen. Check it out!

                      I dag fikk jeg andre utgave av DRIFTRC, dette er et KNALLBLAD! Selv er jeg abbonent, og det anbefaler jeg alle dere andre til å bli også! Mye bra tester, tips, annonser og generelt bilder. Så til og med at Nicko her på forumet hadde snikt seg inn i bladet med bilene og hengeren sin også.




                      Jeg har også fått loddet og styret litt i dag også, så nå mangler jeg kun servo på bilen. Et tips: Monter motoren før du skrur på batterifeste. Eller så er det et helvete å montere. Tro meg.

                      BILDEEEER:





                      Som dere ser er alle ledninger svarte og jeg har brukt svart cablewrap på alle ledninger som jeg ikke får loddet om også. Går for clean look på denne.

                      So long!

                      Fabiz
                      Last edited by Fabiz; 7 August 2008, 21:48.
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • Den motoren der er jeg drit spent på. Skriv litt om den når du har testa den a!
                        Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

                        Comment


                        • Orion regulator også?
                          RC Drift Club Norway | LMBK

                          Comment


                          • Originally posted by H-augen View Post
                            Den motoren der er jeg drit spent på. Skriv litt om den når du har testa den a!
                            Har testet den, og den har MYE turtall. Har ikke prøvd den på veien enda da.

                            Originally posted by Hurrle View Post
                            Orion regulator også?
                            Speed Passion Gran Turismo 1.1.

                            Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S
                            Team Losi : Spektrum

                            Comment


                            • Hmm... Da har det seg sånn at jeg ikke får servoen allikevel da alle digitalservoene til Hitec ikke er bra nok. De går i stykker for fort fikk jeg høre. Da må jeg finne på noe annet...

                              Fabiz
                              Smallsize Hobbyland A/S
                              Team Losi : Spektrum

                              Comment


                              • Futaba S9451/S9452, Futaba S9551, Ko Propo PDS2413ICS, Futaba BLS451

                                S9451 har jeg i min driftebil, 2413 i touringbilene
                                RC Drift Club Norway | LMBK

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X