Announcement

Collapse
No announcement yet.

Haugen's lille prosjekttråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Haugen's lille prosjekttråd

    Hei Hei.
    Jeg lager en liten prosjekttråd jeg også. Bilen min er en Team Losi xxx-S. (bilder av den kommer senere)
    Ting jeg skal gjøre med bilen er og få ferdig de to karosseriene jeg holder på med og gjøre den klar for sesongen.
    Ting jeg har lyst til og gjøre er og oppgradere den med et G+ chassie og få meg BL...
    Her er noen bilder av karosseriene før jeg starter har klipt dem ut nå så det værste er over.
    Det er en Toyota chaser det blir drifte stuke på og en Subaru Impreza som kommer til å bli VIP. Har bestemt meg for farger på Chaseren så det er ikke vits og spørre (du holder fred Martin, hehe) men kom gjerne med forslag til subaruen:




    Last edited by H-augen; 18 March 2008, 10:12.
    Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

  • #2
    hehe slapp av skal ikke si no jeg!
    Martin " ? " Fosberg - 92 mod.
    HPI Sprint 2 (Mangler mottager og regg.) - Tamiya TT-01D (Carbon Prosjekt) - Ofna Pirate Mt Sport (Selges) www.carbon-prosjekt.piczo.com

    Comment


    • #3
      hvor kjøpte du karosseriene?
      Martin Sørum Nilsen, Lier, 1986
      Kyosho inferno 7.5 m/ force 28 motor

      Comment


      • #4
        Originally posted by martins86 View Post
        hvor kjøpte du karosseriene?
        Av meg.8-)

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • #5
          hehe.. Ja de har jeg kjøpt av Fabiz.
          Han er konge og handle av...
          det kommer oppdateringer om en liten stund, men er på fjelle nå så det kommer etter hvert!
          Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

          Comment


          • #6
            var det min subaru som gikk der, fabiz??? :-( ^^


            Espen
            Espen Konradsen. 93

            Comment


            • #7
              Originally posted by konradsen View Post
              var det min subaru som gikk der, fabiz??? :-( ^^


              Espen
              Det var det nok. Førstemann til mølla vet du.8-)

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • #8
                Har dere fått inn noen farger enda eller Fabiz?

                Er det noen som har forslag til farge/farger på Subaruen?
                Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

                Comment


                • #9
                  Hvit subaru med svart panser og bakluke? :mrgreen:
                  Espen Konradsen. 93

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by konradsen View Post
                    Hvit subaru med svart panser og bakluke? :mrgreen:
                    Har tenkt på hvit allerede men er ikke helt sikker.. hehe takk for forslag
                    Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

                    Comment


                    • #11
                      Kan jo ta halve bilen sort og resten sølv.
                      Driver mer med 1:1 biler for tiden.

                      Comment


                      • #12
                        Da har jeg starta så smått på karosseriene... venter på at tamiya norge skal få ræva igir sånn at butikkene får fylt hyllene med lakk..

                        Men er det noen som hat prøvd og drifte med en del negativ camber? i så fall hvordan er det og drifte med, vet jo at det sliter veldig feil men lurer litt på hvordan det ville funke og hatt negativ camber... har noen felger såmm må litt inn i hjulbuene
                        Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

                        Comment


                        • #13
                          Hvis du har abs dekk så vil du få ekstremt lite grep tror jeg. Jo mer du sliter dekka jo mer grep vil du få (siden mer og mer av dekket får bakkekontakt). Tror ikke bilen vil bli spesielt god å kjøre med. Du vil jo også slite ut dekkene MYE fortere ettersom du sliter på ene siden og vil slite mer der siden mindre er i kontakt med bakken.
                          RC Drift Club Norway | LMBK

                          Comment


                          • #14
                            JA... men jeg satte camberen negativ nå istad.. ble mye mindre camber en det jeg trodde. så tror det skal gå bra... blei i vært fall drit pent!
                            Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

                            Comment


                            • #15
                              her er karosseriet med litt negativ camber... tror det skal gå fint
                              Attached Files
                              Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X