Reservedeler til xxx-s har jo alle butikker som holder Losi, så det er ikke noe problem. Hva gjelder hopups; - jeg viser nok engang til lista jeg laget, denne forsøker å holde styr på hvilke hopups som finnes og fortsatt er tilgjengelig. Jeg kjøpte min første Losi og begynte å "samle" for 3/4 par måneder siden, og hadde ikke noe problem med å skaffe delene jeg nå sitter på. Det aller meste superbillig fra eBay.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Haugen's lille prosjekttråd
Collapse
X
-
-
Jeg har rundt 40 bærearmer, like mange hubber, spindler og C-hubber hvis noen trenger deler.
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Ja en liten oppdatering.
Har nå innvistert i en spektrum kontroll. Fått i brekk diff. vaska og gjort klar bilen så nå er det bare og kjøre i vei.
Må bare si igjen at Fabiz er en konge fyr og handle a. Service innstilt som fy, så hvis du lurer på om du skal kjøpe noe av han hvis han selger no, så kjøp du kommer til og fryde deg over hvor greit det går og handle av han.Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS
Comment
-
-
Comment
-
Fett, med unntak av dekalene på bakfangeren. Litt overkill.
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Hadde først kunn tre på skrå men slang på resten og jegOriginally posted by Fabiz View PostFett, med unntak av dekalene på bakfangeren. Litt overkill.
Fabiz
men ja det ble litt overkill, men morro med det og av og til 
Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS
Comment
-
se her ja. meget pent gjordt thomas. gleder meg til jeg får handlet meg nyt karrosseri jeg også.
vi må møtes en dag så jeg kan få litt tips og triks av deg
Last edited by bluepassion; 21 July 2008, 19:24.
Comment
-
Originally posted by bluepassion View Postse her ja. meget pent gjordt Henrik. gleder meg til jeg får handlet meg nyt karrosseri jeg også.
vi må møtes en dag så jeg kan få litt tips og triks av deg
Lurer litt på om du har svart i feil tråd, eller tenkt litt feil for jeg heter ikke Henrik.Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS
Comment
-
Originally posted by H-augen View PostLurer litt på om du har svart i feil tråd, eller tenkt litt feil for jeg heter ikke Henrik.
hehe, nei, jeg som bare mixet navnet på deg og broren din
sorry
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment