Announcement

Collapse
No announcement yet.

Haugen's lille prosjekttråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Reservedeler til xxx-s har jo alle butikker som holder Losi, så det er ikke noe problem. Hva gjelder hopups; - jeg viser nok engang til lista jeg laget, denne forsøker å holde styr på hvilke hopups som finnes og fortsatt er tilgjengelig. Jeg kjøpte min første Losi og begynte å "samle" for 3/4 par måneder siden, og hadde ikke noe problem med å skaffe delene jeg nå sitter på. Det aller meste superbillig fra eBay.
    Min prosjekttråd

Comment

Jeg har rundt 40 bærearmer, like mange hubber, spindler og C-hubber hvis noen trenger deler.

Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

Comment

Jeg trenger ikke deler jeg, men den "brekk" diffen kunne vært fin og hatt snart
        Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

Comment

Originally posted by H-augen View Post
          Jeg trenger ikke deler jeg, men den "brekk" diffen kunne vært fin og hatt snart
          Jaja, diffen ligger klar den, ringer deg senere i dag jeg gubben.

Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S

Comment

Ja en liten oppdatering.

Har nå innvistert i en spektrum kontroll. Fått i brekk diff. vaska og gjort klar bilen så nå er det bare og kjøre i vei.

Må bare si igjen at Fabiz er en konge fyr og handle a. Service innstilt som fy, så hvis du lurer på om du skal kjøpe noe av han hvis han selger no, så kjøp du kommer til og fryde deg over hvor greit det går og handle av han.
            Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

Comment

Takker for det.

Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S

Comment

Hei Hei.

Jeg ble litt lei av chaseren i Street styl så jeg rota litt i rester av klistremerker og fant en god del.
                Kom gjerne med tilbake melinger lurer veldig på hva dere synes.. Tar i mot råd og
                Attached Files

Comment

herregud den ble pen! hvor kjøper du klistremerkene dine i fra?
                  TT-O1---Team Opposite Wonder Racing

Comment

Fett, med unntak av dekalene på bakfangeren. Litt overkill.

Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S

Comment

Originally posted by Fabiz View Post
                      Fett, med unntak av dekalene på bakfangeren. Litt overkill.

Fabiz
                      Hadde først kunn tre på skrå men slang på resten og jeg men ja det ble litt overkill, men morro med det og av og til

Comment

Originally posted by exori5 View Post
                        herregud den ble pen! hvor kjøper du klistremerkene dine i fra?
                        Takk. de er kjøpt på morfars for en god stund siden

Comment

se her ja. meget pent gjordt thomas. gleder meg til jeg får handlet meg nyt karrosseri jeg også.

vi må møtes en dag så jeg kan få litt tips og triks av deg
                          Last edited by bluepassion; 21 July 2008, 19:24.
                          Arve Egeberg (1984)
                          Nissan Silvia coppermix
                          Prosjekt BlueDrift

Comment

Originally posted by bluepassion View Post
                            se her ja. meget pent gjordt Henrik. gleder meg til jeg får handlet meg nyt karrosseri jeg også.

vi må møtes en dag så jeg kan få litt tips og triks av deg

Lurer litt på om du har svart i feil tråd, eller tenkt litt feil for jeg heter ikke Henrik.

Comment

Originally posted by H-augen View Post
                              Lurer litt på om du har svart i feil tråd, eller tenkt litt feil for jeg heter ikke Henrik.

hehe, nei, jeg som bare mixet navnet på deg og broren din sorry
                              Arve Egeberg (1984)
                              Nissan Silvia coppermix
                              Prosjekt BlueDrift

Comment

Originally posted by bluepassion View Post
                                hehe, nei, jeg som bare mixet navnet på deg og broren din sorry
                                Jeg har ikke en bror som heter Henrik heller

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X