Announcement

Collapse
No announcement yet.

Haugen's lille prosjekttråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Når var dere på Sørli? Jeg var der fra rundt 1830 og utover og var eneste med driftebil.
    RC Drift Club Norway | LMBK

Comment

var der ganske tidelig.. men det blei bare tull med alt av biler og kluss og møkk så vi dro hjem, mens vi trøste drakk en milshake
      Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

Comment

Hvofor ble dere ikke med i går egentlig? Si ifra neste gang dere skal på banen så kanskje vi kan samle litt flere om gangen.
        RC Drift Club Norway | LMBK

Comment

Jeg var på Rudskogen
          Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

Comment

Ja da har jeg solgt Tamiyaen šså nå er det bare en Losi i stallen!

Comment

Blir og bytte ut TT01 og Hpi driftern her også nå, får Losi bil denna uka
              ST-model Cessna 180
              Parkzone Ultra Micro P-51 Mustang
              Parkzone Ultra Micro J-3 Cub

Comment

digg bil det Men lurer på om jeg skal skaffe meg den nye pro d. Fabiz sin var jo en DRØM og kjøre

Comment

Jeg får xxx-S nå, vet ikke hva som er forskjell jeg?
                  ST-model Cessna 180
                  Parkzone Ultra Micro P-51 Mustang
                  Parkzone Ultra Micro J-3 Cub

Comment

Originally posted by H-augen View Post
                    Hei Hei.
                    Jeg lager en liten prosjekttråd jeg også. Bilen min er en Team Losi xxx-S. (bilder av den kommer senere)
                    Ting jeg skal gjøre med bilen er og få ferdig de to karosseriene jeg holder på med og gjøre den klar for sesongen.
                    Ting jeg har lyst til og gjøre er og oppgradere den med et G+ chassie og få meg BL...
                    Her er noen bilder av karosseriene før jeg starter har klipt dem ut nå så det værste er over.
                    Det er en Toyota chaser det blir drifte stuke på og en Subaru Impreza som kommer til å bli VIP. Har bestemt meg for farger på Chaseren så det er ikke vits og spørre (du holder fred Martin, hehe) men kom gjerne med forslag til subaruen:

http://i271.photobucket.com/albums/j...m/DSCN1688.jpg

kan du sende meg de sidene du viste meg der man kan bestille masse ting

Comment

• Jada jeg kan sende deg di sidene, og gi deg et lite kurs i hvordan man bruker dette forumet på best mulig måte Snakkes håper TT-01 funker fett.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                      Welcome to our newest member, Mortenporten.
                      Working...
                      X