Kom over en gammel Tamiya TA03-F på Ebay for en stund siden, og tenkte skitt au, detta kunne vært artig. Chassis er jo kjent for å være rimelig rått å drifte med, så jeg så fram til å få det. Da det kom, så så det rett og slett...........ja......bæsj ut. Det er helt og alt er i orden, men fyttirakkern å kjedelig å se på. Ikke drifta det spesielt bra heller, så det ble liggende en stund ute i gangen her. Etterhvert ble jeg rett og slett drita lei av å se på det liggende der, og starta å titte rundt etter deler. Jammen fant jeg ikke endel deler her og der, og tanken om å bygge om hele skiten til noe som er både penere og mer funksjonelt begynte å ta form. Vel, for å gjøre en litt lenger historie litt kortere, nå begynner det å komme inn deler her, og jeg er snart på vei til å gjøre om chassiset til en heftigere versjon av seg sjøl, og den prosessen tenkte jeg at jeg skulle dele med dere som ønsker. Her ska det bli mye blå aluminium, nytt setup og høyst sannsynlig ett eller anna f-ord etterhvert som tida går. Er det noen som vil gi tilbakemeldinger etterhvert, så er det (antakelig) bare hyggelig 

Comment