Humøret er litt på bånn nå og Yeah Racing er herved erklært uønsket på Bondelia og generelt ansett som bæsj.... Det viser seg nå at demperne som jeg satte på hverken har alle delene som trengs for å feste eller passer sammen med produkter fra GPM. Og dermed vil også bærearmer heller antakelig ikke passe skikkelig, og der fulgte det jo heller ikke med det man trengte av deler... Dermed blir det nå full GPM-styling av dyret, og mere venting på på deler fra Hottentottland, men først må finansieringa på plass. Heldigvis er det kjempeservice både hos GPM som lager delene jeg trenger og jeg kan bestille fra, eller fra forhandleren dere, www.asiatees.com
Har ikke vært fornøyd med GPM deler. Da snakker vi om C-arm og spindel til TL-01/M03. Måtte kjøpe foring fra 3racing for å ta slærken.
yeah racing er jeg enig i...søppel. betal mer, få det du fortjener.
GPM-delene jeg har fått tak i har jeg faktisk vært veldig godt fornøyd med, og desverre er det sånn at det ikke er noe særlig andre leverandører som lager deler til TA03 lenger (som jeg har kommet over da...
Da har jeg bestilt en hel mengde deler, blandt annet blir når de bedritne yeahracing-delene bytta ut med deler fra GPM, så da blir det spennende å se åssen detta blir når pakka kjem
Ja, etterhvert så ska jeg nok gjøre det, men dem hadde ikke front knuckles inne for øyeblikket, så kan hende jeg prøve Yeah racing-knuckles før jeg får de fra GPM. Vil du jeg ska sende deg en pm når jeg ska selge?
Siden det da var kommet sånne trivelige ting i posten, så måtte man skru litt igjen da. Endelig begynner det å ligne en bil, og jeg begynner å se veldig fram til å få den ferdig etterhvert. Synes den begynner å bli tøff nå, og har litt mer deler som ligger og venter her, så det blir neppe like lenge til neste oppdatering.
Har begynt å fantasere litt om hva slags karosseri jeg ska sette på etterhvert. Akkurat nå er det en gammel Mercury '57 som jeg driv å fundere på, lage en skikkelig lowrider. Flere grunner til det, bl a at jeg ikke har lyst til å legge såpass mye penger og tid i noe som kan forveksles med en miksmaster, og fordi det er noe som folk vil legge merke til, den skal jo ikke forsvinne i mengden
Comment