Announcement

Collapse
No announcement yet.

VSracings driftebil!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • men bilder av motoren jeg får av deg får du vente til jeg får motoren i
    Åh, det er kjipt at jeg MÅ vente såå lenge da hehe, neida skjønnte at jeg ikke fikk sett det imorgen :P

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • dette er da karroseriet, ble litt tynt lag med lakk, men shit au:P har satt på merker å sånn og synes det ble bra:P



      fronten, har fjerna der det står nissan og satt på en som passet bedre


      potta.


      jeg har da senket bilen mye mere slik at det ikke er så stort mellomrom mellom dekk og hjulbue, men har ikke bilde av det nå.

      Comment


      • Denne ble jo fin Gleder meg til å se Robitronic power i denne

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • Originally posted by Retteråsen View Post
          Denne ble jo fin Gleder meg til å se Robitronic power i denne

          Retteråsen
          takk takk, ble fornøyd selv

          Comment


          • idag har jeg fått pakken av sheriffen med Robitronic power:P men har ikek fått kjørt den ennå:/

            Comment


            • Blir nok saker bare du setter opp ESC og radio opp mot hverandre. Kalibrere den, som sagt ligger instruksjonshåndbok til esc nedi pakken til esc'en, esc'en tror sikkert det er min mottager den skulle vært i vettu... Derfor skjønner den nok lite når du har plugget den i din mottager

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment


              • ah okei, men jeg venter på en pakke fra absolutt med ny motager da ledningen på den gikk til helvete å løsna fra loddinga.
                for når jeg kjører bilen teita sammen i loddinga, og kjører sånn 5 meter fra meg, så bare gir den gass og kjører av sted.. har vært å henta den 60 meter fra der jeg sto xD

                Comment


                • drit "funny" det skjedde med meg en dag jeg kjørte nitro bilen min og mistet rekkevidden og satte bån gas i en snøfån noen hundre meter borte i ca. 90km/h og den føyk himmelhøyt (sikker på at den fløy over 40 meter retteopp i lufta)
                  Drammen rc klubb Sprint 2 med Robitronic 5.5t ,Spektrum dx3s, Tamiya M-03L, Hpi E-Savage, Tamiya Nitro Thunder, Sportwerks Raven st og div. andre prosjekter=) If you feel that everything is under control, you just NOT drive fast enough!

                  Comment


                  • Originally posted by Retteråsen View Post
                    Blir nok saker bare du setter opp ESC og radio opp mot hverandre. Kalibrere den, som sagt ligger instruksjonshåndbok til esc nedi pakken til esc'en, esc'en tror sikkert det er min mottager den skulle vært i vettu... Derfor skjønner den nok lite når du har plugget den i din mottager

                    Retteråsen
                    da er dte gjort

                    Comment


                    • ja lenge siden jeg har oppdatert her nå, men jeg kjører da innimellom, ikke så mye når jeg er i trondheim, men her i trysil som jeg er nå om dagen så kjører jeg en del=) har diger veranda så kjører masse på den.

                      sliter litt med at bilen drar til ene siden når jeg starter så må ha den på litt på sving hele tiden selv om jeg har ""svingt den så jeg kan på kontrollen"

                      hadde vært kult å kjørt med flere og ikke bare meg selv:P

                      drift on!

                      Comment


                      • kan jeg justere camber på bilen slik den er? eller må jeg kjøre "camberutstyr"??=)
                        noen som vet?

                        Comment


                        • kom på at jeg har jo ny diff bak da taggene var så nedslitt.

                          Alle Hotels in Paris. Beste Auswahl an Hotels in Paris mit Kundenbewertungen und Landkarten. Buchen Sie im Voraus und sparen Sie dabei.


                          kjøpte den hos absolutthobby.


                          må jeg låse den selv? den er vell ikke låst fra før? hvordan gjør jeg det???
                          håper noen kan svara på det før jeg står opp imorra

                          Comment


                          • mulig jeg henter en Avid V2 eller en tamiya TA05 imorra.


                            hvem skal jeg hente??


                            lite med respons her idag:/..

                            Comment


                            • Tamiya TA05 driftebil

                              Maxmamba 7700kv børsteløs motor med ESC som kan stilles inn via pc.
                              Lipo lader og omformer
                              2gamle børstemotorer +ESC
                              2 karroseri, ae86 karoseriet er ikke ferdig og litt usikker på passformen
                              2 liop batterier
                              d-box
                              ++ masse annet
                              er dette

                              noe å bruke 2000 på:P?

                              Comment


                              • Aviden er en bedre bil, men 2000,- ekke feil for den Ta05'en heller

                                Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X