Announcement

Collapse
No announcement yet.

VSracings driftebil!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    noen som evt vet hvor man får tak i AUDI S2 karosseri? har lyst på det, og silvia og a4(siden jeg kjører a4)

    Comment


    • #17
      hvilket silvia? de har veldig billige s15 silvia karosserier på R2hobbies

      plejmo
      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
      Smått&Rått Harstad

      Comment


      • #18
        Originally posted by plejmo View Post
        hvilket silvia? de har veldig billige s15 silvia karosserier på R2hobbies

        plejmo
        denne

        Comment


        • #19
          de har ikke HPI sitt 200mm karosseri, men de har et i 190mm.



          plejmo
          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
          Smått&Rått Harstad

          Comment


          • #20
            okei:P så bilen min er 190mm? har lurt litt på det:P

            vil helst ikke handle fra utlandet:P

            Comment


            • #21
              var ute for litt siden å kjørte den på asfalt=) og syntes det var skikkelig morro, men ser at jeg trenger mye trening for å bli god
              pluss at jeg må kjøpe meg en mye kjappere lader, for tar lang tid mellom hver gang jeg kan kjøre om den skal lade i 6 timer hver. så en bedre lader er på handlelisten min=)

              Comment


              • #22
                kan varmt anbefale Imax B6 AC

                plejmo
                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                Smått&Rått Harstad

                Comment


                • #23
                  Originally posted by plejmo View Post
                  kan varmt anbefale Imax B6 AC

                  plejmo
                  send meg gjerne link til norsk side

                  Comment


                  • #25
                    var nede i hobbysjappa i trondheim idag å kjøpte meg 4 nye felger med dekk av typen-mounted super drift tire (a type) on te 37 wheel chrome=)

                    Comment


                    • #26
                      hvordan får man av de gamle dekkene av felgene uten å ødelegge de? tenkte jeg skulle på trening på banen i trondheim imorra, men skal sette på nye slics dekk til da tenkte jeg??

                      Comment


                      • #27
                        Samme måte som du trer de på. Kok dekk/felg og riv de av Eller sag de av eller ja fantasien som setter grenser.. Bare pass litt på så du ikke former felgene til egg når du river av dekket! Men jeg har aldri klart å gjort det iaf!

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • #28
                          eller så tar jeg også med meg de nye dekk/felg som jeg kjøpte idag med litt mønster i=)
                          må bare få tak i en lader og ett nytt batteri også=)

                          Comment


                          • #29
                            noen som kan anbefale nytt batteri og lader?
                            har lada den i 6 timer idag og fikk bare kjørt sånn 20 min..
                            det e rlitt kjedelig..

                            Comment


                            • #30
                              7.4v Lipo med 3200mah og mer. Lader: Imax B6AC, TeamOrion har en bra AC lader... mail absolutthobby.no så fikser de en pakke til deg

                              Retteråsen
                              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X