Announcement

Collapse
No announcement yet.

VSracings driftebil!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 498 kr på smallsize.no :P
    |EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|
    OFFROAD: hpi firestorm 10T
    DRIFT: HB cyclone s m/ dx3e , hpi sprint 2 flux

    Comment


    • Originally posted by ken block View Post
      det følger jo med servo når man kjøper DX3E , også er den bedre og holde i
      Joda, men servoen der er jo bare å kaste. Hadde du pissa på et hjul, så hadde det rotert fortere enn den servoen :P
      Yokomo | LRP | Spektrum

      Comment


      • haha, skal da teste den i morra
        |EAT-SLEEP-DRIFT! ツ|
        OFFROAD: hpi firestorm 10T
        DRIFT: HB cyclone s m/ dx3e , hpi sprint 2 flux

        Comment


        • pluss at 498 kroner er nok til å kjøpe både servo og et par mottakere til ansmann.

          plejmo
          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
          Smått&Rått Harstad

          Comment


          • trenger vell ikke noe mere enn kontrollenXD?
            alt er med slik at det funker?=)

            Comment


            • Er med kontroll og mottaker, plug & play
              Yokomo | LRP | Spektrum

              Comment


              • jepp er bare å binde mottaker og kontroller så er du klar jeg bare tenkte om du skulle ville ha flere mottakere for å kunne bruke radioen på flere biler.

                plejmo
                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                Smått&Rått Harstad

                Comment


                • da får jeg ny kontroll på tirsdag pluss at de får flere reimer på hobbyshop over helga sa dem
                  mvh

                  stay tuned

                  Comment


                  • kjøpte meg 4 nye felger idag i gull!=) så satte på nye drifte dekk på de!, så nå har jeg sølv forann og gull bak
                    tenkte å ta med meg begge bilene ut kjøre litt nå tenkte jeg

                    Comment


                    • ny kontroll mottatt=)
                      mangler bare ny reim bak så er det bare å kjøre på
                      tar litt tid å sette deg inn i den nye kontrollen men det skal jeg lære meg^^,

                      Comment


                      • den radioen er ikke vanskelig å lære seg ass.. en dag eller 2 så kan du den ut og inn

                        plejmo
                        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                        Smått&Rått Harstad

                        Comment


                        • idga fikk meg pulley set i posten sammen med spriint gear diff set(=

                          Comment


                          • lenge siden jeg har oppdatert her nå.
                            men har fått en pakke eller 2 som jeg har kosa meg med,
                            fikk nytt karosseri som jeg har lakket og satt på merker på så jeg synes den ble relativ fet iallefall
                            har også satt på speil og inttercooler og potte og det ble fett

                            motoren min gikk så jeg har kjøpte gamle sheriffen sin som han sendte i posten idag=) men har sett at det er loddinga som har løsna men har fått fiksa det nogenlunde men skal bli godt med ny motorkomboe og esc

                            dere får si ifra om dere vil ha noen bilder av nye karosseri:P

                            Comment


                            • Jeg vil ha, og jeg vil ha bilder med motoren min i
                              Eller motoren din da

                              Retteråsen
                              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                              Comment


                              • Originally posted by Retteråsen View Post
                                Jeg vil ha, og jeg vil ha bilder med motoren min i
                                Eller motoren din da

                                Retteråsen
                                skal laste opp imorra men bilder av motoren jeg får av deg får du vente til jeg får motoren i

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X