Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vurderer Tamiya TA-05 VDF, tips...???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cossiedude View Post
    Er det ikke noe sånt at det ikke følger med diffhus, ell bulkheds elns a?
    meiner bare att i en build thread jeg så igjennom så mangla det noen deler som han måtte ta ifra ta05`n??

    Cossiedude
    Team Rockstar
    Hvis du er av typen som tror at bilen blir bedre eller raskere å kjøre med blinkene alu gearbokser så MÅ du ha dette ja
    Men jeg har ikke byttet reim enda, så gearboksene kan like gjerne være i plast.
    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

    Comment


    • #17
      Var ikke det jeg meinte Erik xD
      bare lurte på om den kom som helt komplett rullende chassis=p
      Samma er det nå egentligxD

      Cossiedude
      Team Rockstar
      Its only one way to drive a car - SIDEWAYS^^
      Xray T3`11
      ---Futuba 2PL---Vortex 1205---Tekin RS Pro---Nosram Dragon 10.5 boosted - GreenDrift
      Kyosho TF5 Stallion---Futuba 2PL---Vortex 1205---Team Orion Vortex Race Spec---Nosram Pure Evolution 7.5 - Team Rockstar

      Comment


      • #18
        Skal ikke si så mye her, men åssen bil kom på førsteplass i D1RC Worlds Champ?


        Mener å huske det var en slik Hot Bodies Touring bil aka TC-X, Just Sayin'
        CrazyDrift RC Drifting Team!

        http://www.facebook.com/pages/CrazyD...43523882334095

        Comment


        • #19
          Originally posted by Michael View Post
          Skal ikke si så mye her, men åssen bil kom på førsteplass i D1RC Worlds Champ?


          Mener å huske det var en slik Hot Bodies Touring bil aka TC-X, Just Sayin'
          Akkurat det jeg ville frem til Michael. En bil blir aldrig bedre enn føreren. Den formen Petter hadde den helgen hadde han vinni uansett om han hadde hatt DRB,VDF eller HPi sprint. Just my guess
          Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
          www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
          Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

          Comment


          • #20
            Originally posted by cossiedude View Post
            Var ikke det jeg meinte Erik xD
            bare lurte på om den kom som helt komplett rullende chassis=p
            Samma er det nå egentligxD

            Cossiedude
            Team Rockstar
            VDF`en leveres som roller med karosseripinner og servosaver. Husker ikke i farta om pinjong medfølger, men det er med 3 spur drev i pakka. Ikke felger,dekk og karrosseri.
            Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
            www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
            Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

            Comment


            • #21
              Det med chassie valg er vel smak og behag, MEN ta foreksempel VDF kontra TC-FD.
              TC-FD'en følger det med keramiske diffkuler, carbon demper tårn foran og bak, tre forskjellige stabstag, carbonplast i bærebruane, prospec balldiff, alu pivotblocks, alu diffhus, skrudde hjulhex'er...

              MEN om dette gjør bilen noe bedre vet jeg ikke.
              CrazyDrift




              Comment


              • #22
                Nå, er visst valget tatt Står en VDF Gold edition forran meg her
                Litt usikker på å slaks motorkombo som blir, men ligg an tæl robitronic 5.5 eller 3.5....
                Noen som har forslag?
                Så, ble handel og levering et nr fortere enn jeg hadde antatt, men men...
                Har et par bensinbåter, noen biler, og en del fly. Skulle jeg summere opp alt, må jeg til å forlange mye mer plass til signatur Drevet med RC i ca 25 år, har eskalert en del de senere år...
                Knut Olav Rundtom

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Knuter`n View Post
                  Nå, er visst valget tatt Står en VDF Gold edition forran meg her
                  Litt usikker på å slaks motorkombo som blir, men ligg an tæl robitronic 5.5 eller 3.5....
                  Noen som har forslag?
                  Så, ble handel og levering et nr fortere enn jeg hadde antatt, men men...
                  Gratulerer med ny bil
                  Tror ikke jeg hadde gått under 5.5T, det blir overkill til drifting :0
                  Sluker batterier gjør det også
                  Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
                  www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
                  Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

                  Comment


                  • #24
                    NEED HELP!!!!
                    Etter sigende, KAN mister Ford BDA Tamiya....
                    Trenger, og må ha one way forran... hvilken tamiya kjerre passer det fra? 416/417/TA-05???
                    Har de noe som passer og egner seg på WWW.RCMART.COM ?
                    Har et par bensinbåter, noen biler, og en del fly. Skulle jeg summere opp alt, må jeg til å forlange mye mer plass til signatur Drevet med RC i ca 25 år, har eskalert en del de senere år...
                    Knut Olav Rundtom

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Knuter`n View Post
                      NEED HELP!!!!
                      Etter sigende, KAN mister Ford BDA Tamiya....
                      Trenger, og må ha one way forran... hvilken tamiya kjerre passer det fra? 416/417/TA-05???
                      Har de noe som passer og egner seg på WWW.RCMART.COM ?
                      Hvorfor skal du ha oneway? Hvis du skal ha det for å kjøre CS så finnes det sett med oneway inkludert. Hvis du skal kjøre 50/50 så ville jeg ikke satt på oneway på VDF'en. Di gromme vinklene får du med den heftige styringen på VDF uansett. Men med oneway mister du den heftige bremseeffekten du får med VDF'en som har front montert motor.

                      Men for å svare på spørsmålet ditt. Hvis du skal ha oneway som skal sitte i fremmre bulkhead ( gearkasse) så er det til Ta 05 du skal ha. (mulig jeg har liggende her)
                      hvis du skal ha oneway centerpulley så er jeg neimen ikke sikker. Men det er mulig jeg har det her oxo
                      Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
                      www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
                      Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

                      Comment


                      • #26
                        Link rcmart: Original tamiya. Du trenger ikke kjøpe til drev. VDF har 36T som standard, og det følger med.
                        We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!
                        Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
                        www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
                        Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

                        Comment


                        • #27
                          Tusen takk for raske og gode svar
                          Blir nok ikke CS kjøring på med meg VDF... Har et custom CS kit til min Avid, så skal jeg prøve det, må det bli der... Prøvde CS uten oneway i dag på noe jeg mener var en HB TC-FD... Det, var rett og slett litt ukjørbart....
                          Jeg skal ha oneway på min VDF, også er det mitt søskenbarn som skal bestille VDF fra rcmart nå med det første, han og vil ha oneway, derfor greit å forholde seg til en butikk
                          Har et par bensinbåter, noen biler, og en del fly. Skulle jeg summere opp alt, må jeg til å forlange mye mer plass til signatur Drevet med RC i ca 25 år, har eskalert en del de senere år...
                          Knut Olav Rundtom

                          Comment


                          • #28
                            Men, om du har liggende, kan jeg være interessert Selvsagt hvis prisen er noe ca tilsvarende rcmart, så slipper jeg å vente
                            Har et par bensinbåter, noen biler, og en del fly. Skulle jeg summere opp alt, må jeg til å forlange mye mer plass til signatur Drevet med RC i ca 25 år, har eskalert en del de senere år...
                            Knut Olav Rundtom

                            Comment


                            • #29
                              hvorfor supute du ikke da da var innom i går? hadde en liggende der jeg
                              Har blitt noen biler gitt: Yokomo DIB, Tamyia TA05 MS, Traxxas Slash 4x4, Aixal SCX10 Dodge, Aixal SCX10 Hi-Lux, Ansmann Venom,
                              Tamiya m03 og Axial EXO

                              Comment


                              • #30
                                Kunne vel ikke jeg vite... Men, har du, så bestiller jeg ikke
                                Har et par bensinbåter, noen biler, og en del fly. Skulle jeg summere opp alt, må jeg til å forlange mye mer plass til signatur Drevet med RC i ca 25 år, har eskalert en del de senere år...
                                Knut Olav Rundtom

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X