Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drift i Kristiansand ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Drift i Kristiansand ?

    Må nesten lage en tråd her om kristiansand også.. jeg og en kammerat holder på å bestemme oss om hvilken EL bil vi skal shoppe oss for drifting..

    Lurer derfor på om det er andre i kristiansand som driver med drifting??

    Any One??
    Mvh
    Julian Rasmussen

    ..:: HBX Evo ::..

  • #2
    Har ett par elektro biler som jeg herjer litt med... drifting er det vell ikke, men sladder rundt å dummer meg :P
    Bor i Søgne da...
    .

    Comment


    • #3
      Da må vi jo bare treffes på banen i sørlandsparken når jeg bare får meg bil
      Mvh
      Julian Rasmussen

      ..:: HBX Evo ::..

      Comment


      • #4
        Blir med jeg, så fort jeg får somla meg til å kjøpe noen drifting dekk...
        Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
        “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

        Comment


        • #5
          hehe, jeg har tenkt meg en tur til danmark i slutten av juli, da blir det innkjøp av EL bil samt drifte dekk...
          Mvh
          Julian Rasmussen

          ..:: HBX Evo ::..

          Comment


          • #6
            Jeg har tenkt meg å kjøpe meg en tt01 seinere i sommer. Bor i Arendal men er ganske ofte på besøk i Kr.sand så det kan hende at jeg tar turen en gang......
            Masse Tamiya...... DX3.0
            http://www.norcc.com/

            Comment


            • #7
              Høres jo kjempe bra ut
              Det er en RC bane i sørlandsparken. Den er hovedsakelig bygd for å kjøre løp på, men drifting tror jeg kan være døds kult der
              Mvh
              Julian Rasmussen

              ..:: HBX Evo ::..

              Comment


              • #8
                Tenkte også på å skaffe meg en elektro bil til å bare more meg med, kanskje etter ferien. Så kan noen anbefale en grei bil (muligens hvor jeg bør kjøpe, og kanskje noe tuning gear også) til å drifte/more seg med?
                Jeg vil også opp på sørlandsparken og kjøre sammen med folk :P
                Erik Ljosland - 84
                LST2, Menace 21, Xray T2, Mini-T, E-Racer, Clod Rokzilla, Tamiya Hummer, AX10 Scorpion

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Batanen
                  Tenkte også på å skaffe meg en elektro bil til å bare more meg med, kanskje etter ferien. Så kan noen anbefale en grei bil (muligens hvor jeg bør kjøpe, og kanskje noe tuning gear også) til å drifte/more seg med?
                  Jeg vil også opp på sørlandsparken og kjøre sammen med folk :P
                  hehe, EL bil må man ha... meg og en kammerat har tenkt å kjøpe en HBX Skyline fra morfars.dk har fått mange gode sider om bilen og veldig få dårlige sider.. hehe.. den er billig og helt grei etter min mening, koster 899,- DK

                  Må bare komme deg opp på banen blant folk, vi holder enda på å sette i stand banen så den er klar for Sørcup i begynnelsen av August.
                  Mvh
                  Julian Rasmussen

                  ..:: HBX Evo ::..

                  Comment


                  • #10
                    Hei!

                    Vil bare si at HBX sin skyline er en kopi av Tamiya sin tl01 så det er plenty av deler som passer overens. HBX GTR touring er oxo en Tamiya kopi, nemlig tt01 ... Som de fleste vet så har Tamiya en som heter tt01d, altså drift spec. På Tower Hobbies så kan du få kjøpt en tl01 til under 500kr og en tt01 for litt mer.... Har flere kamerater som har HBX sine modeller og plasten er litt sprøere enn Tamiya og drev setta er dårlige-det første som går er dreva. 2 av 3 av mine kamerater har strippa en eller fler av dreva og m sprekere motor blir det verre.

                    Jeg skal kjøpe en tt01 men ikke drift spec da jeg ikke liker Subaru karosseriet. Motoren er litt tam og jeg kommer til å kjøpe egene drifte dekk og felger (org felger er stygge og dekka har for mye grep), så jeg kommer antaklig vis til å kjøpe denne :wink:

                    trenger motor, reg, felger og dekk ellers har jeg alt fra før......
                    TT01 har forresten lavere tyngdepunkt enn tl01-good for drifting! :wink:

                    Noen som forresten drifter i Arendal??
                    Masse Tamiya...... DX3.0
                    http://www.norcc.com/

                    Comment


                    • #11
                      Hvis du ser på nye HBX'en og en TT01 finner du fort ut at de ikke er like...
                      De er nemlig speilvendte av hverandre...

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • #12
                        Fett, må nesten sjekke litt å se hva jeg vil ha selv. :P
                        Er det noen spesielle dager i uka folk møtes i sørlandsparken eller??
                        Erik Ljosland - 84
                        LST2, Menace 21, Xray T2, Mini-T, E-Racer, Clod Rokzilla, Tamiya Hummer, AX10 Scorpion

                        Comment


                        • #13
                          Takker Fabiz, det ser jeg først nå

                          Var det du som kjøpte boble karosseri m 260mm akselavstand?? Pris, hvor??
                          Masse Tamiya...... DX3.0
                          http://www.norcc.com/

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Batanen
                            Fett, må nesten sjekke litt å se hva jeg vil ha selv. :P
                            Er det noen spesielle dager i uka folk møtes i sørlandsparken eller??
                            Hver tirsdag er det trening der så da er det en del folk som stiller opp, de fleste har Bensin biler da, men det er fult mulig å kjøre med el bil også
                            Mvh
                            Julian Rasmussen

                            ..:: HBX Evo ::..

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by caprinut
                              Takker Fabiz, det ser jeg først nå

                              Var det du som kjøpte boble karosseri m 260mm akselavstand?? Pris, hvor??
                              Ehh... Kjøpte ihvertfall 2 boble karosser ja, akselavstand vet jeg ikke noe om, men det passer ihvertfall på alle 1:10 biler.
                              Jeg har 2 ulakkerte liggende med dekaler og maskeringer om du er interessert.
                              Send en PM da vel.

                              Fabiz
                              Smallsize Hobbyland A/S
                              Team Losi : Spektrum

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X