Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drift i Kristiansand ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by wsxx
    Da var bilen i hus!
    Senze (brutter'n) har organisert nyinnkjøpet for meg, og jeg må si jeg er imponert over hvor gøy RC-Drifting var. Blir mer av dette framover. 3600mAh batteriet ligger nå på lading for morgendagens strabaser
    *host hark* Tommy, du har ikke 3600mAh batteri....... det er på 3300mAh bare så det er sakt...
    Mvh
    Julian Rasmussen

    ..:: HBX Evo ::..

    Comment


    • #32
      Det var jaggu tommy også

      Da blir det hardcore jap-style drift battling snart? *fnis*
      http://www.bondelan.org
      Kjørte VH-32
      Kjører nå HBX Evo (Biltema)

      Comment


      • #33
        JAP STYLE???
        Nei takk.
        Jeg skal kjøpe meg et audi karosseri, for å bli kvitt rislukta på bilen min

        Blir nok tysker-kjelke-drifte-bil

        Er imponert over hvor lett det var å drifte med den bilen jeg fikk meg

        Senze: Japp, 3300 det stemmer det

        Comment


        • #34
          Hehe, Tyskervogn ja.

          Jeg skal ihvertfall koke ris med min.

          Må stikke oppom og henge med dere en quell når dere skal drifte da Synd jeg jobber skift annenhver uke :P
          http://www.bondelan.org
          Kjørte VH-32
          Kjører nå HBX Evo (Biltema)

          Comment


          • #35
            audi er tøffe biler de.jævla tøffe..men du har to utgaver audi driverk.. fwd og 4wd quatro..fwd funker ikke til drivt og audi quatro..ja den er kjent for å være drifternes marerit :wink: jeg og svogern prøvde å få audien til å spinne..men dette funker kun på is,grus,snø..men om man skrur av esp :wink: så kan man spinne på asvalt med 200 hk ok 320nm :wink:
            xxx-s e-racer,drifter.
            Gøran Arntsen 1992 model.fra trondheim

            Comment


            • #36
              stemmer nok at Quattro er litt vanskelig å drifte med... men fult mulig... så lenge man har nok gamp og ingen sprerrer... som f.eks. en RS2 eller S2 eller no slikt da begynner det å bli morro...

              Nå skal det jo sies det at alle RC drifte biler har 4WD men når det kommer til real life drifting så er det bakhjuls trekk som gjelder... med kun bakhjulstrekk på RC så sliter man.. hehe.. snurrer før man får sakt BÆ !!

              Så vanskelig å sammenligne reallife driv verk sammen med RC
              Mvh
              Julian Rasmussen

              ..:: HBX Evo ::..

              Comment


              • #37
                Jeg har quattro på bilen min.
                Det lar seg ikke gjøre å drifte med den... får ikke til å spinne på tørr asfalt med 195 dekk på en gang. Og dette med 190 Hester.... ??

                Men til R/C-verden; Det er jo ikke noen R/C biler som har quattro driv-verk. De har 4wd, men ikke quattro. Det jeg mente var vel at jeg skulle ha Audi karosseri på min.

                Comment


                • #38
                  Lurer på om jeg klarer å drifte med bakhjuls RC?

                  Har jo den gamle Nikkobilen min med sprintmotor, går vel rundt 30-35, hvis jeg får tak i noen plastikk-dekk til den.. *tenke*

                  Eller er det helt umulig å kontrollere en bakhjuls-sladd?
                  http://www.bondelan.org
                  Kjørte VH-32
                  Kjører nå HBX Evo (Biltema)

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by frakk2000
                    Eller er det helt umulig å kontrollere en bakhjuls-sladd?
                    Dette er rimelig umulig. Du får en sladd, men ikke en drift. Blir bare en totalt ukontrollert sleng som ender i en snurring.
                    RC Drift Club Norway | LMBK

                    Comment


                    • #40
                      Bare lurte på om noen fra Kristiansand området hadde lyst til å mekke sammen et par drift teams her i byen når sesongen nærmer seg?
                      Eller iallfall se om vi kan være et par stykker som møtes for litt drifting av og til?
                      Kjipt å drifte aleine. :wink:
                      Erik Ljosland - 84
                      LST2, Menace 21, Xray T2, Mini-T, E-Racer, Clod Rokzilla, Tamiya Hummer, AX10 Scorpion

                      Comment


                      • #41
                        Litt gammel post ser jeg, men har nettopp gått til innkjøp av en HPI RS4-3 Nitrobil. Denne er blandt de få nitrobilene man kan kjøpe komplett driftsett til, så når jeg får kontroll på bilen så skal jeg kjøpe et slikt sett og bygge om bilen iløpet av sommeren
                        Last edited by sindrejl; 4 May 2007, 23:34. Reason: signatur.
                        Sindre Langberg
                        year of 82'
                        Kyosho FW-05T+

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by sindrejl View Post
                          Litt gammel post ser jeg, men har nettopp gått til innkjøp av en HPI RS4-3 Nitrobil. Denne er blandt de få nitrobilene man kan kjøpe komplett driftsett til, så når jeg får kontroll på bilen så skal jeg kjøpe et slikt sett og bygge om bilen iløpet av sommeren
                          Pass på motoren. Ellers blir det pølsekoker av den

                          Nikko=)
                          YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by nikko View Post
                            Pass på motoren. Ellers blir det pølsekoker av den

                            Nikko=)
                            god unnskyldning til å kjøpe ny og bedre det? :razz:
                            Sindre Langberg
                            year of 82'
                            Kyosho FW-05T+

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by sindrejl View Post
                              god unnskyldning til å kjøpe ny og bedre det? :razz:
                              Eller skifte til det som faktisk duger, elektro *hint hint*
                              Erik Ljosland - 84
                              LST2, Menace 21, Xray T2, Mini-T, E-Racer, Clod Rokzilla, Tamiya Hummer, AX10 Scorpion

                              Comment


                              • #45
                                Nitro drifting er unektelig mer maskulint enn elektro, nesten like maskulint som bensin.
                                Lykke til med nitro drift, jeg har driftet litt med buggy'n min inne i en hall med pusset og malt betong dekke, hysterisk artig men litt skummelt når man ikke er god på det og farten er STOR
                                MBX-6
                                Slash 4x4 rtr
                                - Midtskogen Raceway-

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X