Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drift i Kristiansand ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Batanen View Post
    Eller skifte til det som faktisk duger, elektro *hint hint*
    joda elektro er klart best til drifting, men jaggu gøy med nitro
    Sindre Langberg
    year of 82'
    Kyosho FW-05T+

    Comment


    • #47
      Originally posted by casevac View Post
      Nitro drifting er unektelig mer maskulint enn elektro, nesten like maskulint som bensin.
      Lykke til med nitro drift, jeg har driftet litt med buggy'n min inne i en hall med pusset og malt betong dekke, hysterisk artig men litt skummelt når man ikke er god på det og farten er STOR
      hihi det tror jeg på
      Sindre Langberg
      year of 82'
      Kyosho FW-05T+

      Comment


      • #48
        Blir det no driftings i Kristiansand i nærmeste fremtid da? Har dekkene klare til bilen min :P
        http://www.bondelan.org
        Kjørte VH-32
        Kjører nå HBX Evo (Biltema)

        Comment


        • #49
          Fortsatt liv?

          Er det fortsatt liv i folkene som har vært aktive i denne tråden?
          Er selv student i Kristiansand med nyinnkjøp riskoker/drifter. Veldig gira på å være med hvis folk fortsatt holder på med drifting.

          Send meg gjerne en PM!

          Comment


          • #50
            jawohl.. er det noe drifteaktivitet her om vinteren egentlig? eller er det bare når vårsola dukker frem at d skjer noe?:P

            Ble en TT-01D på meg ja.. hehe

            Comment


            • #51
              Ojojoj, ser man det Vi er noen som drifter i parkeringshuset på Sør-Arena, stort sett på søndager. Send meg en sms på 41520553 så kan jeg informere deg nærmere. Hadde vært kjempeartig om du ble med

              Regner med det blir noe til søndag mellom 1900 og 2000 en gang.

              Comment


              • #52
                okai. høres fet ut det.. men nå ligger bilen ganske så bra demontert :P
                venter på noen deler, så tviler det blir noe drift på meg til helga.. men det kommer jo flere helger eller dager.

                sender en sms når bilen er oppe og går igjen..
                så er vi klar for noe sidelengs kjøyring. hehe

                Comment


                • #53
                  okey ser ut til at bilen min er klar. har just fikset batteriene idag med koblingene. skulle lade de på søndags ettermiddag og etter et kvarter så lukta det svidd elektronikk. så fant fram noen andre batterier og en anna lader så nå er alt oppe å går samt montert nye felger og dekk(TUUUUUUNGT) og de passa helt perfekt Marius måtte faktisk space ut hjulmutteren for at det skulle se bra ut så har jeg lag et eksos anlegg skikkelig 4'' fra turbo og ut(SÆRLIG) og fått hevet på klarlakk på speilene.
                  Andreas Hopland 18år/Kr.sand Fagerholt
                  Ingeting er umulig, Det umulige tar bare lengre tid

                  Comment


                  • #54
                    Da ankom siste lass med deler

                    Comment


                    • #55
                      Det er bra Da er du klar snart da? Bare å SMS'e meg!

                      Comment


                      • #56
                        Hm, må kanskje montere tralla mi snart da. Mangler vel litt dekk.. Og um, felger.. og um.. motor.. og esc.. og.. jaja.. Det blir nok ei lita stund til ihvertfall.
                        http://www.bondelan.org
                        Kjørte VH-32
                        Kjører nå HBX Evo (Biltema)

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by frakk2000 View Post
                          Hm, må kanskje montere tralla mi snart da. Mangler vel litt dekk.. Og um, felger.. og um.. motor.. og esc.. og.. jaja.. Det blir nok ei lita stund til ihvertfall.
                          Jepp, få den montert sammen og bli med! Si ifra om du trenger motor, regulator og dekk, har alt liggende som er klart til å selges, helt nytt.

                          Comment


                          • #58
                            da var ting bygd sammen

                            men min nye 2,4 ghz ville ikke funke. bare backup error på den. så måtte legge tilbake til krystall..

                            lurte på om d er 2,4 eller krystaller dere kjører med. litt kjekt å ikke ha samme frekvens som andre :P hehe---

                            Comment


                            • #59
                              Går stort sett i 2.4ghz, ihvertfall for min del. Ekstra krystaller er kjekt, dersom uhellet skulle være ute:P

                              Comment


                              • #60
                                Blir det noe drifting nå i sommer? Venter en ny fuelbil i posten som skal bygges om til driftebil med en eneste gang Så hadde vært moro om vi kunne møtes en gjeng og kjøre sidelengs i sommer hehe

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X