Announcement

Collapse
No announcement yet.

NC1 - Touring / Track

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Den er god, men greia er vel at jeg ikke får tilsendt giro på lisensen før søknaden er behandlet. Og hvis det tar ca 14 dager så er det jo litt liten tid...
    TLR 22 - Xray T3 - TLR Eight 2.0 EU
    Sanwa MT4

    Comment


    • #32
      Løs inn lisens og meld deg på, så lover jeg deg at det ordner seg.
      Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

      Comment


      • #33
        Hei.
        Når det gjelder kaross og dimensjoner på dette, kan det virke litt skremmende og vanskelig og tolke regler når mann ikke vet noe fra før.
        Men har du et touring sedan kaross så er du veldig nær.
        Når det gjelder justering av kaross så er et godt tips og ta finpuss av montering av kaross på banen, der er det utstyr for dette. Og vi hjelper deg mer enn gjærne.

        Ta dette som et utgangspunkt, så hjelper vi deg videre i teknisk med finjustering.

         
        4.3 Tekniske spesifikasjoner
        4.3.1 Hjuloppheng
        Alle biler må ha uavhengig fjæring som virker på alle fire hjul. (PRO 10 biler er ikke tillatt).
        4.3.2 Dimensjoner
        Bredde maksimalt med karosseri 200 mm
        Bredde maksimalt uten karosseri 190 mm
        Minimum høyde til topp av taket *) 115 mm (kjøreklar)når bilen står på hjulene
        Maksimal akselavstand 270 mm
        Minimum vekt kjøreklar 1350 g (med transponder)
        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

        Comment


        • #34
          Status en uke igjen av påmelding: lørdag fuel 16 stk og søndag elektro 16 stk, så det ser lovende ut
          Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

          Comment


          • #35
            Hittil er vi 21 i fueltouring på lørdag, 15 modified og 5 stock på søndag.
            Ennå ikke for sent, påmelding stenger Onsdag kl 23.59
            Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

            Comment


            • #36
              Kjenner jeg blir litt skuffa når nordmenn dropper Nc for å kjøre i sverige samme helg, men kan jo hende det er litt mer konkuranse i det store utland ikke vet jeg ) ser jo at både norgesmester og nordisk mester stiller så noe må det være
              Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
              BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
              Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
              -
              Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


              Comment


              • #37
                Er det noen som gjør d?

                Er jo ikke rart 200mm vekst i norge stopper opp da.



                ta
                Last edited by tan20; 8 May 2012, 06:29.
                Tor Arne Nicolaisen GMBK

                Lei av å knuse motstandere!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by EspenF View Post
                  Kjenner jeg blir litt skuffa når nordmenn dropper Nc for å kjøre i sverige samme helg, men kan jo hende det er litt mer konkuranse i det store utland ikke vet jeg ) ser jo at både norgesmester og nordisk mester stiller så noe må det være
                  Kan vel ha med at det er høyere nivå, er jo ikke kult for Norgesmesteren å vinne med ett lass av runder gang på gang .... aka barneskirenn iflg de som kan og vet.....

                  Det er nok flere faktorer som spiller inn her...men man blir jo ganske lei av å kjøre mot de samme muppetene, så forandring fryder

                  Comment


                  • #39
                    Det må da vel være høyere nivå her i Norge enn i Sverige vel....
                    Tor Arne Nicolaisen GMBK

                    Lei av å knuse motstandere!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by tan20 View Post
                      Det må da vel være høyere nivå her i Norge enn i Sverige vel....



                      No comment.........

                      Comment


                      • #41
                        Ok, er det derfor du kjører i Sverige? fordi det er så lavt nivå her hjemme?

                        Tor Arne Nicolaisen GMBK

                        Lei av å knuse motstandere!

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by tan20 View Post
                          Ok, er det derfor du kjører i Sverige? fordi det er så lavt nivå her hjemme?

                          Er nok helt andre grunner til det, men slike ting egener seg ikke her da visse herrer i div forbund og klubber kommer til å føle seg tåkket på tærne og ta det ille opp og siden det er trynetillegg så ligger jeg tynt ann allrede.....

                          Comment


                          • #43
                            jeg skal kjøre jeg
                            Georg Ellingsen 67 som er lei alle idiotene som klager på alt
                            www.rcbil.no
                            TEAM XRAY NT1 - FUTABA 4PKS - MATRIX - SAVOX - HUDY

                            Comment


                            • #44
                              Georg jeg sa at norgesmester og nordiskmester skal kjøre i sverige, men hva gjør vel det vi har jo regjerende norgesmester og resten av eliten med i skien så vi klarer oss nok hehe... Å ikke nok med det så kommer jo verdensstjernen John Lara på søndag å han har kjørt mye i sverige så kan det bli bedre
                              Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
                              BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
                              Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
                              -
                              Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


                              Comment


                              • #45
                                Tipper det har lite med nivå å gjøre. Tror heller det er trening på større baner før nordisk etc. som står i fokus (uten at jeg vet hvilken bane det er snakk om).
                                Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                                “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X