Originally posted by EspenF
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
NC1 - Touring / Track
Collapse
X
-
jeg slår deg med 13.5 turn i mod jeg så ikke redd for å miste 2 flasker vin Lara
så bare ta med deg to gode flasker Riesling neste gang du er i Tyskland helst noe gammelt
Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design - Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc
Comment
-
Comment
-
Forventer vel egentlig at BeefyBiber vinner..... hvis det er det du mener , ellers må du tegne og forklare her......Originally posted by tan20 View PostOkey TOP driver...... hva hvis den/de nordmennene som er i sverige å kjører istedenfor her vinner der borte da.... må du svelge din mvah mvaha da eller?
Bare spør?

torarneN
Comment
-
Da ble vi 21 stk på lørdag og 22 stk søndag
Comment
-
Da kommer jeg med det kritiske spørsmålet
Jeg har rota bort oblatet fra banken som viser at jeg har betalt lisens og medlemskap. Kan jeg printe ut skjermbilde fra nettbanken? Eller holder det med medlemskort og lisenskort?
Betalte jo alt dette i Februar
Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz
Comment
-
Ta print av nettbank som vedlegg, så er alt i orden. Jeg måtte gjøre det samme selv da banken ikke utsteder i etterkant.Originally posted by Thomaseh View PostDa kommer jeg med det kritiske spørsmålet
Jeg har rota bort oblatet fra banken som viser at jeg har betalt lisens og medlemskap. Kan jeg printe ut skjermbilde fra nettbanken? Eller holder det med medlemskort og lisenskort?
Comment
-
Hei.
Vi vil være på Grenland lørdag og søndag, men klarer desverre ikke og være der før ca. kl. 15.00 på lørdag, men på søndag skal vi selvsagt være der fra morgenen av.
Vi har allerede tatt imot bestillinger for levering på løp, så om noen vet dere skal ha varer, setter jeg pris på om dere forhåndsbestiller eller gir meg beskjed på hva dere skal ha og vi pakker klart til dere, dette for att vi ikke klarer og få med oss alt sammen opp på Grenland.
Vh
Pitstop Motorsport
Ole Henrik Liabø
mobil: 90 18 62 87
The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
www.serpentnorge.no
Comment
-
Tidsplan Nc 1
Fuel Touring lørdag- 08.00-09.30 Fritrening
- 09.40-09.50 Førermøte
- 10.00-10.07 Start første kval
Elektro Touring søndag- 08.00-09.30 Fritrening
- 09.40-09.50 Førermøte
- 10.00-10.05 Start første kval
Endelig tidskjema bli kunngjort løpsdagen!
LØP OG KJØR
Comment
-
Du kan og stikke i banken og få stemplet kortene der, bare ta med kontoutskrift så de slipper å lete etter innbetalingene.Originally posted by Thomaseh View PostDa kommer jeg med det kritiske spørsmålet
Comment
-
Hah! Har du vært i en bank i Oslo eller?Originally posted by Samen View PostDu kan og stikke i banken og få stemplet kortene der, bare ta med kontoutskrift så de slipper å lete etter innbetalingene.
Det er jo rene galskapen!
Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment