Announcement

Collapse
No announcement yet.

GTL RC-Klubb inviterer til klubbløp og NC2 touring/track/m-chassis 24-25. november

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    p.s.

    Disse Gjøvikningene, Totningene eller hva de nå kan kalles - har begynt å kjøre fort med 1:12.... Even slo meg med min gamle bil...

    Er ikke så sikker på om det stod i salgsannonsen at var en del av dealen....

    Moro at det er så mange som kjører 1:12, håper på ytterligere vekst i miljøet og klassen...
    No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
    XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
    www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

    Comment


    • #47
      Originally posted by Redback View Post
      p.s.

      Disse Gjøvikningene, Totningene eller hva de nå kan kalles - har begynt å kjøre fort med 1:12.... Even slo meg med min gamle bil...

      Er ikke så sikker på om det stod i salgsannonsen at var en del av dealen....

      Moro at det er så mange som kjører 1:12, håper på ytterligere vekst i miljøet og klassen...
      ....eller bare gærningene...

      1:12 er jo en fantastisk klasse som er lett å begynne med, men vanskelig å hevde seg i toppen i. For meg har det ihvertfall vært en naturlig utvikling fra m-chassis til 1:12, lettere å skru på er den også.

      Vi har ennå to til i klubben som blir med neste gang (som vi vet om nå), og fortsetter det sånn, kan det fort skje at dette blir den største klassen ved et løp senere
      Capt. Slow
      Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
      Team GoSlow

      Comment


      • #48
        Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger og all konstruktiv kritikk.

        Originally posted by Thomaseh View Post
        Jeg skal komme med litt (konstruktiv) kritikk:

        Fredag:
        Informasjon om at banen var stengt var gitt her inne, det var den så alldeles ikke.

        Lørdag:
        Tidsskjema, heatlister og masing om at man lå etter tidsskjema mens det ble kjørt. Det burde aldri kjøres 10 stykker i kval omganger selvom man er 20 påmeldt, da er det bedre å kjøre 3 kvalgrupper. Dette for å få fair kjøring. Manglet også dommer og en "speaker".

        Søndag:
        Tiddskjema var mye bedre, heatlister stemte og ble rettet relativt fort når det ble påpekt feil i tidsskjema osv. Ranking stemte vel ikke helt overens i 1/10 Touring, men jeg tror ingen tok skade av dette. Totalt fraværende dommer i Stock, hørte ikke et eneste pip fra "speaker" i noen finaler. Her har man mye å lære for å få "publikum" og nye førere inn i hva pokker som skjer.

        Jeg er superfornøyd etter en strålende helg, husker ikke så mye fra kveldene i Gjøvik, men ellers et flott gjennomført arrangement
        Planen var at banen skulle være stengt, men siden banen ble kjøreklar før vi kanskje hadde trodd, og det var et ønske fra flere av de fremmøtte å få prøve banen, åpnet vi den etter en kort drøfting siden det bare var klubbløp på lørdag og uansett ikke alvor (i hvert fall for to av klassene) før på søndag. Litt uheldig for de som allerede hadde dratt, men til glede for de som var igjen. Vi håper at de som allerede var dratt og ikke fikk gleden av å teste banen på fredag, hadde det moro med noe annet og ikke bærer alt for stort nag til oss for det.

        Ja, det ble desverre litt masing. Løpslederen måtte bort på ettermiddagen og var nok litt stressa, men vi skal være glad for at vi har folk i klubben som stiller opp til tross for at de ikke kjører selv. Begge dager var det også en del påmeldte som hadde meldt seg av/ikke møtte, så det måtte gjøres litt endringer også. Når man da ikke har all verdens med løpserfaring i tillegg er det ikke alltid like lett å se de beste løsningene med en gang. Rankinglistene (som ligger på NMF sine sider) er heller ikke oppdatert med siste løp fra Fagernes.

        En aktiv speaker så vi ikke så mye til nei, men det gjelder å finne noen som vil ta den jobben da. Om noen føler et indre kall, så skal ikke vi stå i veien. Det samme med dommer forsåvidt.

        Originally posted by Redback View Post
        p.s.

        Disse Gjøvikningene, Totningene eller hva de nå kan kalles - har begynt å kjøre fort med 1:12.... Even slo meg med min gamle bil...

        Er ikke så sikker på om det stod i salgsannonsen at var en del av dealen....

        Moro at det er så mange som kjører 1:12, håper på ytterligere vekst i miljøet og klassen...
        Gjøvikenser. Du ble slått av en Hønefossing også, hihi... Men det var veldig moro at det var såpass jevnt og spennende om hvem som fikk den siste kvalplassen i A-finalen, og hvem som tok seieren i B-finalen. Ser allerede at nivået fra jeg debuterte i klassen i NM og frem til nå har blitt en del bedre.

        På ett år har vi i GTL nå arrangert fire NC/NM, samt at flere fra klubben har hjulpet til på tre NC til. Håper noen andre klubber tar på seg noen løp etterhvert også så ikke så mange lett går lei siden det stort sett er det samme som arrangerer hver gang. Dersom noen kommer tidlig på løp, og er tidlig ferdig med å pakke sakene sine før premieutdeling har startet, hadde vi og andre som arrangerer vært veldig takknemlig om man hjalp til med rigging og opprydding. 10-20 ekstra mann med et kvarters innsats kan få unna veldig mye.
        Team RC Companiet - Minicupen.no
        VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

        Comment


        • #49
          Stå på, dere gjør en kjempeinnsats ! Helgen innfridde mine ønsker om en helg med kjøring i et flott miljø, fin fin bane og resultater som forventet (vel, hadde jo blitt topp-plassering søndag hvis jeg også hadde hatt mulighet for å trene fredag kveld... kødda..)
          Håper dere i Gjøvik ikke sliter dere helt ut til neste løp dere arrangerer, for vi ALLE gleder oss til å kjøre med/hos dere !
          Trygve Bull Freng/58
          www.lmbk.no
          XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X