Announcement

Collapse
No announcement yet.

NORRK - Norsk OffRoad RC-bil Klubb + bane = SANT!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NORRK - Norsk OffRoad RC-bil Klubb + bane = SANT!!

    Heisan godtfolk!
    Endelig er vi i Team Wiking her i Tønsberg 99% ferdig med vårt baneprosjekt i Stokke i Vestfold.
    På tross av hard motbør i form av sviktende sponsorer, vriene grunneiere, direkte vanskelige kommuneforvaltninger samt endel sutring om "manglende samarbeidsvilje" o.l. fra andre klubber (!?!), er baneanlegget nå et faktum.
    Team Wiking står som eier og driver, men anlegget disponeres fullt ut av NORRK.

    Det er mer på gang men foreløpig består baneanlegget av 3 og en halv bane... En Monstertruck- (evt. Buggy) bane med hopp og sprett, en Trialbane med diverse hinder +++, en HillClimbingbane bestående av en gediiigen sandhaug samt en RockCrawlingbane som er i støpeskjeen.
    Selve "hovedbanen" ser du HER.
    Trialbanen ser du HER.
    HillClimbingbanen får du et dårlig inntrykk av oppe i høyre hjørne HER.
    Kjøreplattform ble bygget, og den ser SLIK UT.

    Lurer du på hvor vi holder til, ser du det HER.

    Les mer om oss på www.norrk.com , og kikk litt rundt på bilder, nyheter og annet !
    Hjertelig velkomne alle MonsterTruck'ere!! :P

    Meld dere inn i NORRK, og treff likesinnede. :P

    Det er full fart på banen på søndag 15.august fra 16.00 og utover, og påfølgende lørdager fra ca 16.00 til .....

    Ha en fortreffelig dag!!
    Mvh
    MaxxWiking
    Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
    Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
    RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

  • #2
    Gratulerer så mye! Du/dere har virkelig stått på. Gleder meg!
    mvh Jan Ove
    J.a.n.O.v.e.H.o.d.d.e.v.i.k.2.5.Ã¥.r.
    Savage 25 + WingDragon Sportster4ch

    Comment


    • #3
      Takk og takk !!
      Du var jo en av de første som prøvde utgangspunktet :wink:
      Det ble større enn da du var der Jan Ove. Bl.a. er HillClimbingbanen 30 tonn "større".

      Velkommen igjen!!! Håper du tar turen nedover igjen i løpet av høsten, så du får prøvet "sluttproduktet" :wink:

      Ha en fin søndag!!

      Mvh
      MaxxWiking.
      Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
      Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
      RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

      Comment


      • #4
        Det blir nok en tur på høsten, håper jeg. Litt avstand vet du.. Er jo forskjell som natt og dag på de bildene der, og slik det var for ikke så lenge siden. Her har noen stått på!
        W
        O
        W
        !
        J.a.n.O.v.e.H.o.d.d.e.v.i.k.2.5.Ã¥.r.
        Savage 25 + WingDragon Sportster4ch

        Comment


        • #5
          Dette så jo kanll bra ut, GRATULERER :wink:

          Lysten på en Buggy eller Monster Truck ble ikke mindre nå, men pengeboka er fremdeles ikke stor nok
          Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
          “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

          Comment


          • #6
            fy fanker å rå båna!!!!

            Desverre er tønsberg litt langt unna

            STÅ PÅ!!
            N-H J. H.|1990|Seven Racing|Kyosho 1:10 pureten GP alpha|2xForce.15 2,5ccm|Yokomo drifter med Silvia kaross + diverse bling

            Comment


            • #7
              synd jeg skal jobbe i dag
              ser bra ut.
              får prøve til lørdagen

              6x6 e-maxx på den trilbanen

              Comment


              • #8
                dette ser veldig lovende ut maxxwiking :wink: må nok få tatt meg en tur ned til vestfold området og mått testen bilen min litt :wink:
                PatrickSkjennum(1990ÅrGang)|T-maxx(Picco-21)It'sMyDuty|HjelpPurken,BankDegOppSelv!http://www.2coolrc.com/images/Fill/s...size_small.jpg

                Comment


                • #9
                  Deven får ein rå buggy/monsterbane!!! Menn blir hann ikkje litt lang får Elektro buggy/monstertruck race??

                  Det er noke av det råaste eg har sett til nå iallefall!

                  Comment


                  • #10
                    Det anlegget så utrolig bra ut

                    Comment


                    • #11
                      Bra jobbet MaxxWiking!

                      Gleder meg virkelig til å teste ut dette anlegget forhåpentligvis mange ganger utover høsten!
                      bygge-bygge-bygge-bygge-testkjøre-bygge-bygge-bygge-bygge

                      Comment


                      • #12
                        Takker for mange hyggelige tilbakemeldinger!
                        Banen er nå testet omhyggelig av et knippe på 10-12 førere av ulike biler, og det funket greit for MonsterTrucks, StadiumTrucks og Buggies!
                        Litt mykt undelag grunnet maaaaaaaasse raking av stein gjorde at Buggys og StadiumTrucks sliter litt, men bare undelaget får "satt" seg litt, og de spes løse partiene blir saltet litt, ser dette ut til å bli nesten bedre enn forventet.
                        Hovedbanen er ca 350 (+) meter lang målt ca midt i banen, og har en banebredde på min. 4 meter og maks 5.5 meter.
                        Det ser ut til å funke greit for både el. og fuel biler Den er ikke for lang for el.biler
                        Litt justering av hoppvinkler i dagene som kommer, og vi er langt på vei i mål !! Herlig!!

                        MaxxWiking.
                        Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
                        Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
                        RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

                        Comment


                        • #13
                          Det der må bli norges fineste offroad bane garantert om dere klarer å få til et skikkelig underlag Har dere planer om å arrangere norges cup løp der etterhvert? Jeg håper i såfall det
                          Hvor lang tid bruker man fra oslo til banen omtrent?
                          Team Smallsize 2010
                          Team Losi 8ight // Spektrum

                          Comment


                          • #14
                            ca. 2 timer
                            N-H J. H.|1990|Seven Racing|Kyosho 1:10 pureten GP alpha|2xForce.15 2,5ccm|Yokomo drifter med Silvia kaross + diverse bling

                            Comment


                            • #15
                              fy f%€€ for noen rå greier!!
                              eneste som er dritt er at jeg er i england de neste 6mnd.
                              David Gabrielsen

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X