Announcement

Collapse
No announcement yet.

NORRK - Norsk OffRoad RC-bil Klubb + bane = SANT!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Takk og takk for hyggelige tilbakemeldinger Bob og tebjune! Nå har det regnet, og banedekket virker mye bedre
    Har justert et par hopp også, så nå burde MT2'en klare seg bra Håper jeg da... :?

Høres bra ut Eric Andre
    Jeg kommer rimeligvis til å være der, så jeg kan godt hjelpe deg litt med motoren din.
    Har litt erfaring med de motorene etterhvert. :wink:
    Fint om du tar med deg en ekstra plugg i tilfelle... De originale pluggene er triste greier... Skaper ofte "rare" feil..
    Hvis været holder er det nok folk der fra 16.00 og utover vaffal, muligens noe tidligere.

Vi sees!

Mvh
    MaxxWiking
    Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
    Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
    RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

Comment

hvor lenge skal dere holde på i dag??
      er det mange som skal ditt??
      er det stor kjanse for at jeg ikke får kjørt pga jeg bare har brun og gul x-tall??

Comment

Heisan
        Tror du fikk svar på dette spørsmålet da du dukket opp på banen idag :wink:
        Bilen din gikk jo som et "skoldet troll" også, etter litt tuning
        Kjempegøy
        Tror faren din hadde litt lyst på MonsterTruck han også, hehehe :wink: Han formelig stod og hoppet når du kjørte i HillClimbingbanen

Sees i morgen!

MaxxWiking

Comment

Blir baneanlegget liggende dødt om vinteren eller vil det bli tjo og hei da også? :P

Har endelig fått meg lappen og er nå på jakt etter 1:1 bil så jeg kan komme meg nedover
          bygge-bygge-bygge-bygge-testkjøre-bygge-bygge-bygge-bygge

Comment

I utgangspunktet blir det vel snømengdene som begrenser evt. kjøring. :?
            Når vinteren blir såpass som den var sist vinter, blir det såpass mye snø som legger seg i fonner på det området banen ligger på, at det blir vanskelig å kjøre der.
            Nå har vi imidlertid endret topografien der en del, så det kan hende det blir fremkommelig slik det ser ut nå.
            Dette vet jeg imidlertid ikke sikkert før den ekle hvite guffa begynner å legge seg...*grøss*.... :?
            Men intensjonen er at banen skal være tilgjengelig for medlemmer hele året hvis fremkommelighet o.l. tilsier det.
            Jeg kommer imidlertid ikke til å legge store ressursser i å brøyte annet enn frem til parkering/kjøreplattform, og evt. parkeringsplasser, i den grad min 1952 modell traktor fikser det.
            Banemåking blir en annen skål... Jeg, og resten av Team Wiking, har skuffet såpass mye grus, stein, sand og jord og andre tunge masser, at snømåking av bane neppe er spes aktuelt. :wink:

Mvh
            MaxxWiking

Comment

For et utrolig bra baneanlegg!!! Ser ut til at vi blir noen mossinger på tur til tønsberg i løpet av september.
              Christian Paulsen - 1973 mod
              Moderator
              TCTD, Revo/Sirio 23, Hyper 7 Pro, Mini-Z mr-01

Comment

Kanon rå bane! Denne fikk jeg virklig sansen for..!

Fineste baneanlegget jeg har sett i norge hittil!
                Hvordan kom dere på å lage en trail bane til monstertrucker? Genial ide

Kommer nok på besøk en tur til helgen, bor jo ikke langt unna..

Comment

Re: NORRK - Norsk OffRoad RC-bil Klubb + bane = SANT!!

Originally posted by MaxxWiking
                  Heisan godtfolk!
                  Endelig er vi i Team Wiking her i Tønsberg 99% ferdig med vårt baneprosjekt i Stokke i Vestfold.
                  På tross av hard motbør i form av sviktende sponsorer, vriene grunneiere, direkte vanskelige kommuneforvaltninger samt endel sutring om "manglende samarbeidsvilje" o.l. fra andre klubber (!?!), er baneanlegget nå et faktum.
                  Team Wiking står som eier og driver, men anlegget disponeres fullt ut av NORRK.

Det er mer på gang men foreløpig består baneanlegget av 3 og en halv bane... En Monstertruck- (evt. Buggy) bane med hopp og sprett, en Trialbane med diverse hinder +++, en HillClimbingbane bestående av en gediiigen sandhaug samt en RockCrawlingbane som er i støpeskjeen.
                  Selve "hovedbanen" ser du HER.
                  Trialbanen ser du HER.
                  HillClimbingbanen får du et dårlig inntrykk av oppe i høyre hjørne HER.
                  Kjøreplattform ble bygget, og den ser SLIK UT.

Lurer du på hvor vi holder til, ser du det HER.

Les mer om oss på www.norrk.com , og kikk litt rundt på bilder, nyheter og annet !
                  Hjertelig velkomne alle MonsterTruck'ere!! :P

Meld dere inn i NORRK, og treff likesinnede. :P

Det er full fart på banen på søndag 15.august fra 16.00 og utover, og påfølgende lørdager fra ca 16.00 til .....

Ha en fortreffelig dag!!
                  Mvh
                  MaxxWiking

RÅÅÅÅ FEEEET...

Comment

Liten oppdatering bare :wink:

Dette tok litt av det gitt
                    I løpet av de 4 ukene vi har holdt på nå, har vi fått inn over 40 innmeldinger til klubben, og enda fler, fra Kristiansand i sør, Førde i vest og Trondheim i nord, har vært innom banen og kikket!
                    Responsen har vært VELDIG bra, og nå dukker annonsører opp i hytt og pine, med ønsker om annonsering på www.norrk.com og med banner på banen. Leverandører er hjertelig velkomne med annonseønsker og ønsker om bannere på baneområdet!!

En del justeringer har blitt foretatt, og vil bli foretatt. Det har vært alle mulige typer off-road-biler på banen, og det meste funker bra!
                    Vi har lagt opp til en kjøredag i uken til nå i høst, og det er derfor full fart der på onsdager fra kl. 17.00 og til mørket faller på.

Jeg har fått mange henvendelser fra Sverige, Danmark og tildels Tyskland og Frankrike, og det ser ut til å kunne bli et relativt internasjonalt preg der i perioder til neste år!

Etter 4 ukers drift, har jeg tatt en ny runde med naboer (på tross av at vi befinner oss i et område klassifisert som "støysone 3" = "bråk så mye du vil fra 06.00 frem til 23.00") og det var kun én nabo som var litt sjenert av støy på søndager.
                    Dialogen med naboene er upåklagelig, og til neste år er det uansett behov for minst én dag med bare elektro-biler, typ E-Maxx, Twin Detonator +++, så da legger vi det til søndager, og er kvitt sjenerende støy for naboer den ene dagen i uken da dette var "et problem". :wink:

Hovedbanen er den som er mest i bruk, men HillClimb-sandhaugen er også utrolig populær. Alle som kjører hovedbanen er bortom "haugen" for å "blåse ut litt" i ny og ne
                    Trialbanen er under kontinuerlig utvikling, men også meget populær slik den er til enhver tid.

Vi gleder oss til ytterligere innmeldinger, og ønsker alle som vil prøve monsterTrucken sin på diverse baner hjertelig velkommen!!

Ha en glittrende helg folkens!!

Mvh
                    MaxxWiking.

Comment

Kjøring

Er banen KUN for medlemmer kan ikke banen prøves av andre ???
                      RC ER EN HOBBY
                      Stian T

Comment

Jepp, du må ha vært medlem i 2 år før du kan kjøre. Før det er det bare "se, ikke røre" :wink:

Neida Spøk til side.
                        Klart banen er åpen for alle, men har man kjørt der noen ganger, er det rimelig å melde seg inn i klubben synes jeg. :wink:
                        Det koster tross alt mye penger å bygge, drive og vedlikeholde et slikt anlegg, så medlemskontigenten burde betales med "lett hjerte".
                        Dessuten får du diverse rabatter o.l. ved fremvisning/opplysning om medlemskap i klubben, så for mange vil kontigenten fort spares inn.
                        Foreløpig er det Norwegian Modellers som gir våre medlemmer en hyggelig rabatt, men flere er på gang

Så ta deg gjerne en tur å prøvekjør og se hva du synes
                        Er du fornøyd, setter vi pris på om du melder deg inn.
                        Hvis du ikke vil melde deg inn, av en eller annen grunn, vil vi ta et treningsgebyr pr. gang f.o.m. neste sesong.

Vi ser frem til å se deg/dere på banen

Mvh
                        MaxxWiking

Comment

Lenge siden jeg har vært der nå desverre Men det ser ut til at du er kraftig utvikling og det er jo kjempebra Både banen og NORRK fortjener all oppmerksomhet. Må se å komme meg dit så fort været klarner og bilen er ferdig innkjørt
                          Bjørn O Knutsen. 80mod.
                          Trenger bil!! Noen som har å selge??

Comment

Har'u våkna nå'a Bjørn? :wink:
                            Var redd du hadde tatt repern etter å ha blitt overkjørt av TruckZilla'en
                            Vi savner deg og ditt blide åsyn samt bilen din sine mildelst talt freske sprell

Takker for hyggelig ord forresten!
                            Det går bare bedre og bedre ute på bane-området.
                            Alle banene er i full drift/bruk, og vi har allerde aaaalt for lite mekkeplass...
                            Trodde ikke dette vil bli et "problem" allerede i år, da jeg regnet dette som en innkjørings-høst for banen, med kartlegging av hva vi må endre, legge til osv osv.
                            Mekkebord ut over de 8-10 plassene ved kjøreplattformen står liksom på programmet for våren 2005, men det kan se ut til at vi må prioritere dette litt for å få plass til alle som kommer for å kjøre.

Ser fram til å se TruckZilla'en din!!

Vi sees!

Mvh
                            MaxxWiking.

Comment

Originally posted by MaxxWiking
                              Leverandører er hjertelig velkomne med annonseønsker og ønsker om bannere
                              Bare levrandører?

Bare lurer!
                              N-H J. H.|1990|Seven Racing|Kyosho 1:10 pureten GP alpha|2xForce.15 2,5ccm|Yokomo drifter med Silvia kaross + diverse bling

Comment

Jeg kommer brummende fortere enn du aner Motoren er over all forventning
                                Bjørn O Knutsen. 80mod.
                                Trenger bil!! Noen som har å selge??

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X