Announcement

Collapse
No announcement yet.

NORRK - Norsk OffRoad RC-bil Klubb + bane = SANT!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Sturla
    Har dere planer om å arrangere norges cup løp der etterhvert? Jeg håper i såfall det
    Hvor lang tid bruker man fra oslo til banen omtrent?
    Vi kommer nok til å arrangere diverse cup'er for MonsterTrucks og StadiumTrucks, både el. og fuel, men hvordan det blir med Buggy vet vi ikke enda. Vi ønsker ikke å gå inn i noen "konkurranse-situasjon" med de etablerte Buggy-banene rundt om på Østlandet.
    Mange av neste års løp er vel allerede under planlegging, og vi ønsker ikke å "torpedere" dette på noen måte.
    Men vi kommer nok sterkt tilbake utpå høsten med en liste over neste års MonsterTruck- og StadiumTruck-løp av den litt mer uhøytidelige typen :wink:
    Er vi heldige blir det avholdt noe i løpet av denne høsten også.
    Må bare bli ferdige med å legge opp strøm og trykkluft.... :?
    Ting tar tid og koster penger...
    Men jo flere som melder seg inn i NORRK på www.norrk.com , jo kjappere kommer vi i mål med faste installasjoner, og deretter løp!
    Så kom igjen folkens, meld dere inn!!

    Hvor langt fra Oslo vi ligger? Tja, avhengig av hvor i Oslo du bor, så tar det vel fra 1.5 til 2 timers kjøring.

    Ha en strålende dag!!

    Mvh
    MaxxWiking.
    Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
    Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
    RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

    Comment


    • #17
      hvis jeg får tid til lørdagen så kommer jeg.
      koster det noe og kjøre der eller må man være medlem?????

      Comment


      • #18
        Du må gjerne komme å prøve til helgen, men vi ser gjerne at de som ønsker å kjøre på anlegget vårt er medlemmer i NORRK. :wink:
        Koster jo ikke allverden for deg da :wink:
        Se www.norrk.com
        Velkommen skal du være!!

        Mvh
        MaxxWiking.
        Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
        Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
        RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

        Comment


        • #19
          Om man melder seg inn i NORRK, hvor mye vil det koste hver gang man kommer for å kjøre??

          Når jeg kommer vil jeg nok ha med 3-4 biler jeg vil teste ut og det kan jo ta sin tid :wink:
          bygge-bygge-bygge-bygge-testkjøre-bygge-bygge-bygge-bygge

          Comment


          • #20
            Når du er innmeldt i NORRK må du betale en årsavgift som gjelder fra årskifte til årskifte, d.v.s. at kontigenten du betaler nå bare gjelder ut 2004. Ny kontigent forfaller tidlig på året i 2005.
            Vårt håp er du skal slippe å betale noen ting for treningskjøring, men dette må vi se på underveis.
            Dette har jo selvfølgelig med klubbens økonomi å gjøre, og gratis trening vil muligens gjenspeile seg i årkontigenten for 2005.
            Får jeg "dratt i land" litt sponsorer underveis, gjennom annonser osv, vil kontigenten bli hyggelig, og treningen gratis.
            Uansett er det bare kontigent som må betales i år. Trening koster ingenting ut 2004.
            Om du har med 1 eller 5 biler er "ett fett". :wink:

            Mvh
            MaxxWiking
            Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
            Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
            RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

            Comment


            • #21
              Hvilke dager går det ann å kjøre der?
              Lørdag ettermiddag passer litt dårlig.
              Frode Strøm
              Eiker RC Hobby

              Comment


              • #22
                Hvilke dager går det ann å kjøre der?
                Lørdag ettermiddag passer litt dårlig.
                Frode Strøm
                Eiker RC Hobby

                Comment


                • #23
                  Vi i Team Wiking jobber fortsatt endel der i uka, så foreløpig er helgene det eneste alternativet. Men kom gjerne med ønsker om en dag i uken det kan passe, så skal vi se hva vi kan få til
                  Vi er åpne for det meste i NORRK og Team Wiking :wink:

                  Mvh
                  MaxxWiking
                  Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
                  Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
                  RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

                  Comment


                  • #24
                    Hvor mye har det kostet å anlegge det anlegget der?

                    Comment


                    • #25
                      Akkurat nå vil jeg helst slippe å tenke på det...
                      Ikke billig, men heller ikke så galt.
                      Har ikke satt meg ned og fullført regnskapet enda, men jeg kan si så meget som at det har vært mye knekkebrød og gulost de siste månedene...
                      Med sponsorer som ikke holder ord, og som sier ifra når ting er satt igang, blir det tøffe tak for privatøkonomien...
                      Men, et MonsterTruckbane-anlegg er et faktum, og det var målet til oss i Team Wiking og styret i NORRK (samme gjeng).

                      Mvh
                      MaxxWiking.
                      Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
                      Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
                      RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

                      Comment


                      • #26
                        Dere har hvertfall fått til en kjempeannlegg sånn det ser ut på bildene! Jeg håper virkelig dere har lyst til å prøve å få et buggy-løp neste år, det ville vært gode penger i kassa for dere, pluss spennende for de som kjører buggy!
                        mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                        [[ har en kunst-pause.. ]]

                        Comment


                        • #27
                          Takker for hyggelig tilbakemelding Espen Slikt varmer!
                          Vi i Team Wiking og NORRK er selvfølgelig åpne for samarbeide i tiden som kommer.
                          Vi jobber med underlaget for tiden, da dette er alt for bløtt/mykt.
                          Regner med en relativt kjapp løsning på akkurat det, og da skulle det ikke være noe problem med Buggy-kjøring der.
                          Takket være et par ihuga Buggy-førere som var hos oss sist helg fikk vi masse verdifull erfaring som vi tar med oss videre. :wink:
                          Vi hadde også en StadiumTruck på banen, og den krever jo stort sett samme forhold som Buggy-biler, så den var også med å gi oss gode perpektiver på en del ting vi må endre på. :wink:
                          Banen er jo først og fremst bygget for MonsterTrucks og Stadiumtrucks, men underlaget blir jo stort sett det samme, bare med litt større hopp o.l.
                          Vi ser frem til å se flere førere (helst medlemmer også :wink av alle typer biler på banen i tiden som kommer, og ønsker alle velkommen!!
                          Stikk innom www.norrk.com og ta en kikk på progresjonen i byggingen.

                          Ha en fin dag!
                          Mvh
                          MaxxWiking
                          Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
                          Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
                          RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

                          Comment


                          • #28
                            Var å testet banen i helgen å syntes den var helt suveren En stor takk til MaxxWiking som har fått til et supert anlegg. Gleder meg til fortsettelsen...
                            Trond Egil Bjune
                            Protech Enigma XTR
                            Kyosho Mini-Z MR01
                            Futaba 3PM

                            Comment


                            • #29
                              Har vært på baneanlegget selv og må si at jeg ble MEKTIG imponert Anbefaler at folk tar seg en tur dit, det er verdt en del timers kjøring Merker at horna vokser og øynene blir svarte når man fyrer igang rakleverket å begynner og rulle rundt på anlegget All honnør til Maxxwiking....
                              Bjørn O Knutsen. 80mod.
                              Trenger bil!! Noen som har å selge??

                              Comment


                              • #30
                                har tenkt meg dit til lørdagen.
                                trenger litt hjelp til justering av den trx 2.5 motoren.
                                kunne noen hjulpet med dette.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X