Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mini-Z kjørekvelder

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bytter ZRound pc på jobb, slik at man har muligheten til å programmere bilene.
    Håper Pig-Z bytter til den pc'n som de fikk her for 1 mnd siden snart.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • Programmere bilene med zround?
      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
      -
      Röhrl

      Comment


      • Beklager at jeg ikke var tydlig nok.

        Jeg skal bytte pc som inneholder programmet ZRound.
        Denne pc er gammel, men nyere enn den vi bruker akkurat nå.
        PCen er allerede satt opp med drivere som støtter den enheten som brukes til å programmere Mini-Z og dNano biler.
        Den pc som vi bruker akkurat nå har ikke drivere som støtter den enheten som brukes til å programmere Mini-Z og dNano biler.

        Da vil vi oppnå at vi kan både bruke programmet ZRound, sammen med Robitronic sin tellebru og vi kan bruke den enheten som brukes til å programmere Mini-Z og dNano biler. Ikke nødvendigvis samtidig, men det går fint å bruke programmene og maskinvare på samme tidspunkt.

        Hvis det er flere uklarheter så ta gjerne kontakt via "personlig melding"-funksjonene her i dette diskusjonsforumet.
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • Multitasking med andre ord.
          living in the fast lane

          Comment


          • Originally posted by NoBrainer View Post
            Beklager at jeg ikke var tydlig nok.

            Jeg skal bytte pc som inneholder programmet ZRound.
            Denne pc er gammel, men nyere enn den vi bruker akkurat nå.
            PCen er allerede satt opp med drivere som støtter den enheten som brukes til å programmere Mini-Z og dNano biler.
            Den pc som vi bruker akkurat nå har ikke drivere som støtter den enheten som brukes til å programmere Mini-Z og dNano biler.

            Da vil vi oppnå at vi kan både bruke programmet ZRound, sammen med Robitronic sin tellebru og vi kan bruke den enheten som brukes til å programmere Mini-Z og dNano biler. Ikke nødvendigvis samtidig, men det går fint å bruke programmene og maskinvare på samme tidspunkt.

            Hvis det er flere uklarheter så ta gjerne kontakt via "personlig melding"-funksjonene her i dette diskusjonsforumet.
            hehe. Nå skjønte selv jeg det

            hadde et lite håp der om ny funksjonalitet...
            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

            "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
            -
            Röhrl

            Comment


            • Spent på resultatene fra de 2 foregående kjøringene på Pig-Z.
              Det er vel om å gjøre å holde "jernet varmt" vel....

              Ingen som kan gi noe informasjon av dere som var der?



              Nå er jeg spent på kjøring hos oss i kveld.
              Blir vi 8 mann eller bare 3.
              Kommer alle som har sagt de skal komme eller har de bare jugd som vanlig
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • Vil du vite resultatene fra Pig-Z må du da møte opp

                Akkurat ferdig med frokosten, så da blir det ingen forsovelser til kjøringa i kveld.

                Comment


                • Kommer bortover etter hvert. 1 stykk dagens sushi, takk!
                  Tamiya M05 x 2 - Tamiya DF03-RA Brushless - HPI Savage Brushless - Traxxas Slash VXL 4x4 - Kyosho Mini-Z MR03

                  Comment


                  • Den er grei.
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • Reultatene fra pigz ligger på speedypigz.Blogspot.com
                      Jeg kommer vist ikke i kveld, men jeg tror ikke jeg har lovt det heller
                      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                      -
                      Röhrl

                      Comment


                      • Ja kjenner til at resultatene ligger på Pig-Z.
                        Tenkte kanskje bare at de som var litt interessert og ikke overivrig som meg, kanskje kunne blitt litt mere bitt av basillen hvis de fikk lese noe litt mere rundt dette.
                        Sånn bare for å holde interessen til andre oppe.
                        Få folk nysgjerrige på Mini-Z.

                        Jeg har allerede interessen, så det er ikke så nøye for meg.....
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • Savner også Rune's hendelserapport også.
                          living in the fast lane

                          Comment


                          • Hehe.

                            Nå er du bare kranglete igjen Jeg linka til resultatene i pigZ vintercup-tråden tidligere denne uka. Har en følelse av at Rune har bittelittegrann å holde på med om dagen... Runes side->Runes logg-in->bare Rune som kan oppdatere.

                            Kos dere med Racing i kveld. Skikkelig kjempe misunnelig!!
                            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                            "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                            -
                            Röhrl

                            Comment


                            • Hoi ut om det er noen som vil ha brukernavn/ passord til siden så kan dere skrive til krampa tar dere

                              Om det er ett parti som stiller til valg neste gang som lover 9 dagers uker og 36 timers døgn så skal jeg jaggu stemme.

                              Jeg har notert meg en del stikkord fra de siste kjøringene, så skal nok få oppdatert litt selv også bare ting lander. Skrivinga tar jeg når jeg er i kreativmodus, og det er jeg aldri før utpå natta, men har hatt så forbanna mye annet å henge fingra i den siste tiden.

                              Har forresten bygget pepperkakeborg med unga, og har endra layout på PigZ. Den er så intens at man blir skikkelig sliten av en 5 minutter. Stock og Mod skiller nå under 1 sekund.

                              Ligger også i dialog med mulig sponsor til banen som jeg tror er av interesse for oss alle. Verktøy, batterier, ladere, elektronikk og generelt alt mellom antenne og jord (sikkert noen som tar den).
                              Last edited by RuneRG; 19 December 2013, 17:02.
                              Mini-ZNorway.com
                              Speedy PigZ Raceway

                              Comment


                              • Mini-Z kjørekvelder

                                Beste rundetid i A finalen!!
                                Som jeg dessverre måtte bryte.
                                Last edited by cybercowboy; 19 December 2013, 22:29.
                                living in the fast lane

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X