Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mini-Z kjørekvelder

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by RuneRG View Post
    Ligger også i dialog med mulig sponsor til banen som jeg tror er av interesse for oss alle. Verktøy, batterier, ladere, elektronikk og generelt alt mellom antenne og jord (sikkert noen som tar den).
    hahaha dødsbra!


    Men jeg tenkte kanskje at noen kunne ha skrevet her og så kunne Rune ha "kopiert" det til Pig-Z...

    Spiller liten rolle.



    Uansett, vi var 9 mann i dag.
    Sullehuet og Juksepetter fikk det skikkelig bra til etterhvert.
    Harmless justerte hele tiden ned hastigheten til Sullehuet sin bil, bare slik at han ikke skulle bli ifrakjørt.
    Beachboy kjørte knallbra med Porscha si og Igor sullet vekk alt av skruer og oppsett....
    Stonedog og Dorc kjørte relativt jevnt.
    Cyber måtte kjøre med 43T mot våres 70T for å klare å holde følge.

    Knallmorro. Kjørte 2 x 2 kvaliker og 2 x 2 finaler a 5 min i kveld.
    Skikkelig intenst og morro.








    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • Mini-Z kjørekvelder

      Skikkelig moro ja. Det at jeg kjørte med 43T er egentlig bare negativt siden det var første gangen jeg kjørte med den. Alt for mye futt i den og ikke kan den tømmes helt for jeg må bremse ned og da kommer vanten fryktelig fort i veien og plutselig står jeg og gir gass mot kjørerettningen,hihi. Deilig å få kjørt litt igjen, er en stund siden. Fikk testet den nye stock bilen som ikke fungerte i det hele tatt og awd er det en del motstand i.
      Knall kveld med knekte deler ut på banen og kidsa som ble bedre og bedre for hver runde.
      living in the fast lane

      Comment


      • Takk for en veldig bra kjørekveld! Med tanke på hvor sjeldent jeg kjører er jeg absolutt fornøyd med resultatet. Vi ses igjen i jula 2016!
        Tamiya M05 x 2 - Tamiya DF03-RA Brushless - HPI Savage Brushless - Traxxas Slash VXL 4x4 - Kyosho Mini-Z MR03

        Comment


        • Ja det var kult. Fikk Porscha til å gå bra. Kjørte nesten ikke R8'n. Fikk også jevn flyt på 5 min. kjøringene.

          Mangler Stone og Cyber sine biler på bilde, men kule biler er det!

          Ser på Finale A 2, og siste runden. Hadde ikke body'n gått av der.....men men sånt skjer.

          SandStrand
          Last edited by sandstrand; 20 December 2013, 12:21.
          Geir Sand-Strand, 1968.

          Comment


          • Vi må nok øve litt mer.
            Er mange av oss som bare rygger uten å se oss for, slik at det blir en del stygge kolisjoner.

            Likte kanskje beste at Beachboy forklarte juksepetter akkurat det, for så å "glemme" det med en gang 1 kval startet...
            hihi
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • Hva ble bestetiden for kvelden?
              living in the fast lane

              Comment


              • eh... det ligger igjen på jobb.
                Syntes det egentlig var juks når jeg brukte GT Mod, siden Stock bilen min blei glemt hjemme. Derfor var det ikke så viktig.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • Originally posted by NoBrainer View Post
                  Vi må nok øve litt mer.
                  Er mange av oss som bare rygger uten å se oss for, slik at det blir en del stygge kolisjoner.

                  Likte kanskje beste at Beachboy forklarte juksepetter akkurat det, for så å "glemme" det med en gang 1 kval startet...
                  hihi
                  Hehe. Er lett å legge igjen hodet på startstreken da
                  mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                  "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                  -
                  Röhrl

                  Comment


                  • Hei hei!
                    Er det noen som hadde vært klare for litt kjøring på lørdag 28 (kveld/natt) i Andebu?

                    Comment


                    • Rune og Tommy dukket opp sent på kvelden som gjorde at det ble litt lenger kveld enn planlagt
                      Var en morsom layout med god flyt, fikk orden på bilene utover kvelden, tidene ble:
                      Stock 6:771
                      Mod: 5:975

                      Comment


                      • Kvart på fem du. Ser ujt til at Ola har blitt voksen også
                        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                        "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                        -
                        Röhrl

                        Comment


                        • Ser bra ut det der.
                          Får se når jeg får kommet meg nedover igjen.
                          Må vel bestille dobbel a-arm først vel.
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • Voksen og voksen, sov til 1230 i dag, Zabbe du står jo opp 0700 etter slike kvelder

                            Comment


                            • Hehe. Nesten. Drar hjemmefra 07, så jeg står opp 6
                              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                              "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                              -
                              Röhrl

                              Comment


                              • Ztille og rolig kveld på pigZ idag. Været gjør sitt til at det ikke blir allverdens oppmøte idag.

                                Det blir tuning og testing av diverse både gammelt og nytt.
                                Vi setter inn støtet på å lage gode løpsbiler og dropper jaget etter lynraske enkeltrunder for en periode.

                                Når det er såpass rolig på banen så er det lettere for oss å hjelpe til med oppsett og testing av biler om det er noen som ønsker litt hjelp.
                                Mini-ZNorway.com
                                Speedy PigZ Raceway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X