VE for meg virker som ekstrem akselerasjon fra bunn, så du kommer veldig hurtig inn i i sving hvis ikke man er vant til det.
Når jeg gikk tilbake til Mod med børster så følte første rundene ut som det var noe galt med bilen, akkurat som at bremsene hang på.
Kom ned på 6:6** på en bat. pakke med bilen til Rune, men veldig uvant.
Fortsatt skeptisk selv jeg. Er grusomt å sprette en meter bakover hver gang man subber i vanta.
Satte ny 5 min pb på onsdag, men da var vi to mann på banen. Med et par mann til er jeg ikke så sikker på at det hadde lønt seg. Må teste masse mer.
På rundetidsjaging er den for min del strået raskere, men for løp er jeg usikker.
Handla fra Kenon.
Samla koster det man trenger 248,81 dollar inkludert PN motor og kulediff. Helt uten rabatter.
275 dollar koster VE chassis sett på tilbud derfra nå (319 var prisen når vi bygde). Da har du en tung (men bra) Kyosho diff, den originale motoren og en masse plastdeler til utstillinga mens du bygger eller kjøper en lettvektsdiff, motorfeste, forstilling og ny motor i tillegg
Dette gjelder KUN VE utgaven, for vanlig MR-03 så blir det dyrere å handle alt i deler enn å kjøpe chassiet helt.
Men så koster MR-03VE vesentlig mer enn MR-03 da.
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Ikke hvis jeg har fått med alt her.
(priser er listepriser fra Kenon)
MZ 402, MR03 small parts set 11,99
MZ410, elektronikk 111,99
MZ401, Chassis set 16,00
MZ405, Servo saver assy 8,99
MZ404, servo gear 5,99
= 154,96
MR03 chassis set tikitiki 179,99
Det er jo med mye mer deler i chassis settet, men hvis man skal bygge konkurransedyktig bil, så går jo de i bøtta uansett...
Og hvis jeg tar feil, så er jeg åpen for korrigering
Comment