Originally posted by stigno
View Post
Søndag får jeg nok ikke permisjon til å kjøre på banen - da er det bursdagsfeiring av mellomstemann på gang. Får gjøre en vurdering av værmelding og så videre...Skal koble på hotwiren og sjekke oppsettet på regulatoren. Kjørte 'out of the box' i går kveld.
Batteriene ser jeg holder bare så vidt, ja...får stikke en runde og plukke opp et sett eller to med litt kraftigere batterier. Har handlet noen 5200 35C fra Smallsize tidligere, de skulle vel holde? De passer akkurat i trayet. ...så får vel guttene overta Orionbatteriene etter hvert.....de holder begge to på å spare til nye biler med BL-oppsett hhv Hpi Firestorm og Hpi Bullet.
Er forresten litt overrasket over at dekkene (AKA I-Beam) satt så godt på asfalten. hadde egentlig regnet med at de ville bli en svak akilleshel i forhold til kjøring på våt asfalt... Godt jeg har et helt nytt sett liggende også
Har som smått lekt litt med tanken på å handle en MBX6T og bygge om til ECO sånn utpå vårparten....sette T8 2050-motoren jeg har liggende i den....Burde vel bli greit? Hvordan er det med ESC til Tekinmotorene? MÅ man kjøre Tekin RX8, eller kan man velge en ESC fra en annen produsent?

Comment