Announcement

Collapse
No announcement yet.

Restaurering av gammel Kyosho outrage - hvor begynner jeg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    motoren til traxxas er ikkje sensored.men regulator kan brukast med sensormotor.ar det står at den tåle 200a kontinuerlig ville eg tatt med ei stor klype..trur 60 er meir sannhet.og motoren til traxxas er på 3500kv,den eg linka til er 4600kv,pluss 4 pola,so mykje sterkare..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #47
      Okei, da har du overbevist meg
      Da blir det SKYRC Toro 4600, Ezrun WP SC8 ESC, SPC LIpo Power 6900mAH, 70C, 2s.

      Angående servo så trenger jeg en som er vanntett, den du har linket til tidligere er vel ikke det.
      Er det mulig å finne en lader som kan lade flere batterier samtidig også?

      Og skal jeg ha traxxas connector eller deans connector på batteriet? Var to muligheter her..

      Comment


      • #48
        Den eg linka til er merka waterproof..
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #49
          Deans.....
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #50
            Den du linket til er vel denne: Trackstar TS-600MG Digital 1/8 Scale Buggy og den er vel ikke merket vanntett såvidt jeg ser?
            Last edited by CELU; 12 August 2014, 14:57.

            Comment


            • #51
              står waterproof med små bokstaver på toppen..
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #52
                Se der ja, jaggu har det sneket seg inn hva er grunnen til at du valgte akkurat den laderen du anbefalte meg?
                Var jo ganske dyr selv om det ikke går å lade to batterier samtidig, noe som kanskje kunne vært ønskelig

                Comment


                • #53
                  har berre høyrt at den skal være bra..
                  Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                  Comment


                  • #54
                    Aha ser at det er en del tilbud på rc- deler.no på strømmen, så får ta en tur innom der hvem vet hva man kan finne!

                    Bestiller alt det andre, er veldig takknemlig for hjelpen så langt! Skal skrike ut om jeg kommer på noe mer!

                    Oppretter nok en egen tråd om byggingen etterhvert også, kan vel være interessant å se hvor mange feil jeg gjør

                    Comment


                    • #55
                      går nok bra ska du sjå...
                      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                      Comment


                      • #56
                        Viser seg at de ikke har den servoen inne på lager, jeg fant dermed to alternativer: BMS 616DMG-HS og Trackstar TS410MG. Kommer nok til å gå for førstnevnte her da den er lettere og har mer torque
                        Last edited by CELU; 13 August 2014, 10:54.

                        Comment


                        • #57
                          ev denne:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...g_0_07sec.html
                          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                          Comment


                          • #58
                            Ble nok litt sent da jeg allerede bestilte den andre

                            Kjøpte meg en Spektrum DX4C på ebay også, men angrer og vil heller ha en DX4S så får se om jeg får refund der. Tusen takk for hjelp så langt, oppretter som sagt en egen tråd om byggingen!
                            Last edited by CELU; 15 August 2014, 08:59.

                            Comment


                            • #59
                              Hei Celu. Jeg har hatt mange radioer og da jeg ville prøve AVC skaffet jeg først en Spektrum DX4S. Helt topp radio bortsett fra ergonomi. Nå er vel akkurat det en individuell greie, men DX4S skiller seg veldig ut fra alt annet jeg har prøvd. Avstand mellom gassen og håndgrepet er nemlig hårreisende kort, og ikke justerbar. Det følger med tre utskiftbare grep, men de hjelper ikke på avstanden dessverre. Dessuten er fjæra som holder gassen uvanlig lett (ingen motstand) og heller ikke justerbar. For meg ble den helt håpløs å bruke, så neste alternativ var den rimeligere DX4C. Den har riktignok de samme symptomene, men avstanden er større og fjæra stivere. Kort sagt nok til at det ikke irriterer lenger. Det eneste du mister kontra DX4S er en funksjons knapp og må klare deg med et mindre display. Helt ok for en så rimelig radio som DX4C. Ellers har du DX4R som har både justerbar fjær og gass, men er også en del dyrere.
                              Monster Truck Craze!

                              Comment


                              • #60
                                hm..har dx4s eg og,hadde 3s før,merka ikkje forskjell på dei..eg syns den e kanon..
                                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X