Announcement

Collapse
No announcement yet.

Restaurering av gammel Kyosho outrage - hvor begynner jeg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    både castle og tekin er bra,men tekin er vel litt meir sikta mot racing.. denne ville passe fint i exo:http://www.samirc.no/products/castle...-system-3800kv
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #32
      eg har denne motoren i min:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...550_size_.html
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #33
        Bra fart i bilen din da? Ønsker gjerne mye å gå på når det gjelder fart, slik at jeg virkelig kan peise på. Gjerne på bakhjulet innimellom
        Og hvilken servo ville du brukt til den, hvordan kan man skille en servo fra en annen i forhold til hvor gode de er?
        Ville du fremdeles brukt samme batteripakke som du anbefalte tidligere til denne motoren?
        Hva med denne
        Last edited by CELU; 9 August 2014, 11:21.

        Comment


        • #34
          ok fart,men skal det gå heilt værst so må eg opp i 3s..men blir relativt uhandterlig då.. ville brukt en metallgira servo på minst 10kg.. savox e og gode servoer.. usikker på om du får plass,med batterikabler som står opp..må nok fjerne interiøret då jalfall..
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #35
            Leser at en kar bruker den i sin hvertfall har tenkt til å fjerne interiøret etterhvert tror jeg. Hvis jeg bygger den selv er det vel bare å ikke sette det inn regner jeg med. Så den servoen du postet tidligere funker til formålet?

            Comment


            • #36
              då e det berre å ikkje montere det ja.. servoen vil funke greit..
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #37
                Da har jeg kjøpt axioen Tenkte jeg bestiller hvertfall en del deler fra USA. Går for motoren du har også Men der følger det ikke med ESC?
                Da trenger jeg isåfall en som passer til motoren, hva med denne? Eller har du kanskje noen bedre forslag.

                Ser også at den servoen er for 1/8 buggy, har det noe å si?
                Last edited by CELU; 11 August 2014, 09:55.

                Comment


                • #38
                  Detta er en båtregulator, men der e en 120 amp trackstar reg, den skulle funke bra..
                  Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                  Comment


                  • #39
                    Det gjer ingenting at der står 1/8 buggy, er berre litt sterkare enn den som står 1/10 på.sterk e bra..
                    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                    Comment


                    • #40
                      Denne:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...Truck_ESC.html
                      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                      Comment


                      • #41
                        okei, takker så mye Virkelig godt du ikke går lei av å svare på alle mine dumme spørsmål!
                        Hvordan er motor og ESC og servo i forbindelse med vann? Er dette vanntett?

                        Og er den servoen du har valgt ut bedre enn denne ser at denne er raskere.

                        Comment


                        • #42
                          den er tenkt for touring bil,blir nok litt svak e eg redd..ville gått for den andre. den e nok ikkje vanntett,om du vil ha vanntett er denne et godt alternativ:http://www.ebay.com/itm/HOBBYWING-EZ...item41835c11c9 og denne motoren:http://www.ebay.com/itm/New-SKYRC-TO...item58acfbb5a8 har kjøpt dette sjøl so eg ska ha i en durango 4x4 short course bil.då blir den vanntett..
                          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                          Comment


                          • #43
                            Tenker det er like så greit å gå for vanntett, da slipper jeg å føle at jeg må ligge unna vanndammer osv og kan bare kjøre på Hvilket budsjett er vi på nå egentlig? er dette low, mid? Hva burde jeg isåfall kjøpt hvis jeg skulle bruke litt mer, vil gjerne gjøre det ordentlig når jeg først er i gang om du skjønner. Hvordan vil Traxxas 3350x Velineon VXL-3s være i forhold?

                            I forhold til batteri så bør jeg vel prøve å skvise så mange mAH ut av det som mulig? Har kikket litt på dette hva tror du om det? Og jeg kan vel egentlig bare kjøre 3s med en gang hvis jeg vil det?

                            Masse spørsmål her...Igjen, takker for tålmodigheten

                            Comment


                            • #44
                              traxxas sitt system er et svakere system enn det eg linka til..batteriet skulle funke fint.. ang hobbywing,so har eg kun gode erfaringer med dei regulatorane..
                              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                              Comment


                              • #45
                                Okei, jeg så bare at jeg får både mer Watt og kan ha høyere current på traxxas sin motor, så jeg innbilte meg dermed at den var hakket vassere. Traxxas sin er også sensored noe som vel vil være en fordel i forhold til at kjøreopplevelsen vil bli gjevnere i start og ved bråbrems og mye gass?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X