Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

gjøre hbx vast vanntett

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gjøre hbx vast vanntett

hei
    jeg har en hbx vast, å jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få den mer vann tett? skal bruke den ute i vinter så hadde kanskje vert kjekt jeg har ikke tenkt å kjøpe noen nye deler til den.
    svein stave HPI Nitro 3 RS4 3+ DRIFT

Har hørt om noen som puttet plastpose rundt ESC-en. Hvis du gjør det, er det veldig viktig å passe på temperaturen.

Noen børstemotorer tåler i utgangspunktet litt vann, men ikke kjør bilen under vann.

Comment

ESC-en min blir veldig varm, så tror ikke det funker
      svein stave HPI Nitro 3 RS4 3+ DRIFT

Comment

Originally posted by articcat View Post
        ESC-en min blir veldig varm, så tror ikke det funker

Hei..

Den blir varm pga at du kjører med 8.4v batteri..
        Har en sånn selv,der røk esc`n pga at den blir kjørt på 8.4v,den greier 7.2v den bare..
        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

Comment

Lol... i plastpose får den ikke luft, dermed blir den kald.
          prøv å dypp / spray den med Plasti Dip, da er den vanntett. Mottageren kan du pakke inn i plastpose / balong eller lignende. motoren er som regel Ganske vanntett, så ikke gjør noe med den.
          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

Comment

skru open servo,motaker og esc å full dem med vasselin ( stappfull ) detta har ikkje påvirkning på elektronikken

Comment

har en hbx rockcrawler kjøpte dette her
              The premium domain oag.no is for sale on fruits.co. Secure the domain now and start your online success story. Safe payment and quick transfer are guaranteed.

passet meg vell og ikke fikk dette på kjøleribber
              tettet servo og reciver slik

tålmodighet er selfølgelig ett must her

Comment

Har en hbx Cross tiger, den har overlevd 2 vintre med kjøring 3-4 ganger i uka uten problem, kun teipet rundt esc i en pyramideform slik at ingen snø får hvile på den.

Comment

Originally posted by SAVAGEry View Post
                  Lol... i plastpose får den ikke luft, dermed blir den kald.
                  Hallo?? Plastposen, eller hva du nå måtte finne på å trekke rundt den, enten det er en Dong eller plast-dip vil isolere den og sørge for at varmen holder seg der. Altså større sannsynlighet for grillfest....
                  Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,684   Posts: 440,453   Members: 8,163   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, gaffelape.
                  Working...
                  X