Har hørt om google ja. Men probelmet nå er esc'en, ikke google
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hjelp til valg av ny bil.
Collapse
X
-
Har hørt om begge deler. Og sjekka den videoen og sende han melding på youtube før jeg spurte her om hvordan han fikk det til å funke med 5s. Han skriver heller ingenting om hvordan det funker.Martin Iversen 93
|Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.
Comment
-
hm...ut i frå manualen so skal du holde inne set knappen og slå på esc,og so blinka den rødt,so grønt,først 1 gang ,so 2 osv heilt til 12 ganger,då skal du slippe set knappen,og so trykke set knappen til du har 5 raude blink..då skal det være 5s cutoff...Cato Risholm, fullt hobbyrom...
Comment
-
Ja, men probelmet er at den går ikke lenger en til 5 pip. ER det ikke noen som har manualen til escen som følger med bilen?
For ser ut som at Den som følger med bilen har mindre "steps". Enn i den Hobbywing manualen. Så kommer bare til 5, og nummer tre er low-voltage cutoff mens 12 er er lipo cells.Martin Iversen 93
|Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.
Comment
-
Her er manualen. Mulig du må ha programmeringskort får å velge 5s. Uansett kan du jo bare la esc detektere 6s og sette cut-off til 2.8V. Da vil esc kutte ved 3,36V per celle, som er mer en mye nok. Alternativt 2.6V du synes om 3,36V er for mye..
Comment
-
Fikk ny lader i dag men skjønner ikke hvordan jeg skal lade batteriet med den. var så mye mere avansert enn min forrige. det er en (Imax B8AC Pro).
Skal lade Zippy 5000mah 5s 40c batteri. Hva skal alt dette stå på. Står jo forklart i bruksanvisingen hva ting er til men fortstår ikke helt va det skal stå på.
Chg Current: ?
Dchg Current: ?
Dchg voltage: ?
End current: ?
Chk time: ?
Safety Timer: ?
Max capacity: ?Martin Iversen 93
Comment
-
Stilige filmer
Ekte MT4 bashing!
Chg Current: LadestrømOriginally posted by KjoTTbein View PostChg Current: ?
Dchg Current: ?
Dchg voltage: ?
End current: ?
Chk time: ?
Safety Timer: ?
Max capacity: ?
Dchg Current: Utladestrøm
Dchg voltage: Spenning ved tomt batteri
End current: Sluttstrøm??
Chk time: Er vel tida mellom hver gang batterispenningen sjekkes?? (usikker)
Safety Timer: Tidsur som starter når du starter ladinga. Brukes som sikring mot overlading,
men jeg har fjernet denne funksjonen, da jeg ofte lader NiMH med mindre en 1/10C.
Max capacity: Hvor mange mAh laderen skal kutte på.
Jeg velger bare lipo balance, antall celler og ladestrøm når jeg skal lade LiPo.
Comment
-
Hei! etter å ha lest denne tråden er jeg veldig sikker på hva jeg skal kjøpe meg for konfirmasjonspengene !
har hatt en bandit vxl i litt over et år nå som jeg har vært godt fornøyd med , fått rustler dekk på den ofc. har nå lyst på en monster truck og denne så rå ut ! så ut som den hadde ganske bra med krefter. jeg så at dere diskuterte mye olje osv tidligere i tråden ( 50/100/50 ) er dette dempere dere snakker om ? også, jeg kjører veldig mye i snø, regn, fuktighet og sånn siden jeg bor i bergen og lurer på, er det noen enkel måte å gjøre alt vantett? så den med coop posen, ( veldig smart!!!) men er det noen custom deler eller noe man kan kjøpe ?
Bandit/Rustler VXL <3
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Ja jeg har også mista ei mutter, så jeg tjuvlånte ei fra savagen til lillebrorsan... Man lærer av erfaring, så nå er det locktite på alle muttrer/skruer som er metall-metall.

Comment