Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til valg av ny bil.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Den olja vi snakket om er diff-olje. 50k foran og bak, og 100k i midt-diffen. Det er lite options parts å kjøpe, men Thunder tiger har noen alu og karbon deler. I tillegg passer noen AE RC8 deler på bilen. Men options til denne trenger man ikke, den er jo holdbar fra før av

    Å gjøre den vanntett er ikke lett, outerwear (coop trikset) funket genialt, ellers kan man vanntette alle delene for seg. Noe funker bra, andre ting ikke. Servo, motor og mottaker er superenkelt å vanntette, mens ESC produserer så mye varme at den er litt verre å vanntette.

    Comment


    • #92
      Så lenge du ikke skal ha ubåt kan du vanntette med en Outerwear..... mottaker vanntetter du med en ballong eller dypper i plasti dip eller liknende. servoen kan også dyppes i plasti dip. En annen metode er å bruke marint fett.
      Skal du ha ubåt, kan du ta risken å dyppe selve ESCen (kretskortet) i plasti dip, men jeg ville ikke anbefale det siste da jeg har brent meg på det flere ganger...selv om det ser ut til å virke for rundt 80%... :P
      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

      Comment


      • #93
        oja, har aldri hatt 4wd så er nytt for meg! haha men av mt4 g3, savage flux og e revo brushless , hvilke tror dere er best? har batterier fra bandit/rustler 11.1 og sånt, så er best hvis jeg får brukt disse batteriene videre, hva tror dere om de? jeg kjører aldri løp, jeg kjører som oftest med 2 andre kompiser som har rustler og stampede atm vi basher, lager hopp osv.
        Bandit/Rustler VXL <3

        Comment


        • #94
          Jeg har hatt både Savage flux og E-revo, holder en knapp på Mt4 G3.

          Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
          FLY FLY FLY!!!

          Comment


          • #95
            Laga meg selv outwerwearr av coop pose i går men hadde ikke tid å få teste enda. Forhåpentligvis får jeg tid til å teste i dag å se om det er så bra
            Martin Iversen 93
            |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

            Comment


            • #96
              Har fått ett lite kjempeproblem jeg ikke helt klarer å finne ut hva er nå. Den vil nesten ikke svinge. Virker som om servoen går som den skal. Men bilen vil bare svinge litt når dekkene er på bakken. og svinger kun ordentlig når jeg holder forhjulene over bakken. Har prøvd å slakke diverske skruer og strammet og sjekket om det var noe som satt for stramt men ser ikke ut som det. Må nå evt skru opp hele fronten og sjekke om det er noe. Noen som har hatt noe lignende problem?
              Martin Iversen 93
              |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

              Comment


              • #97
                Har samme symptomene på min. Er bare og stramme fjæra på servoredderen, så skal det bli bra

                Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
                FLY FLY FLY!!!

                Comment


                • #98
                  Føler meg sånn passelig dum nå. Hehe, problemet ordna seg ..

                  Hvor skal jeg egentlig koble til Gyroen? Skjønner at dservoen skal i gyroen og den ene ledninga skal inn i mottakeren? Men finner ikke ut hvor den siste skal. Har prøvd alle inngangene.
                  Martin Iversen 93
                  |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

                  Comment


                  • #99
                    Gyro skal kobles imellom mottaker og servo. Hvis det er en kontakt med to ledninger på, er den til en ekstra kanal på fly/helikopter, for veksling mellom heading hold og rate mode, tror jeg. Så den er ikke nødvendig å bruke på bil. Kan og hende gyroen kun funker med digital styreservo.
                    Last edited by Rafo; 15 December 2011, 21:24.
                    FLY FLY FLY!!!

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X